Ogłoszenie z dnia 2023-03-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług zdrowotnych osobom doprowadzonym do wytrzeźwienia w Ośrodku Wczesnej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin w ilości 600 godzin.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Interwencji Kryzysowej w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061504032
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Probostwo 6a
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-089
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cik.lublin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cik.lublin.eu
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług zdrowotnych osobom doprowadzonym do wytrzeźwienia w Ośrodku Wczesnej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin w ilości 600 godzin.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f8508b8-bd82-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00129494
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00125153
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawa prawna zastosowania trybu z wolnej ręki:
art. 305 pkt 2 ustawy Pzp.
Podstawa faktyczna zastosowania trybu z wolnej ręki: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 w związku z art. 359 pkt 2 ustawy Pzp na: „Świadczenie usług zdrowotnych osobom doprowadzonym do wytrzeźwienia w Ośrodku Wczesnej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin”, znak sprawy: CIK.D-KA.241.110.2022, numer ogłoszenia: 2022/BZP 00526456, w zakresie Części nr 1.2 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CIK.D-KA.241.15.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 72000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług zdrowotnych osobom doprowadzonym do wytrzeźwienia w Ośrodku Wczesnej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin w ilości 600 godzin
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRISTOMED Krzysztof Winiarz Indywidualna praktyka lekarska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171811206
7.3.3) Ulica: ul. Nadrzeczna nr 125/30
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-443
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRISTOMED Krzysztof Winiarz Indywidualna praktyka lekarska
jakie przetargi wygrała firma
KRISTOMED Krzysztof Winiarz Indywidualna praktyka lekarska
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-03-09 do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- dostawa materiałów oraz narzędzi stomatologicznych i protetycznych - 3 zadania
- Dostawa aparatury - Systemu badania procesów decyzyjnych w warunkach rozszerzonej rzeczywistości
- Roboty budowlane - wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dachu w budynku nr 100 w kompleksie wojskowym w m. Żurawica przy ul. Wojska Polskiego 22.
- Dostawa zestawu płytek do zespoleń kości czaszki z akcesoriami
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. "Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych, fakturowaniem, technikami sprzedaży i sprzedażą internetową"
- Roboty budowlane - remont dachu budynku nr 16 przy ul. Reformackiej 7 w Rzeszowie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizowanie i świadczenie usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych, w miejscu zamieszkania, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
- Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu "Za Życiem" w roku 2024 - 7 części zamówienia
- Świadczenie usług asystenckich dla osób starszych w tym z niepełnosprawnościami"- powt.
- "Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu pn. Wsparcie i Rozwój Rodzinnej Pieczy Zastępczej Powiatu Lidzbarskiego"
- Badanie osób zatrzymanych przez Policję, w tym doprowadzonych do wytrzeźwienia na terenie działania jednostek Policji województwa łódzkiego oraz pobieranie próbki krwi.
- Usługi wsparcia dla dzieci przebywających w pieczy zastępczej, wychowanków oraz rodziców zastępczych, w ramach projektu pn: Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie leszczyńskim.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.