Ogłoszenie z dnia 2023-03-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00495415/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-14
- 2022/BZP 00507892/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-21
- 2023/BZP 00002801/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-02
- 2023/BZP 00012153/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-05
- 2023/BZP 00022162/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-11
- 2023/BZP 00039659/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-18
- 2023/BZP 00051941/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-23
- 2023/BZP 00067157/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej Centrum Kultury i Rozwoju w miejscowości Drzycim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DRZYCIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351009
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podgórna 10
1.5.2.) Miejscowość: Drzycim
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-140
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 523317079
1.5.8.) Numer faksu: 523317079
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@drzycim.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.drzycim.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/drzycim/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej Centrum Kultury i Rozwoju w miejscowości Drzycim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa433b2d-7b7a-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00129318
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016693/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Budowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej Centrum Kultury i Rozwoju w miejscowości Drzycim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00495415
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIRG.271.22.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3628196,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis zawiera SWZ - rozdział 4 oraz dokumentacja projektowa i techniczna.
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej Centrum Kultury i Rozwoju w miejscowości Drzycim”.
2. Opis inwestycji:
Gmina Drzycim w roku 2016 r. straciła w pożarze świetlicę gminną. Do tej pory nie ma pomieszczeń świetlicowych. Biblioteka Gminna zlokalizowana jest w starym budynku Ochotniczej Straży Pożarnej. Ze względu na zły stan techniczny i niedostateczną powierzchnię istniejącej biblioteki oraz brak pomieszczeń gminnej świetlicy konieczna jest budowa nowego budynku. Byłoby to miejsce spotkań i wydarzeń kulturalnych, edukacyjnych i społecznych mieszkańców. Działalność świetlicy Gminnej zawsze była aktywna. Spotykali się w niej seniorzy, koła gospodyń, chóry, organizowane były imprezy okolicznościowe, bale i uroczystości gminne, a także szkolenia. Na co dzień była miejscem pracy i służyła do spotykania się dzieci oraz młodzieży. W chwili obecnej działalność świetlicy przeniesiona została tymczasowo do budynku stadionu. Jednakże jest to rozwiązanie tymczasowe, gdyż nie ma tam dostatecznych warunków do prowadzenia tego rodzaju aktywności. Sala jest na pierwszym piętrze bez dostępu dla osób niepełnosprawnych. Budynek Biblioteki nie jest również dostosowany do aktywnej działalności miejscowej społeczności ze względu na brak miejsca. Z ledwością mieszczą się tam nasze zbiory księgowe, a stanowiska czytelni są bardzo ograniczone. W związku z powyższym Gmina chciałaby zrealizować zadanie polegające na budowie gminnej biblioteki publicznej pełniącej równocześnie funkcję Centrum Kultury i Rozwoju w gminie.
3. Przedmiot zamówienia polega na:
1) Budowie budynku Gminnej Biblioteki Publicznej Centrum Kultury i Rozwoju wraz z wewnętrzną instalacją wodociągową, wodociągową - hydrantową, kanalizacji sanitarnej, wentylacji mechanicznej, centralnego ogrzewania, elektryczną i teletechniczną, przyłączem kanalizacji sanitarnej, zewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej, zewnętrzną instalacją wymienników gruntowych oraz zewnętrzną instalacją energetyczną (wlz) wraz z utwardzeniem powierzchni gruntu, zjazdem publicznym i przebudową istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej na działkach nr 229/2 , 230/2, 205/8 zlokalizowanych w miejscowości Drzycim, gmina Drzycim.
Powierzchnie projektowanej zabudowy:
- Gminnej Biblioteki Publicznej Centrum Kultury i Rozwoju - 861,38 m2
- tarasu (nie wliczana do pow. zabudowy) - 96,64 m2
- podestów i podjazdów - 35,57 m2
- powierzchnie utwardzeń o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm - 400,00 m2
- powierzchnie o nawierzchni z kruszywa kamiennego - 766,20 m2
- powierzchnia zjazdu publicznego - 7,42 m2
Parametry techniczne budynku:
- powierzchnia zabudowy – 861,38 m2;
- powierzchnia użytkowa – 755,76 m2;
- szerokość budynku – elewacja frontowa 16,16 m, elewacja tylna 27,45 m;
- długość budynku – 48,50 m;
- wysokość budynku – 8,20 m;
- dach wielospadowy – spadek 25°;
- liczba kondygnacji – 1;
- kubatura – 4 857,00 m3.
2) Budynek przystosowany jest do korzystania przez osoby niepełnosprawne:
- pomieszczenia na jednym poziomie, komunikacja pozbawiona progów;
- dostęp do budynku za pomocą podjazdów;
- w budynku przewidziano jedną łazienkę przystosowaną dla osób niepełnosprawnych;
- dodatkowo zapewnia się jedno miejsce postojowe o wymiarach 3,6 x 5,0 m dla osób o graniczonej sprawności ruchowej.
3) Wykonawca, działając z upoważnienia w imieniu i na rzecz Zamawiającego uzyska decyzję (nieprawomocną) pozwolenia na użytkowanie budynku
4) Wykonawca ma obowiązek wykonania przed rozpoczęciem robót planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, uwzględniając specyfikę obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót budowlanych, zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego.
5) W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest do wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
6) Zamawiający informuje, że w ramach realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia należy zamontować wyłącznie wyposażenie wskazane w przedmiarze robót. Niniejsze zamówienie nie obejmuje pozostałego wyposażenia budynku wskazanego w dokumentacji projektowej a nieujętego w przedmiarze.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) dokumentacja projektowa z zastrzeżeniem, pkt. 4.3.6) SWZ,
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
3) Przedmiary robót,
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.5.1) oraz STWIORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.5 1) oraz STWIORB z zastrzeżeniem pkt. 4.3.6) SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262210-6 - Fundamentowanie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45261410-1 - Izolowanie dachu
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45233140-2 - Roboty drogowe
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
42511110-5 - Pompy grzewcze
42511000-1 - Wymienniki ciepła i maszyny do skraplania powietrza lub innych gazów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5248999,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6063912,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5248999,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PROF-BUD Jarosław Bąk
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PROFBUD GROUP sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591244422
7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 8A
7.3.4) Miejscowość: Świecie
7.3.5) Kod pocztowy: 86-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) instalacje sanitarne,
2) instalacje elektryczne,
3) dostawa i montaż stolarki,
4) dostawa i montaż więźby dachowej,
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5248999,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
więcej: Wymienniki ciepła i maszyny do skraplania powietrza lub innych gazów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.