Ogłoszenie z dnia 2021-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00143764/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-10
- 2021/BZP 00241267/01 - Wynik z dnia 2021-10-21
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00129373 z dnia 2021-07-28 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Projekt i budowa Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego
w Gminie Stare Babice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stare Babice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271855
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 32
1.5.2.) Miejscowość: Stare Babice
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-082
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 730-80-34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@stare-babice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starebabice.bip.net.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Projekt i budowa Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego
w Gminie Stare Babice
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fe20a15-ef7f-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00129373
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej zapośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice 2.
W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, wszczególności składanie dokumentów, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, zapytań oraz przekazywanie informacji odbywa się za pośrednictwem Platformy zakupowej i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” dostępnego na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice danego postępowania.3. Osobami uprawnionymi do kontaktu (w godzinach pracy Zamawiającego) z Wykonawcami są:1) w kwestiach formalno-prawnych i merytorycznych:a) Jacek Kłopotowski, Naczelnik
Wydziału Inwestycji, Zamówień Publicznych i Funduszy Zewnętrznych, tel.22-730-80-34, e-mail: zamowienia.publiczne@stare-babice.pl;b) Paulina Mateusiak – Główny Specjalista ds. zamówień publicznych, tel. 22-730-80-37, e-mail: zamowienia.publiczne@stare-babice.pl;c) Marta Kotlińska, Inspektor ds. zamówień publicznych, tel. 22-730-80-37, e-mail: zamowienia.publiczne@starebabice.
pl;2) w przypadku pytań technicznych związanych z funkcjonowaniem platformy należy kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta Platformy: nr tel. (22) 101 02 02, adres e-mail: cwk@platformazakupowa.pl4. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej. Kierowane do
wszystkich Wykonawców informacje dotyczące odpowiedzi na zapytania, zmiany specyfikacji, w tym zmiany terminu składania i otwarcia ofert, Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencję, której adresatem jest konkretny Wykonawca, Zamawiający będzie przekazywał temu Wykonawcy w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej. Pozostałe informacje są zawarte w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązki, dotyczące RODO zawarte w Rozdziale XXII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WIZiF.271.19.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „Projekt i Budowa Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego w Starych Babicach” (dalej „COM”), obejmującego budynek parterowy, niepodpiwniczony, jednokondygnacyjny o powierzchni całkowitej około 600 m2 (powierzchnia użytkowa wynosi około 500 m2) i kubaturze około 2 500 m3 wraz niezbędnymi przyłączemiami i instalacjami, zagospodarowaniem terenu i drogą dojazdową. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w formule „zaprojektuj wybuduj”, w technologii tradycyjnej na działce nr ew. 633/20 w Starych Babicach (Zamawiający dopuszcza budowę COM również na działkach 625/27, 625/28, 638/8).
2. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (dalej „PFU”) i obejmuje wykonanie m.in. następujących czynności i robót:
1) wykonanie koncepcji zamierzenia obejmującego przedmiot zamówienia oraz uzyskanie akceptacji Zamawiającego, przy czym koncepcja powinna zawierać m.in. budynek i rozmieszczenie pomieszczeń, dojazd do budynku COM od drogi publicznej i miejsca parkingowe na terenie obiektu a także drogę pożarową, zieleń, oświetlenie (w technologii LED) i ogrodzenie (co najmniej panelowe ze słupkami stalowymi oraz płytą prefabrykowaną w dolnej części), śmietnik, miejsce do zajęć terapeutycznych na powietrzu przy obiekcie, elementy małej architektury, w zakresie koncepcji uzgodniona zostanie kolorystyka poszczególnych elementów COM jak i zagospodarowania otoczenia;
UWAGA! Konieczna jest zmiana lokalizacji obiektu wskazanej w PFU ze względu na obowiązujące zapisy MPZP.
W zakresie przedmiotu zamówienia obowiązują zapisy Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego uchwalonego Uchwałą Nr X/60/03 Rady Gminy Stare Babice z dnia 25 września 2003 r. Treść MPZP dostępna jest pod linkiem archiwum.starebabice.bip.net.pl/popup_menu_38039.html natomiast mapa stanowi załącznik do SWZ;
2) opracowanie na podstawie zatwierdzonej koncepcji wizualizacji obiektu i terenu zagospodarowania oraz przekazanie jej Zamawiającemu w formacie pdf (w kolorze) – wizualizacja musi zawierać widoki obiektu i zagospodarowania terenu z co najmniej czterech stron;
3) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej (w zakresie wszystkich branż) na podstawie koncepcji zaakceptowanej przez Zamawiającego w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę oraz realizacji budowy i oddania do użytkowania budynku użyteczności publicznej spełniającego wymagania zawarte w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, określający funkcję, formę i konstrukcję obiektu budowlanego, jego charakterystykę energetyczną i ekologiczną oraz proponowane niezbędne rozwiązania techniczne a także materiałowe zawierającego niezbędne opisy techniczne i rysunki;
4) uzyskanie i dołączenie do dokumentacji projektowej Wykonawcy warunków przyłączeniowych wszystkich koniecznych do wykonania sieci i przyłączy, projektu zagospodarowania działki oraz wszystkich wymaganych prawem opinii, uzgodnień, pozwoleń i sprawdzeń oraz informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
5) uzgodnienie i uzyskanie akceptacji Zamawiającego dokumentacji projektowej przed wystąpieniem o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę;
6) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowej w zakresie wszystkich branż (w tym projektów wykonawczych) w formie elektronicznej w formatach – tekst pdf i docx; rysunki, schematy pdf i dwg;
7) wykonanie projektu wykończenia wnętrz zgodnie z warunkami opisanymi w PFU w tym uzgodnienie z Zamawiającym rozwiązań przewidzianych w projekcie (m.in. okładziny ścienne i podłogowe, farby, biały montaż wraz z armaturą, punkty oświetleniowe, osprzęt elektryczny, cyfrowy system przywoławczy, drzwi i stolarka, wyposażenie łazienek, oznakowania pomieszczeń) w zakresie materiałowym, wymiarów, kolorystyki, funkcji.
Przedmiot zamówienia nie obejmuje umeblowania i wyposażenia, np. sprzętu agd, TV.
UWAGA! Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia musi zapewnić materiały, wyposażenie i urządzenia z tzw. „średniej półki cenowej” z uwzględnieniem celu jakiemu ma służyć obiekt – Centrum Opiekuńczo-Mieszkalne dla dorosłych osób niepełnosprawnych ze znacznym lub umiarkowanym stopniem niepełnosprawności. Ww. elementy, które w wyniku użytkowania (zgodnie z przeznaczeniem, któremu ma służyć obiekt) ulegną uszkodzeniu lub nie będą funkcjonować poprawnie będą podlegały wymianie przez Wykonawcę w całym okresie rękojmi bez względu na okres udzielonej przez producenta gwarancji.
8) przekazanie Zamawiającemu projektu wykończenia wnętrz w formie elektronicznej w formatach – tekst pdf i docx; rysunki, schematy pdf i dwg;
9) wykonanie wszelkich badań, ekspertyz, pomiarów niezbędnych do prawidłowego wykonania dokumentacji projektowej, np.: badania geotechniczne podłoża pod COM oraz uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii i sprawdzeń dokumentacji technicznej także nie wymienionych w niniejszej umowie, a koniecznych do prawidłowego wykonania dokumentacji projektowej i uzyskania pozwolenia na budowę oraz późniejszego wykonania robót budowlanych;
10) występowanie w imieniu Zamawiającego do wszystkich urzędów, instytucji, gestorów sieci z wnioskami o wydanie uzgodnień, warunków i decyzji na podstawie pełnomocnictw – dokumenty będą wystawiane po zgłoszeniu takiej potrzeby przez Wykonawcę;
11) złożenie wniosku i uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę w tym udzielanie odpowiedzi na postanowienia/wezwania/uwagi dotyczące złożonej dokumentacji w tym jej uzupełnianie/zmianę/wykonanie dodatkowych opracowań w razie takiej konieczności;
12) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowej po uzyskaniu pozwolenia na budowę w zakresie wszystkich branż (w tym projektów wykonawczych zawierających szczegółowe rozwiązania, rysunki, schematy) w co najmniej 2 egzemplarzach w formie papierowej oraz w formie elektronicznej w formatach – tekst pdf i docx; rysunki, schematy pdf i dwg;
13) sprawowanie nadzoru autorskiego we wszystkich branżach w okresie obowiązywania przedmiotu umowy w trakcie prowadzenia robót związanych z budową projektowanego obiektu COM:
a) nadzór autorski sprawowany będzie zgodnie ze szczegółowym zakresem obowiązków i uprawnień dotyczącym nadzoru autorskiego określonym odnośnymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
b) nadzór autorski kończy się wraz z wypowiedzeniem umowy przez którąkolwiek ze stron lub w momencie uprawomocnienia się pozwolenia na użytkowanie COM,
c) w ramach nadzoru autorskiego autorzy projektu będą zobowiązani w szczególności do:
udziału w naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę (na budowie lub w innym uzgodnionym miejscu), na których zapewni kompetentny skład specjalistów uprawnionych do podejmowania decyzji,
kontroli zgodności realizacji inwestycji z projektem w toku wykonywania robót budowlanych przez Wykonawcę,
uzgadniania możliwości i ocena zasadności wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, a zgłoszonych przez kierownika budowy, inspektora nadzoru inwestorskiego lub Zamawiającego,
wyjaśniania wszelkich wątpliwości powstałych w toku realizacji przedmiotu umowy,
udziału w odbiorze inwestycji od Wykonawcy, polegający na ocenie czy zmiany wprowadzone w trakcie wykonywania obiektu były istotne;
14) przeniesienie w ramach wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie przedmiotu niniejszej umowy na czas nieoznaczony na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do projektu oraz praw majątkowych do projektu na wszelkich polach eksploatacji określonych w art. 50 ustawy z dnia 04 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, w szczególności:
a) w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu,
b) w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono oraz
c) w zakresie rozpowszechniania, dokonywania zmian utworu w sposób inny niż określony w lit. b) powyżej;
15) zgłoszenie rozpoczęcia robót we właściwym organie nadzoru budowlanego;
16) organizację zaplecza budowy w tym zapewnienie dostępu do mediów;
17) wyznaczenie dróg tymczasowych;
18) ogrodzenie terenu budowy i zabezpieczenie przed dostępem osób postronnych;
19) wykonanie wszystkich robót budowlanych i czynności wynikających dokumentacji projektowej w zakresie COM, zagospodarowania terenu, przyłączenia do mediów i uzgodnionego projektu wykończenia;
20) całkowita obsługa geodezyjna przedmiotu umowy w tym wykonanie map do celów projektowych, tyczenie oraz inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza;
21) prowadzenie robót przez kierownika budowy oraz prowadzenie dokumentacji związanej z budową w tym dziennika budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami;
22) opracowanie programu BIOZ;
23) opracowywanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla budynku z planami ewakuacyjnymi przed oddaniem do użytkowania;
24) oznakowanie budynku, drogi ewakuacyjnej p.poż, wyposażenie w sprzęt p.poż;
25) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej;
26) dokonanie wszystkich wymaganych prawem zgłoszeń do Państwowej Inspekcji Sanitarnej i Państwowej Straży Pożarnej oraz uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie;
27) uporządkowanie terenu prowadzenia robót;
3. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w PFU, projektowanych postanowieniach umowy oraz w niniejszej SWZ.
4. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia i pozostałe szczegóły opisu przedmiotu zamówienia w tym obowiązek określenia wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy pzp zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie z niniejszą SWZ, projektowanymi postanowieniami umowy, PFU, technologią, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami w tym przedmiocie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45211200-1 - Roboty budowlane w zakresie domów dla osób wymagających wsparcia
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego przewiduje udzielenie zamówień, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu robót podobnych do tych, jakie stanowią przedmiot niniejszego zamówienia, a ich wartość całkowita nie przekroczy 1 531 392,06 zł
i została uwzględniona w całkowitej wartości zamówienia.
Ewentualny zakres tych zamówień obejmuje w szczególności wykonanie:
1) wykonanie projektów/opracowań/badań lub uzyskanie warunków/uzgodnień itp. nie przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia, a których wykonanie okaże się konieczne w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia i będzie niezbędne w celu wydania decyzji pozwolenie na budowę jak i również wykonanie projektów/opracowań/badań itp. jeżeli jest to okaże się konieczne z uwagi na wydanie innych decyzji/pozwoleń/warunków/uzgodnień itp. wymaganych dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia;
2) robót budowlanych, które stanowią przedmiot zamówienia w zamówieniu podstawowym w szczególności roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty związane z budową budynków w technologii tradycyjnej, roboty instalacyjne oraz związane z budową sieci, roboty wykończeniowe, roboty drogowe, roboty i usługi związane z zakładaniem zieleni, roboty i dostawy w zakresie małej architektury, a także inne roboty, dostawy lub usługi, które staną się wymagalne do wykonania w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia.
Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach określonych w odrębnej umowie, po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego w trybie z wolnej ręki na podstawie ustawy pzp. Decyzję w tym zakresie podejmuje Zamawiający.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużony okres rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:1) Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 000 000,00 PLN (jeden milion złotych),
2) Wykonawca posiada minimalne roczne przychody, w tym określone minimalne roczne przychody w zakresie działalności objętej zamówieniem w wysokości 5 000 000 zł (słownie: pięć milionów złotych zł).
2. Zdolność techniczna i zawodowa – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:
1) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na budowie (w rozumieniu definicji z ustawy Prawo budowlane) budynków użyteczności publicznej o wartości co najmniej 3 000 000,00 złotych brutto (słownie: trzy miliony złotych) każda oraz
2) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie dokumentacje projektowe wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę budynków użyteczności publicznej o powierzchni całkowitej budynku nie mniejszej niż 500 m² każdy, w tym jednego budynku użyteczności publicznej, w którym świadczone były specjalistyczne usługi opiekuńcze lub usługi rehabilitacji leczniczej.
3) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji umowy:
a. projektantem:
a) projektantem posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane w specjalności architektonicznej posiadającym doświadczenie w projektowaniu w charakterze projektanta co najmniej 2 budynków użyteczności publicznej o powierzchni całkowitej budynku nie mniejszej niż 500 m² każdy, w tym co najmniej jeden w którym świadczone były specjalistyczne usługi opiekuńcze lub usługi rehabilitacji leczniczej
b) projektantem posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane
c) projektantem posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane oraz posiadającym doświadczenie w projektowaniu w charakterze projektanta sieci i instalacji sanitarnych w co najmniej 2 budynkach użyteczności publicznej;
d) projektantem posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiadającym doświadczenie w projektowaniu w charakterze projektanta sieci i instalacji elektrycznych w co najmniej 2 budynkach użyteczności publicznej;
e) projektantem posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych w oraz posiadającym doświadczenie w projektowaniu w charakterze projektanta sieci i instalacji telekomunikacyjnych w co najmniej 2 budynkach użyteczności publicznej;
f) projektantem posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane w specjalności drogowej;
b. kierownikiem:
a) kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz posiadającym doświadczenie w kierowaniu i nadzorowaniu w charakterze Kierownika budowy i/lub kierownika robót przy co najmniej 2 robotach budowlanych polegających na budowie (w rozumieniu definicji z ustawy Prawo budowlane) budynku użyteczności publicznej o powierzchni całkowitej budynku nie mniejszej niż 500 m² każdy;
b) kierownikiem robót sanitarnych posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.);
c) kierownikiem robót w branży elektrycznej i elektroenergetycznej posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
d) kierownikiem robót w branży telekomunikacyjnej posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych;
e) kierownikiem robót drogowych posiadającym uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) w specjalności drogowej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z Rozdziałem IV SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z Rozdziałem IV SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z Rozdziałem IV SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Na podstawie art. 281 ust. 4 ustawy Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium.2. Każdy Wykonawca biorący udział w przetargu musi przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 45 000 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych);
3. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z załącznikiem nr 2 projektowane postanowienia umowy do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-12 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: htps://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-12 12:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-10
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wszystkie informacje dotyczące niniejszego postępowania w szczególności: opisprzedmiotu zamówienia i warunki jego wykonania, podstawy wykluczenia i warunki udziału w postępowaniu,rodzaje oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca musi złożyć, kryteria oceny ofert dostępne, informacje dotyczące RODO są w SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu dostępnych
na stronie internetowej Zamawiającego https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice.
2021-07-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI STARE BABICE
- Świadczenie Usług Pocztowych na Potrzeby Urzędu Gminy Stare Babice
- Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Starych Babicach
więcej: przetargi STARE BABICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa drogi gminnej nr 111015E na odcinku od drogi powiatowej nr 3707 E do drogi powiatowej nr 3708E" wraz z wykonaniem dokumentacji projektowo - kosztorysowej w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Wojska Polskiego 65, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Wykonanie robót budowlanych na terenie i budynkach położonych we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6C-N, 8A-L, 8M-P
- Budowa obiektu wystawowo-administracyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Muzeum Marii Konopnickiej, na działkach nr 1297, 1298 Żarnowiec 133, Jedlicze 38-460.
- Remont lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych w Krakowie przy ul. Cieślewskiego 5, 7, 9, 13, 15, 17 i w Bielsku-Białej przy ul. Solskiego 35 i 41
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 25 w Opolu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.