eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałaBudowa budynku remizy strażackiej wraz ze świetlicą wiejską oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w Ligocie Bialskiej



Ogłoszenie z dnia 2021-07-28


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00129255 z dnia 2021-07-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku remizy strażackiej wraz ze świetlicą wiejską oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w Ligocie Bialskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Biała

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413343

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 10

1.5.2.) Miejscowość: Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-210

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 774388531

1.5.8.) Numer faksu: 77438857679

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@biala.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.biala.gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku remizy strażackiej wraz ze świetlicą wiejską oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w Ligocie Bialskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecc78996-b6f3-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00129255

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000401/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ WRAZ Z REMIZĄ OSP W LIGOCIE BIALSKIEJ

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056700/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKZP.271.10.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa budynku remizy strażackiej wraz ze świetlicą wiejską oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w Ligocie Bialskiej
Budynek o powierzchni użytkowej 366,42 m2, trzykondygnacyjny (dwie kondygnacje naziemnej).
Główne prace :
- konstrukcja tradycyjna : fundamenty z betonu hydrotechnicznego, ściany nośne z pustaków poroterm, ściany działowe z pustaków ceramicznych i lekkich ścianek systemowych,
- stropy płytowe ,
- schody wewnętrzne żelbetowe, płytowe,
- dach konstrukcji drewnianej płatwiowo-kleszczowy z pokryciem dachówka ceramiczną,
- stolarka okienna i drzwiowa z PCV, brama garażowa segmentowa automatyczna,
- instalacja eklektyczna wraz z wykonaniem przyłącza do skrzynki ZK oraz instalacji fotowoltaicznej,
- instalacja wodno-kanalizacyjna wraz z regulacją istniejącego zbiornika na ścieki bytowe, wraz wykonaniem przyłącza wodnego, biały montaż,
- instalacja c.o. z pompą ciepła,
- instalacja wentylacyjna wraz z centralą wentylacyjną,
- instalacja klimatyzacji wewnętrznej wraz z jednostkami zewnętrznymi,
- monitoring,
- instalacja IT,
- zakup wyposażenia ( meble kuchenne, AGD, stoły krzesła),
- zagospodarowanie terenu poprzez wykonanie skarp i schodów terenowych,
- utwardzenie ciągów pieszych i komunikacyjnych, zjazdów z kostki betonowej gr. 8 cm, wykonanie oznakowania wyjazdów.

Ponadto w ramach prac należy zamontować syrenę strażacką elektroniczną DSE 600 S.

Wykonawca zobligowany jest do :
- opracowanie dokumentacji powykonawczej obejmującej min.:
• dziennik budowy,
• dokumenty z przeprowadzonych badań laboratoryjnych i sprawdzeń,
• dokumenty potwierdzające jakość wbudowanych materiałów,
• dokumenty świadczące o dopuszczeniu wyrobów do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie,
• dokumentację geodezyjną zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstwach od tego projektu, sporządzoną przez osobę wykonująca samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe,
• oświadczenia Kierownika budowy oraz Kierowników Robót (zgodnie z ustawą Prawo budowlane),
• w razie zmian nieodstępujących w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę – kopie rysunków wchodzących w skład zatwierdzonego projektu budowlanego, z naniesionymi zmianami oraz uzupełniającym opisem. W takim przypadku oświadczenie o którym mowa wyżej powinno być potwierdzone przez Projektanta,
• protokoły odbioru robót zanikających, instalacji, sieci, częściowe,
• instrukcje obsługi wbudowanych urządzeń.
- uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z art. 55-59 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowalne ( Dz. U. 2020 poz. 1333 ze zm.) ,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45216100-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego lub służb ratunkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1953163,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2386529,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1953163,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew Dwornicki Usługi Budowlane ,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7551809646

7.3.3) Ulica: -

7.3.4) Miejscowość: Radostynia 48a

7.3.5) Kod pocztowy: 48-210

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

instalacje sanitarne na tym etapie nie jest znany
instalacje teletechniczne na tym etapie nie jest znany
instalacje wentylacyjne na tym etapie nie są znany


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1953163,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-15
2021-07-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.