eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi £êknica › Wymiana instalacji c.o. w budynku Szko³y Podstawowej ZSP w £êknicy przy ul. Wojska Polskiego 19A



Og³oszenie z dnia 2022-04-21


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymiana instalacji c.o. w budynku Szko³y Podstawowej ZSP w £êknicy przy ul. Wojska Polskiego 19A

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA £ÊKNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770528

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. ¯urawska 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: £êknica

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-208

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683624718

1.5.8.) Numer faksu: 683624701

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.perczynski@umleknica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.umleknica.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana instalacji c.o. w budynku Szko³y Podstawowej ZSP w £êknicy przy ul. Wojska Polskiego 19A

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-351fdd94-c15e-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00129467

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00008517/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.4 Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku Zespo³u Szkó³ Publicznych w £êknicy

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/leknica

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Strona internetowa prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/leknica .
2) Strona internetowa, na której udostêpniane bêd± zmiany i wyja¶nienia tre¶ci SWZ oraz inne dokumenty zamówienia:
https://platformazakupowa.pl/ pod adresem postêpowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/603135 . Dostêp mo¿liwy jest
równie¿ poprzez stronê https://platformazakupowa.pl/pn/leknica (poprzez zak³adkê POSTÊPOWANIA) lub poprzez pasek
wyszukiwania na stronie https://platformazakupowa.pl/ .
3) W postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej za po¶rednictwem platformy zakupowej (https://platformazakupowa.pl/) pod adresem postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/603135 oraz pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/leknica (poprzez zak³adkê
POSTÊPOWANIA). W postêpowaniu Zamawiaj±cy nie dopuszcza innych ¶rodków komunikacji elektronicznej.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Funkcjonalno¶æ Platformy
Zakupowej obejmuje miêdzy innymi mo¿liwo¶æ:
a) przesy³ania pytañ do tre¶ci SWZ;
b) przesy³ania odpowiedzi, na wezwanie Zamawiaj±cego i dokumentów;
c) przesy³ania wniosków, informacji, o¶wiadczeñ Wykonawcy;
d) przesy³ania odwo³ania,
za po¶rednictwem formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”.
2) Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za
po¶rednictwem https://platformazakupowa.pl/ poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego” po których pojawi
siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego.
3) Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje za po¶rednictwem https://platformazakupowa.pl/ .
4) Wykonawca, przystêpuj±c do postêpowania:
a) akceptuje warunki korzystania z https://platformazakupowa.pl/ okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym pod adresem
https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy;
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod adresem
https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view .
5) Instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod
adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje .
6) Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na https://platformazakupowa.pl/ , tj.:
a) dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
b) posiadanie skrzynki poczty elektronicznej;
c) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;
d) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
e) w³±czona obs³uga JavaScript;
f) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf;
g) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.;
h) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
7) Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny byæ zgodne z rozporz±dzeniem Rady Ministrów w sprawie
Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej
oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz. U z 2017 r. poz. 2247).
8) Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
9) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
a) .zip ;
b) .7Z .
10) W¶ród formatów powszechnych a nie wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty
z³o¿one w plikach o takich formatach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
11) Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz
na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max
5MB.
12) Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, Zamawiaj±cy zaleca, w miarê
mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
13) Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES.
14) Plik z podpisem nale¿y przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym.
15) Podczas podpisywania plików zaleca siê stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz £êknicy z siedzib± przy ul. ¯urawskiej 1, 68 – 208 £êknica;
b) z inspektorem ochrony danych w Urzêdzie Miejskim w £êknicy mo¿na siê skontaktowaæ poprzez adres e-mail: iod@umleknica.pl,
tel. 68 362 47 02 lub pisemnie na adres siedziby administratora;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.),
dalej „ustawa Pzp”;
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy;
f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego
prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ pani/Pan zobowi±zana do wskazania
dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie
niezgodnym z ustaw± pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo
do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków
ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
- prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez
administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193
Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGN.271.11.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na wymianie instalacji c.o. w budynku Szko³y
Podstawowej ZSP w £êknicy przy ul. Wojska Polskiego 19A. Roboty obejmuj± prace demonta¿owe: nale¿y zdemontowaæ
wszystkie instalacje grzewcze w budynku oraz instalacje estakady c.o. zasilaj±cej s±siedni budynek Przedszkola Miejskiego
przy ul. T. Ko¶ciuszki 1. Instalacjê c.o. poszczególnych kondygnacji, jako instalacje z rozdzia³em dolnym nale¿y w³±czyæ
bezpo¶rednio do rozdzielaczy c.o. w pomieszczeniu kot³owni na poziomie piwnic. Instalacje c.o. nale¿y wykonaæ z rur
stalowych wêglowych pokrytych na zewn±trz antykorozyjn± warstw± cynku. Monta¿ instalacji oparty jest na technice „Press”
zaprasowywania na rurze z³±czek. Jako elementy grzejne instalacji nale¿y zastosowaæ grzejniki stalowe p³ytowe zaworowe
z pod³±czeniem bocznym. Grzejniki musz± posiadaæ wbudowane zawory termostatyczne, na których nale¿y zamontowaæ
g³owice termostatyczne w wersji antykradzie¿owej. W sali gimnastycznej nale¿y zainstalowaæ nagrzewnice wodne wraz z
instalacj± czynnika grzewczego i instalacj± elektryczn±. Izolacjê ciep³ochronn± ruroci±gów piwnic, oraz ruroci±gów
rozdzielczych parteru nale¿y wykonaæ z otulin termoizolacyjnych z we³ny mineralnej. Tynki na ¶cianach i sufitach w
miejscach demonta¿u grzejników i ruroci±gów (haki, uchwyty, przej¶cia) nale¿y uzupe³niæ i zaszpachlowaæ na g³adko.
Nale¿y wykonaæ w tych miejscach (na powierzchni wykonanej ingerencji w ¶ciany i sufity malowanie farb± olejn± lub
akrylow± nawi±zuj±c± do istniej±cej kolorystyki i typu pow³oki malarskiej. Nale¿y w tych miejscach wykonaæ uzupe³nienie
tynków sufitów i ¶cian. W miejscach po przej¶ciach demontowanej instalacji przez stropy nale¿y wykonaæ uzupe³nienia
posadzek z p³ytek GRES, wyk³adzin PCW, paneli MDF (szczegó³owe rozwi±zania materia³owe zostan± ustalone
indywidualnie w czasie wykonania robót).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45431200-9 - K³adzenie glazury

45432111-5 - K³adzenie wyk³adzin elastycznych

45432112-2 - K³adzenie nawierzchni

45442110-1 - Malowanie budynków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-19

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie nastêpuj±ce kryteria
oceny ofert:
Cena – 60 % = 60 pkt
Gwarancja jako¶ci – 40 % = 40 pkt

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w wysoko¶ci 5000,00 PLN (s³ownie z³otych: piêæ tysiêcy 00/100).

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ
wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 10.2 IDW
(o niepodleganiu wykluczeniu/podleganiu wykluczeniu) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której
dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach okre¶lonych w art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, a tak¿e w
nastêpuj±cy sposób w nastêpuj±cych przypadkach:
1) Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy:
a) spowodowana warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi w przypadkach:
- klêski ¿ywio³owej,
- uniemo¿liwiaj±cymi przeprowadzenie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów,
b) w przypadku wyst±pienia dzia³ania si³y wy¿szej, uniemo¿liwiaj±cej wykonanie umowy w okre¶lonym pierwotnie terminie, o
okres dzia³ania si³y wy¿szej oraz czas potrzebny do usuniêcia skutków tego dzia³ania,
c) w przypadku wyst±pienia konieczno¶ci realizacji robót dodatkowych, nie przewidzianych w dokumentacji projektowej,
nieobjêtych zamówieniem podstawowym, a niezbêdnych dla realizacji przedmiotu umowy, o których mowa w § 1 ust. 12
projektu umowy, uzgodnionych pisemnie przez obie strony,
d) w przypadku wyst±pienia konieczno¶ci wykonania robót zamiennych, równie¿ istotnych z punktu widzenia Prawa
budowlanego, o których mowa w § 1 ust. 10 projektu umowy.
2) Zmiana przedmiotu umowy w przypadku:
a) konieczno¶ci wykonania robót zamiennych, równie¿ istotnych z punktu widzenia Prawa budowlanego, o których mowa w
§ 1 ust. 10 projektu umowy.
b) ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (roboty zaniechane), o których mowa w § 1 ust. 11 projektu umowy.
c) konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych, o których mowa w § 1 ust. 12 projektu umowy
3) Zmiana wynagrodzenia brutto w przypadku:
a) konieczno¶ci wykonania robót zamiennych, o kwoty wyliczone zgodnie z § 5 ust. 4 projektu umowy;
b) ograniczenia zakresu rzeczowego (roboty zaniechane), o kwoty wyliczone zgodnie z § 5 ust. 5 projektu umowy;
c) realizacji robót dodatkowych, o kwoty wyliczone zgodnie z § 5 ust. 6 projektu umowy;
d) zmiany ustawowej wysoko¶ci nale¿nego podatku VAT.
2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust.1, jest z³o¿enie wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê
zawieraj±cego: opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany, opis wp³ywu zmiany na terminy wykonania umowy, a w
przypadku zmian dotycz±cych wynagrodzenia nale¿ne kwoty wraz z odpowiednim kosztorysem sporz±dzonym zgodnie z § 5
ust. 4 lub 6 projektu umowy.
3. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
4. W razie wzrostu ustawowej wysoko¶ci podatku VAT, zmiana wynagrodzenia nast±pi poprzez zastosowanie nowej stawki
tego podatku na podstawie wynagrodzenia netto wykonawcy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-05-06 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Otwarcie ofert nast±pi za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. w siedzibie zamawiaj±cego.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-06 12:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.