eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystok › ¦wiadczenie us³ugi serwisu pogwarancyjnego mro¼ni niskotemperaturowych PZ22 i PZ23



Og³oszenie z dnia 2021-07-28


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00129378 z dnia 2021-07-28

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi serwisu pogwarancyjnego mro¼ni niskotemperaturowych PZ22 i PZ23

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W BIA£YMSTOKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293829

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. M. Curie-Sk³odowskiej 23

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.7.) Numer telefonu: (85) 74 47 002

1.5.8.) Numer faksu: (85) 74 47 133

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rckik.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.rckik.bialystok.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ugi serwisu pogwarancyjnego mro¼ni niskotemperaturowych PZ22 i PZ23

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b6b4cc03-eec2-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00129378

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00002541/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 Us³uga kompleksowego serwisu pogwarancyjnego mro¼ni niskotemperaturowych.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://www.rckik.bialystok.pl/Biddings

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywaæ siê bêdzie przy u¿yciu nastêpuj±cych ¶rodków:
1.1 miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,
1.2 Elektronicznej Skrzynki Podawczej Zamawiaj±cego:
/RCKiK_Bialystok/SkrytkaESP, znajduj±cej siê na platformie ePUAP pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal,
1.3 poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@rckik.bialystok.pl.
Zamawiaj±cy zaleca, aby komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami
(z wyj±tkiem z³o¿enia oferty) odbywa³a siê w tym postêpowaniu za po¶rednictwem poczty elektronicznej.
2. Ofertê nale¿y przes³aæ na Elektroniczn± Skrzynkê Podawcz± Zamawiaj±cego /RCKiK_Bialystok/SkrytkaESP, znajduj±c± siê na platformie ePUAP pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
2. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
3. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przesy³ania danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa, w szczególno¶ci: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt.
4. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z tym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia lub ID postêpowania lub nr referencyjnym postêpowania.
5. Za datê przekazania oferty, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów, lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na adres skrzynki ePUAP lub datê wp³ywu na ww. adres poczty elektronicznej Zamawiaj±cego (decyduj±ce znaczenie bêdzie mia³a data otrzymania wiadomo¶ci przez system pocztowy Zamawiaj±cego).
6. Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami, w szczególno¶ci w zakresie sk³adania o¶wiadczeñ, zawiadomieñ oraz przekazywania informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana.
7. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza
do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres e-mail: sekretariat@rckik.bialystok.pl.
8. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Instrukcji u¿ytkownika.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) /Dz.Urz.UE L119/1 z dn. 04.05.2016 r., str. 1/, dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1.1 administratorem danych osobowych jest Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bia³ymstoku, ul. M. Sk³odowskiej–Curie 23, 15-950 Bia³ystok;
1.2 kontakt do Inspektora Ochrony Danych Osobowych Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bia³ymstoku – iod@rckik.bialystok.pl, tel. (85) 745 63 23;
1.3 dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego realizowanym w trybie podstawowym bez negocjacji;
1.4 odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.);
1.5 dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy przekracza okres 4 lat, czas przechowywania protoko³u postêpowania wraz z za³±cznikami obejmuje ca³y okres obowi±zywania umowy;
1.6 obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
1.7 w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
1.8 ka¿dy Wykonawca posiada:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do swoich danych osobowych;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej, lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego UE lub pañstwa cz³onkowskiego;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
1.9 Wykonawcy nie przys³uguje:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d, lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Jednocze¶nie Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bia³ymstoku przypomina o ci±¿±cym na Wykonawcy obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem, i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP-22/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi kompleksowego serwisu pogwarancyjnego mro¼ni niskotemperaturowych PZ22 i PZ23 wraz z us³ug± informatyczn± oraz rocznym przegl±dem technicznym rega³ów mro¼ni i urz±dzeñ towarzysz±cych.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty zosta³ w Za³±czniku nr 1 do SWZ oraz we Wzorze umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 42513000-5 - Urz±dzenia ch³odnicze i mro¿±ce

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39141100-3 - Rega³y

42123300-0 - Sprê¿arki do urz±dzeñ ch³odz±cych

42513200-7 - Urz±dzenia ch³odnicze

42513290-4 - Przemys³owe urz±dzenia ch³odnicze

42943500-3 - Ch³odnice z obiegiem

50000000-5 - Us³ugi naprawcze i konserwacyjne

50730000-1 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji uk³adów ch³odz±cych

50800000-3 - Ró¿ne us³ugi w zakresie napraw i konserwacji

71356300-1 - Us³ugi wsparcia technicznego

72000000-5 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

72250000-2 - Us³ugi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

72320000-4 - Us³ugi bazy danych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji serwisu w przypadku awarii krytycznej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w O¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie braku podstaw wykluczenia z postêpowania, sporz±dzone zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 4 do SWZ.
do SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Ofertê stanowi wype³niony Formularz oferty, sporz±dzony zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 2 do SWZ.
2. Wykonawca wraz z ofert± zobowi±zany jest z³o¿yæ:
2.1 O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, sporz±dzone zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 3 do SWZ.
2.2 Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, lub innego w³a¶ciwego rejestru, z których wynika, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana
do jego reprezentowania, chyba ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, a Wykonawca w Formularzu oferty wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy jak te¿ Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o zamówienie.
W przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci ww. dokumentów
pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy przedstawienia t³umaczenia
na jêzyk polski pobranych samodzielnie przez Zamawiaj±cego dokumentów.
2.3 Pe³nomocnictwo okre¶laj±ce zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, chyba ¿e Wykonawca dzia³a osobi¶cie (je¿eli dotyczy).
2.4 Pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie
do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu albo do reprezentowania
w postêpowaniu i zawarcia umowy (je¿eli dotyczy).
2.5 O¶wiadczenie dotycz±ce tajemnicy przedsiêbiorstwa – sporz±dzone zgodnie
z tre¶ci± Za³±cznika nr 5 do SWZ (je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pe³nomocnictwo musi byæ podpisane przez osoby upowa¿nione do reprezentowania poszczególnych Wykonawców, do³±czone do oferty oraz zawieraæ w szczególno¶ci informacje w zakresie:
2.1 nazwy i numeru postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy,
2.2 informacjê o wszystkich Wykonawcach ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia,
2.3 ustanowienia pe³nomocnictwa oraz rodzaju i zakresu umocowania.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych o udzielenie zamówienia publicznego:
3.1 ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp – o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia, sk³ada ka¿dy z Wykonawców;
3.2 na wezwanie Zamawiaj±cego, ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienie zobowi±zany jest z³o¿yæ o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 5.6).
3.4 Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia solidarnie odpowiadaj± za realizacjê umowy.
3.5 Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie w ofercie podaj± adres
do korespondencji i kontakt telefoniczny w³a¶ciwy dla pe³nomocnika tych Wykonawców. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi± Za³±cznik nr 6 do SWZ.
2. Zamawiaj±cy przewiduje zmiany w zawartej umowie w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie okre¶lonym w Za³±czniku nr 6 do SWZ.
3. Zmiany umowy, o których mowa w pkt 2. mog± byæ dokonane na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy i za zgod± obu Stron wprowadzone aneksem do umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-08-06 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-06 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-09-04

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Zamawiaj±cy nie przewiduje obowi±zku odbycia przez Wykonawcê wizji lokalnej.
1.1 Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej.
1.2 Termin wizji lokalnej nale¿y uzgodniæ z: Ann± Tokarsk±, tel. 85 745 63 29, w dni robocze, w godz. 8:00 – 15:00.
Niedokonanie wizji lokalnej nie bêdzie mog³o stanowiæ podstawy do zg³aszania przez Wykonawców zastrze¿eñ w zakresie kompletno¶ci dokumentów przetargowych oraz nie bêdzie mia³o wp³ywu na przebieg realizacji przedmiotu zamówienia oraz wysoko¶æ wynagrodzenia.
2021-07-28 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Us³ugi

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.