Ogłoszenie z dnia 2021-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00073832/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-07
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00129140 z dnia 2021-07-28 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja placów zabaw na terenie Gminy Marcinowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Marcinowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718366
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Juliana Tuwima 2
1.5.2.) Miejscowość: Marcinowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-124
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@marcinowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.marcinowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://marcinowice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja placów zabaw na terenie Gminy Marcinowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e73f1f8f-c391-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00129140
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000640/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Modernizacja placów zabaw na terenie Gminy Marcinowice - etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.271.15.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 396260,16 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1. Wyposażenie placu zabaw w miejscowości Biała – zadanie obejmuje: wykonanie ogrodzenia panelowego wraz z montażem furtki stalowej, zakup i montaż elementów małej architektury: tablica z regulaminem placu zabaw, kosz na śmieci, zakup i montaż urządzeń zabawowych: ścianka wspinaczkowa walec, huśtawka potrójna, wymiana nawierzchni trawiastej na piaskową w strefie bezpieczeństwa zgodnie z dokumentacją techniczną4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 17317,07 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2. Wyposażenie placu zabaw w miejscowości Gola Świdnicka – zadanie obejmuje: wykonanie ogrodzenia panelowego wraz z montażem furtki stalowej, zakup i montaż elementów małej architektury: tablica z regulaminem placu zabaw, kosz na śmieci, ławka parkowa z oparciem, zakup i montaż urządzeń zabawowych: zestaw zabawowy metalowy (ślizganie, edukacja), huśtawka pojedyncza, huśtawka pojedyncza bocianie gniazdo, karuzela tarczowa z siedziskami, huśtawka ważka pojedyncza, huśtawka bujak podwójny, huśtawka bujak pojedynczy (2 szt.), wymiana nawierzchni trawiastej na piaskową w strefie bezpieczeństwa zgodnie z dokumentacją techniczną4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 40325,20 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3. Wyposażenie placu zabaw w miejscowości Krasków – zadanie obejmuje: zakup i montaż elementów małej architektury: tablica z regulaminem placu zabaw, zakup i montaż urządzeń zabawowych: zestaw zabawowy metalowy (ślizganie, edukacja), huśtawka potrójna, huśtawka bujak pojedynczy, wymiana nawierzchni trawiastej na piaskową w strefie bezpieczeństwa zgodnie z dokumentacją techniczną4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 18780,49 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4. Wyposażenie placu zabaw w miejscowości Klecin – zadanie obejmuje: zakup i montaż elementów małej architektury: tablica z regulaminem placu zabaw, zakup i montaż urządzeń zabawowych: zestaw zabawowy metalowy (ślizganie, edukacja), huśtawka pojedyncza bocianie gniazdo, karuzela tarczowa z siedziskami, huśtawka bujak podwójny, wymiana nawierzchni trawiastej na piaskową w strefie bezpieczeństwa zgodnie z dokumentacją techniczną.4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 21463,41 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5. Wyposażenie placu zabaw w miejscowości Marcinowice – zadanie obejmuje: wykonanie ogrodzenia panelowego wraz z montażem furtki stalowej, zakup i montaż elementów małej architektury: tablica z regulaminem placu zabaw, kosz na śmieci, ławka parkowa z oparciem (2 szt.), zakup i montaż urządzeń zabawowych: zestaw zabawowy metalowy (ślizganie, edukacja), huśtawka potrójna, karuzela tarczowa z siedziskami, huśtawka ważka pojedyncza, huśtawka bujak podwójny, huśtawka bujak pojedynczy (2 szt.), huśtawka z siedziskiem dla osoby niepełnosprawnej, wymiana nawierzchni trawiastej na piaskową w strefie bezpieczeństwa zgodnie z dokumentacją techniczną.4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 45284,55 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6. Wyposażenie placu zabaw w miejscowości Stefanowice – zadanie obejmuje: wykonanie ogrodzenia panelowego wraz z montażem furtki stalowej, zakup i montaż elementów małej architektury: tablica z regulaminem placu zabaw, kosz na śmieci, ławka parkowa z oparciem, zakup i montaż urządzeń zabawowych: zestaw zabawowy metalowy (ślizganie, edukacja), huśtawka potrójna, karuzela tarczowa z siedziskami, huśtawka ważka pojedyncza, huśtawka bujak podwójny, huśtawka bujak pojedynczy (2szt.), huśtawka z siedziskiem dla osoby niepełnosprawnej, wymiana nawierzchni trawiastej na piaskową w strefie bezpieczeństwa zgodnie z dokumentacją techniczną.4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 37560,98 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7. Wyposażenie placu zabaw w miejscowości Śmiałowice – zadanie obejmuje: wykonanie ogrodzenia panelowego wraz z montażem furtki stalowej, zakup i montaż elementów małej architektury: tablica z regulaminem placu zabaw, kosz na śmieci, ławka parkowa z oparciem (2szt.), zakup i montaż urządzeń zabawowych: zestaw zabawowy metalowy (ślizganie, edukacja), huśtawka potrójna, karuzela tarczowa z siedziskami, huśtawka ważka pojedyncza, huśtawka bujak podwójny, huśtawka bujak pojedynczy (2szt.), wymiana nawierzchni trawiastej na piaskową w strefie bezpieczeństwa zgodnie z dokumentacją techniczną.4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 41626,02 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8. Wyposażenie placu zabaw w miejscowości Strzelce – zadanie obejmuje: zakup i montaż elementów małej architektury: tablica z regulaminem placu zabaw, zakup i montaż urządzeń zabawowych: zestaw zabawowy metalowy (ślizganie, edukacja), huśtawka podwójna, huśtawka bujak podwójny, huśtawka bujak pojedynczy (2szt.), wymiana nawierzchni trawiastej na piaskową w strefie bezpieczeństwa zgodnie z dokumentacją techniczną.4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 24959,35 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9. Wyposażenie placu zabaw w miejscowości Tąpadła – zadanie obejmuje: wykonanie ogrodzenia panelowego wraz z montażem furtki stalowej, zakup i montaż elementów małej architektury: tablica z regulaminem placu zabaw, kosz na śmieci, ławka parkowa z oparciem, zakup i montaż urządzeń zabawowych: zestaw zabawowy metalowy (ślizganie, edukacja), huśtawka potrójna, huśtawka ważka pojedyncza, huśtawka bujak podwójny, huśtawka bujak pojedynczy (2szt.), ścianka wspinaczkowa walec, wymiana nawierzchni trawiastej na piaskową w strefie bezpieczeństwa zgodniez dokumentacją techniczną.4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 41869,92 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 10. Wyposażenie placu zabaw w miejscowości Tworzyjanów – zadanie obejmuje: wykonanie ogrodzenia panelowego wraz z montażem furtki stalowej, zakup i montaż elementów małej architektury: tablica z regulaminem placu zabaw, kosz na śmieci, zakup i montaż urządzeń zabawowych: zestaw zabawowy metalowy (ślizganie, edukacja), huśtawka pojedyncza bocianie gniazdo, karuzela tarczowa z siedziskami, huśtawka bujak podwójny, huśtawka bujak pojedynczy (2szt.), huśtawka z siedziskiem dla osoby niepełnosprawnej, wymiana nawierzchni trawiastej na piaskową w strefie bezpieczeństwa zgodnie z dokumentacją techniczną.4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 41219,51 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 11. Wyposażenie placu zabaw w miejscowości Wirki – zadanie obejmuje: zakup i montaż elementów małej architektury: tablica z regulaminem placu zabaw, kosz na śmieci, ławka parkowa z oparciem (2szt.), zakup i montaż urządzeń zabawowych: zestaw zabawowy metalowy (ślizganie, edukacja), huśtawka potrójna, karuzela tarczowa z siedziskami, huśtawka ważka pojedyncza, huśtawka bujak podwójny, huśtawka bujak pojedynczy (2szt.), wymiana nawierzchni trawiastej na piaskową w strefie bezpieczeństwa zgodnie z dokumentacją techniczną.4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 35934,96 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 12. Wyposażenie placu zabaw w miejscowości Zebrzydów – zadanie obejmuje: wykonanie ogrodzenia panelowego wraz z montażem furtki stalowej, zakup i montaż elementów małej architektury: tablica z regulaminem placu zabaw, kosz na śmieci, ławka parkowa z oparciem, zakup i montaż urządzeń zabawowych: zestaw zabawowy metalowy (ślizganie, edukacja), huśtawka pojedyncza bocianie gniazdo, wymiana nawierzchni trawiastej na piaskową w strefie bezpieczeństwa zgodnie z dokumentacją techniczną.4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 29918,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25200,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39655,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25200,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: APIS POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360191774
7.3.3) Ulica: 3 Maja 85
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
APIS POLSKA SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
APIS POLSKA SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25200,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54243,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89236,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54243,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: APIS POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360191774
7.3.3) Ulica: 3 Maja 85
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
APIS POLSKA SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
APIS POLSKA SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54243,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24084,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41008,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24084,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: APIS POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360191774
7.3.3) Ulica: 3 Maja 85
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
APIS POLSKA SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
APIS POLSKA SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24084,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34136,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59163,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34136,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAGIC GARDEN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222044422
7.3.3) Ulica: Wyszyńskiego 60 A
7.3.4) Miejscowość: Pakość
7.3.5) Kod pocztowy: 88-170
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAGIC GARDEN SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
MAGIC GARDEN SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34136,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65220,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100909,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65220,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: APIS POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360191774
7.3.3) Ulica: 3 Maja 85
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
APIS POLSKA SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
APIS POLSKA SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65220,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60415,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78154,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60415,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAGIC GARDEN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222044422
7.3.3) Ulica: Wyszyńskiego 60 A
7.3.4) Miejscowość: Pakość
7.3.5) Kod pocztowy: 88-170
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAGIC GARDEN SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
MAGIC GARDEN SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60415,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55618,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92545,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55618,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: APIS POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360191774
7.3.3) Ulica: 3 Maja 85
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
APIS POLSKA SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
APIS POLSKA SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55618,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30887,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56088,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30887,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAGIC GARDEN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222044422
7.3.3) Ulica: Wyszyńskiego 60 A
7.3.4) Miejscowość: Pakość
7.3.5) Kod pocztowy: 88-170
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAGIC GARDEN SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
MAGIC GARDEN SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30887,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56955,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95620,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56955,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: APIS POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360191774
7.3.3) Ulica: 3 Maja 85
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
APIS POLSKA SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
APIS POLSKA SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56955,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60187,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91389,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60187,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: APIS POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360191774
7.3.3) Ulica: 3 Maja 85
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
APIS POLSKA SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
APIS POLSKA SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60187,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44302,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74907,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44302,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: APIS POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360191774
7.3.3) Ulica: 3 Maja 85
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
APIS POLSKA SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
APIS POLSKA SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44302,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40860,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69495,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40860,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAGIC GARDEN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222044422
7.3.3) Ulica: Wyszyńskiego 60 A
7.3.4) Miejscowość: Pakość
7.3.5) Kod pocztowy: 88-170
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAGIC GARDEN SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
MAGIC GARDEN SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40860,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
2021-07-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI MARCINOWICE
więcej: przetargi MARCINOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw w Witaszycach (FS Witaszyce)" - etap I
- Modernizacja placu zabaw i kanalizacji deszczowej w ramach zadania inwestycyjnego "Modernizacja placu zabaw w Przedszkolu nr 274 przy ul.Bokserskiej 32
- Modernizacja placu zabaw w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach Budżetu Obywatelskiego pn. "Odjazdowa zabawa na Beskidzkim"
- Budowa placu zabaw w Parku Bródnowskim wraz z nasadzeniami zieleni w ramach zadania pn.: "Nowe nasadzenia w Parku Wiecha oraz w Parku Bródnowskim wraz z nowym placem zabaw" w Warszawie.
- "Chodź na Górkę" - naturalny plac zabaw na Fiołkowej (LBO) w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Przebudowa i doposażenie placu zabaw przy Żłobku Samorządowym nr 12 w Kielcach, ul. Gałczyńskiego 7
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.