eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakopaneWYKONANIE ZIELONYCH MIEJSC PARKINGOWYCH PRZY SĄDZIE REJONOWYM W ZAKOPANEM



Ogłoszenie z dnia 2021-07-28


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00129157 z dnia 2021-07-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WYKONANIE ZIELONYCH MIEJSC PARKINGOWYCH PRZY SĄDZIE REJONOWYM W ZAKOPANEM

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Zakopanem

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000571582

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gimnazjalna 13

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 18 2024654

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: srzakopane@zakopane.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zakopane.sr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.ms.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYKONANIE ZIELONYCH MIEJSC PARKINGOWYCH PRZY SĄDZIE REJONOWYM W ZAKOPANEM

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-553e13c3-c920-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00129157

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016888/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wykonanie 2 parkingów zielonych przy pawilonie A i B (ok. 160m2)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00077795/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: A-2602-1/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 109081,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty budowlane obejmują w szczególności wykonanie miejsc parkingowych z betonowej kraty ażurowej np. typu Meba o grub. 8 -10cm do wykorzystania w ruchu pieszym oraz ruchu pojazdów do 3,5 t na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie.
• W ramach projektowanego zagospodarowania działki przewiduje się budowę otwartych miejsc parkingowych - dla samochodów osobowych o wym.2.5x5.0m każde. Miejsca parkingowe wykonać należy z betonowej kraty ażurowej np. typu Meba o grub.8 do 10cm na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie .
• W ramach prac związanych z wykonaniem parkingów należy przewidzieć zabezpieczenie instalacji podziemnych oraz w razie konieczności podniesienie lub obniżenie istniejących studzienek.
• Roboty ziemne
W wykonaniu nawierzchni zachować dopasowanie do istniejących spadków i nadać przekrojom poprzecznym spadków umożliwiające odpływ wody .Pod warstwy podbudowy wybrać grunt rodzimy do głębokości ok. 40 cm poniżej Na ubitym podłożu można rozłożyć dodatkowo geowłókninę oraz żwir 0/2 mm - grubość warstwy do 10 cm ,ubijany przy pomocy zagęszczarki.
• Podbudowa
Mieszanka kruszywa powinna być rozkładana w warstwie o jednakowej grubości takiej aby jej ostateczna grubość po zagęszczeniu była równa grubości projektowanej. Każda warstwa podbudowy powinna być wyprofilowana i zagęszczona z zachowaniem spadków i rzędnych wysokościowych - spadku poprzecznego 2-3%, spadku podłużnego 0,5% oraz przechyłki na łukach. -. Wilgotność mieszanki kruszywa podczas zagęszczania powinna odpowiadać wilgotności optymalnej określonej według próby Proctora. Podbudowa po wykonaniu i przed ułożeniem następnej warstwy powinna pozostawać w dobrym stanie .W strefie lokalizacji miejsc nad innymi sieciami energetycznymi zamontować rury ochronne np. Arot np. typu A110PS
• Nawierzchnie miejsc postojowych należy doprowadzić do zgodności wysokościowej z istniejąca skrzynką uliczną tak aby obie powierzchnie były zlicowane.
• Podsypka -(3-5 cm) jako ostatnia warstwa przed ułożeniem płyt - z płukanego piasku
• Układanie płyt - rekomendowanym rozwiązaniem jest układanie obok siebie płyt o zbliżonym odcieniu,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118357,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129902,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118357,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GM Inwest Rafał Golonka Spółka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 122748273

7.3.3) Ulica: Droga na Antałówkę 14

7.3.4) Miejscowość: Zakopane

7.3.5) Kod pocztowy: 34-500

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118357,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-08-31
2021-07-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.