Ogłoszenie z dnia 2021-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00088343/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-21
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00129119 z dnia 2021-07-28 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja usługi cateringowej: przygotowanie, dostawa i wydanie gotowych posiłków w Przedszkolu Miejskim nr 2.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR 2 W LUBLIŃCU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151992303
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sądowa 9A
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 343511402
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole_nr2_w_lublincu@interia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.2.przedszkolalubliniec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja usługi cateringowej: przygotowanie, dostawa i wydanie gotowych posiłków w Przedszkolu Miejskim nr 2.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fd65590-ce82-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00129119
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00073608/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przygotowanie, dostawa i wydanie posiłków (catering) dla dzieci
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00088343/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PM 2.26.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 151200,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie, dostawa i wydawanie gotowych posiłków (catering) dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Miejskiego Nr 2 w Lublińcu. Na jednodniowy posiłek jednego dziecka, zwany dalej posiłkiem, składa się: śniadanie, II śniadanie, obiad i podwieczorek.
1. Wykonawca w ramach niniejszej umowy zobowiązany jest do:
a) Przygotowania, dostawy i wydania posiłków dla dzieci przedszkolnych, w okresie od dnia 01.09.2021r., do 31.12.2021r.
b) Przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa w szczególności zgodnie z normami HACCP, zbiorowego żywienia i wymogami sanitarno-epidemiologicznymi.
c) Sporządzania posiłków z naturalnych produktów najwyższej jakości, z gwarancją świeżości artykułów i produktów, bez używania produktów typu instant lub wysoko przetworzonych dań gotowych lub posiłków typu „fastfood”.
d) Dostarczania zastawy stołowej, sztućców oraz posiłków od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
e) Dostarczania zastawy stołowej, sztućców oraz posiłków odpowiednio zabezpieczonych, w szczególności w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych posiłków. Pojemniki i termosy muszą być szczelnie zamykane.
f) Wnoszenia zastawy stołowej, sztućców oraz posiłków do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego znajdującego się na parterze budynku w Przedszkolu Miejskim nr 2 w Lublińcu przy ul. Sądowej 9 A.
g) Wydawania posiłków w opakowaniach zbiorczych, w podziale na grupy dla Przedszkola Miejskiego nr 2 – ilość wydanych posiłków potwierdzona będzie każdorazowo protokołem ich wydania, z wyszczególnieniem ilości dostarczonych posiłków i podpisami upoważnionych pracowników Przedszkola Miejskiego nr 2.
h) Zebrania naczyń bezpośrednio po zakończeniu spożywania posiłków.
i) Pobierania oraz przechowywania próbek dostarczonych posiłków w specjalnie przeznaczonych do tego lodówkach przez okres 72 godz. od upływu dnia pobrania próbek.
j) Na wniosek Zamawiającego umożliwić kontrolę etykiet produktów.
k) Przygotowywania w ramach środków przeznaczonych na wyżywienie tzw. suchego prowiantu w przypadku wyjazdu dzieci na wycieczkę lub w przypadku wyjazdu biwakowego przygotowania jednogarnkowego ciepłego dania. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o planowanej wycieczce telefonicznie nie później niż z 3 dniowym wyprzedzeniem.
l) Zabrania pojemników służących do transportu żywności, zastawy stołowej, sztućców oraz resztek pokonsumpcyjnych niezwłocznie po zakończeniu spożywania posiłków. Niedopuszczalne jest aby pojemniki, zastawa stołowa, sztućce czy resztki pokonsumpcyjne zostały na terenie przedszkola po godz. 16:30.
2. Pojemniki do transportu żywności i do gromadzenia resztek pokonsumpcyjnych, zastawę stołową oraz sztućce zapewnia Wykonawca.
3. Za przestrzeganie przepisów HACCAP, zbiorowego żywienia, wymagań sanitarno-epidemiologicznych oraz ustawy o przeciwdziałaniu COVID-19 (w związku z świadczeniem usług cateringowych) odpowiada Wykonawca.
4. Zamawiający udostępnia pomieszczenia wyłącznie w celu wydania posiłków.
5. Posiłki będą wydawane z zachowaniem cyklu:
a) śniadanie: I grupa (50 dzieci) 8:15, II grupa (75 dzieci) 8:30;
b) II śniadanie dostarczane razem z I śniadaniem;
c) obiad: I grupa (50 dzieci) 11:15, II grupa (75 dzieci) 11:30;
d) podwieczorek dostarczany razem z obiadem w formie gotowych do wydania, jednorazowych porcji nie wymagających dodatkowych czynności.
6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia właściwych posiłków dla dzieci które mają zalecone diety pokarmowe.
7. Przygotowywane posiłki muszą być zgodne z wymaganiami dla danej grupy wiekowej wynikającymi z aktualnych norm żywienia dla populacji polskiej, wydanych przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowego Zakładu Higieny oraz zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 roku a także Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144587,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144587,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144587,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Impel Catering Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942598912
7.3.3) Ulica: ul. Ślężna 118
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-111
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144587,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2021-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ "DOM KOMBATANTA" IM. ŚW. RAFAŁA KALINOWSKIEGO W LUBLIŃCU
- Usługa cateringowa dla pacjentów SPZOZ w Lublińcu
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu lublinieckiego w gminach: Boronów, Ciasna, Herby, Kochanowice, Koszęcin, Lubliniec i Pawonków.
- Utrzymanie czystości ulic, chodników i placów na terenie miasta Lublińca
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługę cateringu - przygotowanie i dostawę gotowych posiłków do Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Krotoszynie w okresie od stycznia do grudnia 2025 roku.
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów i wychowanków Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Kopienicy
- Usługa cateringu- przygotowanie i dowóz posiłków do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Bożkowie
- Przygotowywanie i dostarczanie obiadów dla dzieci przedszkolnych i szkolnych w Zespole Szkół w Osiecznej w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Cianowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Smardzowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.