Ogłoszenie z dnia 2021-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00056700/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-17
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00129255 z dnia 2021-07-28 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku remizy strażackiej wraz ze świetlicą wiejską oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w Ligocie Bialskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Biała
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413343
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 10
1.5.2.) Miejscowość: Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-210
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 774388531
1.5.8.) Numer faksu: 77438857679
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@biala.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.biala.gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku remizy strażackiej wraz ze świetlicą wiejską oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w Ligocie Bialskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecc78996-b6f3-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00129255
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000401/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ WRAZ Z REMIZĄ OSP W LIGOCIE BIALSKIEJ
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056700/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKZP.271.10.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa budynku remizy strażackiej wraz ze świetlicą wiejską oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w Ligocie Bialskiej
Budynek o powierzchni użytkowej 366,42 m2, trzykondygnacyjny (dwie kondygnacje naziemnej).
Główne prace :
- konstrukcja tradycyjna : fundamenty z betonu hydrotechnicznego, ściany nośne z pustaków poroterm, ściany działowe z pustaków ceramicznych i lekkich ścianek systemowych,
- stropy płytowe ,
- schody wewnętrzne żelbetowe, płytowe,
- dach konstrukcji drewnianej płatwiowo-kleszczowy z pokryciem dachówka ceramiczną,
- stolarka okienna i drzwiowa z PCV, brama garażowa segmentowa automatyczna,
- instalacja eklektyczna wraz z wykonaniem przyłącza do skrzynki ZK oraz instalacji fotowoltaicznej,
- instalacja wodno-kanalizacyjna wraz z regulacją istniejącego zbiornika na ścieki bytowe, wraz wykonaniem przyłącza wodnego, biały montaż,
- instalacja c.o. z pompą ciepła,
- instalacja wentylacyjna wraz z centralą wentylacyjną,
- instalacja klimatyzacji wewnętrznej wraz z jednostkami zewnętrznymi,
- monitoring,
- instalacja IT,
- zakup wyposażenia ( meble kuchenne, AGD, stoły krzesła),
- zagospodarowanie terenu poprzez wykonanie skarp i schodów terenowych,
- utwardzenie ciągów pieszych i komunikacyjnych, zjazdów z kostki betonowej gr. 8 cm, wykonanie oznakowania wyjazdów.
Ponadto w ramach prac należy zamontować syrenę strażacką elektroniczną DSE 600 S.
Wykonawca zobligowany jest do :
- opracowanie dokumentacji powykonawczej obejmującej min.:
• dziennik budowy,
• dokumenty z przeprowadzonych badań laboratoryjnych i sprawdzeń,
• dokumenty potwierdzające jakość wbudowanych materiałów,
• dokumenty świadczące o dopuszczeniu wyrobów do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie,
• dokumentację geodezyjną zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstwach od tego projektu, sporządzoną przez osobę wykonująca samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe,
• oświadczenia Kierownika budowy oraz Kierowników Robót (zgodnie z ustawą Prawo budowlane),
• w razie zmian nieodstępujących w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę – kopie rysunków wchodzących w skład zatwierdzonego projektu budowlanego, z naniesionymi zmianami oraz uzupełniającym opisem. W takim przypadku oświadczenie o którym mowa wyżej powinno być potwierdzone przez Projektanta,
• protokoły odbioru robót zanikających, instalacji, sieci, częściowe,
• instrukcje obsługi wbudowanych urządzeń.
- uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z art. 55-59 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowalne ( Dz. U. 2020 poz. 1333 ze zm.) ,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45216100-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego lub służb ratunkowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1953163,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2386529,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1953163,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew Dwornicki Usługi Budowlane ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7551809646
7.3.3) Ulica: -
7.3.4) Miejscowość: Radostynia 48a
7.3.5) Kod pocztowy: 48-210
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
instalacje sanitarne na tym etapie nie jest znany
instalacje teletechniczne na tym etapie nie jest znany
instalacje wentylacyjne na tym etapie nie są znany
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zbigniew Dwornicki Usługi Budowlane
jakie przetargi wygrała firma
Zbigniew Dwornicki Usługi Budowlane
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1953163,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-152021-07-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI BIAŁA
- "Świadczenie usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością, będącej mieszkańcem Gminy Stara Biała, w ramach programu "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością" dla JST- edycja 2025.
- Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Gminy Stara Biała
więcej: przetargi BIAŁA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.