Ogłoszenie z dnia 2021-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00064766/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00129107 z dnia 2021-07-28 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa do 3.500 litrów preparatu do neutralizacji uciążliwości odorowych do GWDA sp. z o.o. z siedzibą w Pile przy ul. Na Leszkowie 4, wraz z odbiorem pustych opakowań po preparatach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GWDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 572051342
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Na Leszkowie 4
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 67 212 48 98
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@gwda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gwda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.gwda.pl/pl/przetargi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Oczyszczanie ścieków
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa do 3.500 litrów preparatu do neutralizacji uciążliwości odorowych do GWDA sp. z o.o. z siedzibą w Pile przy ul. Na Leszkowie 4, wraz z odbiorem pustych opakowań po preparatach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ced35327-bd93-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00129107
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00064766/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GWDA/ZP/4/21/AO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 227500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Sukcesywna dostawa do 3.500 litrów preparatu do neutralizacji uciążliwości odorowych do GWDA sp. z o.o. z siedzibą w Pile przy ul. Na Leszkowie 4, wraz z odbiorem pustych opakowań po preparatach.
Wielkość dostawy podana przez Zamawiającego jest wartością maksymalną i stanowi ilość szacunkową. Zamawiający zastrzega uzależnienie realizacji zamówienia w zależności od rzeczywistych potrzeb, z tym zastrzeżeniem, że minimalna wielkość dostaw nie może być niższa niż 2.600 l. Wykonawca nie będzie miał prawa dochodzenia roszczeń wobec Zamawiającego z tytułu zamówienia preparatów w ilości mniejszej niż minimalna.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
2.1. dostawę wraz z rozładunkiem preparatu do zastosowania w posiadanych przez Zamawiającego stacjonarnych oraz mobilnych urządzeniach zamgławiających przystosowanych do rozprowadzania preparatu w systemach suchych barier antyodorowych. Preparat musi posiadać bardzo dobre właściwości neutralizujące odory na otwartej przestrzeni – emisja niezorganizowana (na obiektach kompostowni odpadów oraz oczyszczalni ścieków), ze skutecznością działania i możliwością używania w urządzeniach zamgławiających w temperaturze do – 15o C, w środowiskach zanieczyszczonych odorami – pochodnymi z rozkładu/przetwarzania substancji organicznych lub nieorganicznymi cząstkami odorantów zawierającymi m.in. siarkę lub azot, w tym pochodnymi amoniaku;
2.2. odbiór ( z załadunkiem) pustych opakowań po zużytym preparacie, w dniu dostawy danej partii preparatu (poza pierwszą dostawą).
3. Dostawa preparatu prowadzona będzie sukcesywnie, jednorazowo nie mniej niż 200 litrów preparatu, w opakowaniach od 20 do 30 litrów, maksymalny czas dostawy - 5 dni roboczych od zgłoszenia zamówienia e-mailem lub telefonicznie;
4. Miejsce dostawy: teren GWDA sp. z o.o., ul. Na Leszkowie 4.
5. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24950000-8 - Specjalistyczne produkty chemiczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 247063,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247063,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 247063,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-MET Paweł Rudziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 472872332
7.3.3) Ulica: Nowości 47
7.3.4) Miejscowość: Bratoszewice
7.3.5) Kod pocztowy: 95-011
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 247063,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
2021-07-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Wsparcie grupowe dla dzieci w pieczy zastępczej oraz dla rodziców zastępczych
- Wykonanie nowej trafostacji - ZOS Górne
- Pielęgnacja zieleni na terenach gminnych i w pasach drogowych dróg wojewódzkich w Pile (zadanie 1-3)
- Bieżące naprawy dróg gminnych na terenie miasta Piły masą z otaczarni
- Wykonywania usług drukowania oraz kopiowania dokumentów na urządzeniach oddanych do korzystania wraz z pełną obsługą serwisową
- Remonty cząstkowe przy użyciu rozściełaczy mas bitumicznych na drogach powiatowych powiatu pilskiego w 2025 r.
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WSzS.DEZ.26.006.2025 - BEZGOTÓWKOWY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DO SAMOCHODÓW I URZĄDZEŃ DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE
- "Dostawa dimetylosulfotlenku (DMSO) na potrzeby Banku Tkanek i Komórek."
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DLA WOJEWÓDZKIEJ STACJI SANITARNO - EPIDEMIOLOGICZNEJ W SZCZECINIE NA ROK 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.