eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiszDostawa pomocy naukowych Szko³y Podstawowej Nr 1 im. Miko³aja Kopernika w Piszu w w ramach programu " Laboratoria Przysz³o¶ci"



Og³oszenie z dnia 2022-04-21


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa pomocy naukowych Szko³y Podstawowej Nr 1 im. Miko³aja Kopernika w Piszu w w ramach programu " Laboratoria Przysz³o¶ci"

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA NR 1 IM. MIKO£AJA KOPERNIKA W PISZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000677056

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. dr. W³adys³awa Klementowskiego 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Pisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-200

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - E³cki

1.5.7.) Numer telefonu: 874232522

1.5.8.) Numer faksu: 874232522

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp_1_pisz@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: sp1.pisz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pomocy naukowych Szko³y Podstawowej Nr 1 im. Miko³aja Kopernika w Piszu w w ramach programu " Laboratoria Przysz³o¶ci"

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7acd08f7-c14e-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00129129

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00041721/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 ZAKUP, DOSTAWA I MONTA¯ WYPOSA¯ENIA SZKO£Y PODSTAWOWEJ NR 1 IM. MIKO£AJA KOPERNIKA W PISZU W RAMACH PROGRAMU "LABORATORIA PRZYSZ£O¦CI"

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostêpnego pod adresem https://ePUAP.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej sp_1_pisz@wp.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
2) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
3) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
1. Z³o¿enie oferty w postêpowaniu
1) Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem.
2) Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3) Sposób z³o¿enia ofert, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/
4) Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji , wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa” a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi jawn± czê¶æ nale¿y ten plik zaszyfrowaæ.
5) Wykonawca mo¿e przed up³ywem terminu do sk³adania ofert wycofaæ ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Sposób wycofania oferty zosta³ opisany w „Instrukcji u¿ytkownika” dostêpnej na miniPortalu
3. Sposób komunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert)
1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê nazw± postêpowania.
2) Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email sp_1_pisz@wp.pl
3) Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany w ppkt. 2 adres email. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452)
Pozosta³e informacje zawarte s± w rozdziale XV SWZ

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Szko³a Podstawowa Nr 1 im. Miko³aja Kopernika w Piszu, ul. Klementowskiego 2, 12-200 Pisz (dalej Zamawiaj±cy) przetwarza dane zawarte w ofertach albo wnioskach o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, znajduj±ce siê w publicznie dostêpnych rejestrach (Krajowy Rejestr S±dowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Dzia³alno¶ci Gospodarczej RP, Krajowy Rejestr Karny) w celu prowadzenia postêpowañ w sprawie zamówienia publicznego na postawie przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129). W¶ród tych informacji mog± pojawiæ siê dane, które na gruncie Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „Ogólne Rozporz±dzenie” lub „RODO”), maj± charakter danych osobowych.
2. W ¶wietle powy¿szego Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Dyrektor Szko³y Podstawowej Nr 1 im. Miko³aja Kopernika w Piszu, ul. Klementowskiego 2, 12-200 Pisz
2) W sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi proszê kontaktowaæ siê z Administratorem danych lub z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomoc± poczty tradycyjnej na adres: Szko³a Podstawowa Nr 1 im. Miko³aja Kopernika w Piszu; e-mail: sp_1_pisz@wp.pl.
3) Dane osobowe zawarte w ofertach s± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze. Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie w imieniu w³asnym postêpowañ o udzielenie zamówienia publicznego. Przetwarzanie tych danych jest niezbêdne, aby Zamawiaj±cy móg³ prawid³owo wype³niaæ na³o¿one na niego obowi±zki prawne.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± upowa¿nieni pracownicy Zamawiaj±cego, upowa¿nione przez Zamawiaj±cego osoby trzecie oraz podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania zgodnie z art.18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane:
a) przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,
b) je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata - przez ca³y czas trwania umowy
6) Posiada Pani/Pan:
a) prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych (art. 15 RODO);
b) prawo do sprostowania i uzupe³nienia danych osobowych (art. 16 RODO) skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
c) prawo ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 RODO) z zastrze¿eniem, ¿e w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania, a tak¿e z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
7) Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) prawo do usuniêcia danych osobowych (w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO);
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) prawo sprzeciwu na podstawie art. 21 RODO wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
8) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, i¿ przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SP1.26.2.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy naukowych dla Szko³y Podstawowej Nr 1 im. Miko³aja Kopernika w Piszu w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci”
2.Szczegó³owo przedmiot zamówienia opisany zosta³ w Za³±czniku nr 6 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30232100-5 - Drukarki i plotery

30237000-9 - Czê¶ci, akcesoria i wyroby do komputerów

32322000-6 - Urz±dzenia multimedialne

32341000-5 - Mikrofony

32342420-2 - Studyjne konsole mikserskie

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

38651600-9 - Kamery cyfrowe

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie nastêpuj±ce kryteria oceny ofert:
1) Cena – 60 pkt
2) Okres gwarancji – 40 pkt
2. Opis kryteriów oceny ofert:
1) Kryterium „Cena” bêdzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcê w pkt. 3 Formularza Oferty. W tym kryterium mo¿na uzyskaæ maksymalnie 60 punktów. Przyznane punkty zostan± zaokr±glone do dwóch miejsc po przecinku.
Liczba punktów w kryterium „Cena” (C) zostanie obliczona wed³ug nastêpuj±cego wzoru:

C = C min x 60 pkt
C o
gdzie:
C min - cena (cena ofertowa brutto) oferty najtañszej za wykonanie przedmiotu zamówienia
C o – cena (cena ofertowa brutto) oferty ocenianej za wykonanie przedmiotu zamówienia
2) Opis kryterium „Okres gwarancji”
Kryterium „Okres gwarancji” bêdzie rozpatrywany na podstawie d³ugo¶ci okresu gwarancji zaoferowanego przez Wykonawcê w pkt. 4 Formularza „Oferta”, którego wzór za³±czono do SWZ – Za³±cznik nr 1. W tym kryterium mo¿na uzyskaæ maksymalnie 40 punktów. Przyznane punkty zostan± zaokr±glone do dwóch miejsc po przecinku.

UWAGA:
Najkrótszy mo¿liwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiaj±cego: 12 m-cy.
Najd³u¿szy mo¿liwy okres gwarancji uwzglêdniony do oceny ofert: 24 m-ce.

Wykonawca mo¿e zaproponowaæ jeden z nastêpuj±cych okresów gwarancji:
- 12 miesiêcy
- 18 miesiêcy
- 24 miesi±ce
Zamawiaj±cy nie dopuszcza zaoferowania okresów po¶rednich.

Zaoferowany przez Wykonawcê okres gwarancji stanowi zobowi±zanie Wykonawcy i zostanie uwzglêdniony w umowie z Wykonawc±.

- Wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejszy okres gwarancji (24 m-ce) – otrzymuje 40 pkt. - maksymaln± liczbê punktów,
- Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji 18 m-cy – otrzymuje 20 pkt.,
- Wykonawca, który zaoferuje najmniej korzystny okres gwarancji (12 m-cy) – otrzymuje 0 pkt.

W sytuacji, w której Wykonawca wska¿e w Formularzu Oferta (pkt. 4) okres gwarancji d³u¿szy ni¿ 24 miesi±ce, Zamawiaj±cy do oceny oferty, przyjmie najd³u¿szy mo¿liwy okres gwarancji, tj. 24 miesi±ce i w kryterium Okres gwarancji zostanie przyznane 40 pkt., natomiast do Umowy zostanie zapisany termin wskazany przez Wykonawcê w Ofercie.
3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska ³±cznie najwiêksz± liczbê punktów (P) wyliczon± zgodnie z poni¿szym wzorem:
P = C + G
Gdzie:
P – ³±czna liczba punktów oferty ocenianej
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Okres gwarancji”
4. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, który spe³ni wszystkie postawione
w Specyfikacji warunki oraz otrzyma najwiêksz± liczbê punktów wyliczon± zgodnie ze wzorem okre¶lonym w pkt 3.
5. Zamawiaj±cy nie przewiduje aukcji elektronicznej.
6. Niezw³ocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy poinformuje równocze¶nie wszystkich Wykonawców, którzy z³o¿yli oferty o:
1) wyborze najkorzystniejszej oferty, podaj±c nazwê albo imiê i nazwisko, siedzibê albo miejsce zamieszkania, je¿eli jest miejscem wykonywania dzia³alno¶ci Wykonawcy, którego ofertê wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania, je¿eli s± miejscami wykonywania dzia³alno¶ci Wykonawców, którzy z³o¿yli oferty, a tak¿e punktacjê przyznan± ofertom w ka¿dym kryterium oceny ofert i ³±czn± punktacjê,
2) Wykonawcach, których oferty zosta³y odrzucone,
– podaj±c uzasadnienie faktyczne i prawne.
7. Zamawiaj±cy udostêpni informacje, o których mowa w pkt. 6 pkt. 1, na stronie internetowej prowadzonego postêpowania.
8. Zamawiaj±cy wybierze najkorzystniejsz± ofertê bez przeprowadzania negocjacji.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

2. W celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania, cechy lub kryteria, Wykonawca sk³ada: formularz dotycz±cy oferowanych parametrów technicznych zgodny z Za³±cznikiem nr 4.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

4. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y³ przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w pkt. 2 lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, Zamawiaj±cy wzywa do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Formularz "Oferta"
Formularz cenowy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale X pkt 2 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia w postêpowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany postanowieñ zawartej umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i dokonane s± w formie pisemnego Aneksu do umowy, z zastrze¿eniem § 7 ust. 2.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
1) pojawienia siê na rynku wyposa¿enia technicznego tego samego producenta nowszej generacji, o lepszych parametrach lub ni¿szych kosztach eksploatacji, pod warunkiem, ¿e zmiany te nie spowoduj± zmiany wynagrodzenia Wykonawcy;
2) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w § 4 ust. 1 umowy, z uwagi na:
a) konieczno¶æ zmiany sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawid³owego wykonania umowy,
b) okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego,
c) okoliczno¶ci wynikaj±cych z dzia³ania si³y wy¿szej, uniemo¿liwiaj±cych wykonanie przedmiotu umowy, w tym opó¼nieñ spowodowanych negatywnymi skutkami epidemii Covid-19,
d) inne przyczyny zewnêtrzne, skutkuj±ce niemo¿no¶ci± wykonania przedmiotu umowy;
e) zmiany warunków dofinansowania w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci” w zakresie terminów (w tym terminu rzeczowej realizacji projektu) lub wysoko¶ci i warunków p³atno¶ci dofinansowania realizacji programu stanowi±cego przedmiot niniejszej umowy,
f) brak dostêpno¶ci, w tym przed³u¿aj±cego siê czasu dostaw u dystrybutorów oferowanego wyposa¿enia pod warunkiem udowodnienia przez Wykonawcê tych okoliczno¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-04-29 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 2. Sposób sk³adania ofert: za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia oferty dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-29 12:20

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-05-28

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.