Ogłoszenie z dnia 2021-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00077031/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-09
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00129130 z dnia 2021-07-28 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Czaple Małe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gołcza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555921
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gołcza 80
1.5.2.) Miejscowość: Gołcza
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-075
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@golcza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.golcza.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/golcza1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Czaple Małe2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-917da7ef-c906-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00129130
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002663/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Czaple Małe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00077031/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIR.271.1.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 461459,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robot budowlanych w ramach zadania pn. „Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Czaple Małe”.
2. Zakres zamówienia obejmuje, m.in.:
- roboty rozbiórkowe (rozbiórka posadzek w pomieszczeniach na parterze, rozbiórka części stropu odcinkowego nad parterem, rozbiórka części płyty żelbetowej stropowej, demontaż okładzin ściennych i sufitowych, rozbiórka kominów, rozbiórka tarasu, wykucia w ścianach, skucia tynku);
- wzmocnienie konstrukcji (zabezpieczenie ław fundamentowych, wykonanie belki podwalinowej, wzmocnienia nadproży, wykonanie podciągu, wykonanie schodów płytowo-belkowych żelbetowych, reparacja rys w ścianach murowanych, wzmocnienie drewnianej więźby dachowej, zabezpieczenie konstrukcji na czas prowadzenia robót);
- wykonanie kanałów wentylacyjnych i dymowych;
- wykonanie ścian działowych na parterze i w obrębie klatki schodowej na poddaszu,
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;
- wykonanie izolacji termicznej i przeciwwilgociowej ścian fundamentowych;
- docieplenie ścian zewnętrznych metodą lekko-mokrą z wykonaniem wyprawy z tynku cienkowarstwowego,
- wykonanie posadzek betonowych z dociepleniem warstwą styropianu na podbudowie betonowej;
- roboty wykończeniowe (wykonanie tynków na ścianach w obrębie parteru, sufit podwieszany
z płyt gipsowo-kartonowych na parterze, sufit podwieszany z płyt gipsowo-kartonowych ocieplony wełną mineralną w obrębie klatki schodowej na poddaszu, okładziny podłogowe
i ścienne z płytek ceramicznych, malowanie ścian i sufitów);
- roboty instalacyjne (wykonanie instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej na parterze, wymiana zbiornika na nieczystości ciekłe, wykonanie instalacji centralnego ogrzewania na parterze,
montaż pompy ciepła, wykonanie instalacji elektrycznej na parterze);
- wykonanie nawierzchni oraz tarasu z kostki brukowej betonowej wraz z podbudową, palisadą
i obrzeżami;
- wykonanie podbitki z blachy i obróbek blacharskich,
- uporządkowanie terenu po robotach budowlanych;
Przedmiot zamówienia został w sposób szczegółowy opisany w załączniku 1 do SWZ „Opis przedmiotu zamówienia”, dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót.
Przedmiot zamówienia został w sposób szczegółowy opisany w załączniku nr 1 do SWZ "Opis przedmiotu zamówienia". Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 3 do SWZ. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonane roboty budowlane na okres nie krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy, w tym na zastosowane materiały i urządzenia. Okres gwarancji i rękojmi rozpoczyna swój bieg od daty końcowego odbioru przedmiotu zamówienia.
5. Zamawiający zaznacza, iż wyłoniony Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania ubezpieczenia w okresie realizacji zamówienia zgodnie z zapisami zawartymi w § 16 projektowanych postanowieniach umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 616106,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 616106,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 607800,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Kozieł, Zakład Ogólnobudowlany i Instalacji Elektrycznych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 121296060
7.3.3) Ulica: -
7.3.4) Miejscowość: Orłów 39A
7.3.5) Kod pocztowy: 32-090
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAWEŁ KOZIEŁ - ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY I INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH
jakie przetargi wygrała firma
PAWEŁ KOZIEŁ - ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY I INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 607800,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
2021-07-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- "Demontaż istniejącej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych, dostawa i montaż nowej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku ODT Światowid."
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.