Ogłoszenie z dnia 2021-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00082035/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
- 2021/BZP 00096499/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-28
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00129504 z dnia 2021-07-28 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Jednorożec
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JEDNOROŻEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667853
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Odrodzenia 14
1.5.2.) Miejscowość: Jednorożec
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-323
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 029 751 70 30
1.5.8.) Numer faksu: 029 751 70 31
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@jednorozec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.jednorozec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.jednorozec.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Jednorożec2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d790152-ccfc-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00129504
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003602/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Rozbudowa i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Jednorożec
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082035/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZIR.271.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 198561,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozbudowa i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Jednorożec”.
Zakres robót budowlanych:
1.1 budowa linii kablowej nn 0,4 kV oświetlenia ulicznego typu YAKXS 4x25 mm2, montaż latarni oświetleniowych na słupach betonowych, wykonanie układu pomiarowego ochrony odgromowej i przepięciowej w miejscowości Parciaki;
1.2 budowa napowietrznej linii oświetleniowej nn 0,4 kV przewodem ASXS 2x25 mm2 oraz słupów oświetleniowych żelbetowych E 10,5/2,5 i ŻN10 z oprawami oświetleniowymi LED 60W i LED 40W w miejscowości Małowidz;
1.3 budowa linii oświetleniowej napowietrznej przewodem izolowanym samonośnym typu ASXSn 2x25 mm2 na słupach istniejących ŻN 10 i E 10,5 wraz z montażem opraw LED w ulicy Odrodzenia w Jednorożcu;
1.4 budowa linii oświetleniowej napowietrznej przewodem izolowanym samonośnym typu ASXSn 2x35 mm2 na słupach istniejących ŻN 10 i E 10,5 wraz z montażem opraw LED w ulicy Piastowskiej, B. Chrobrego, Dąbrówki , Mieszka I i Sportowej w Jednorożcu.
Szczegółowy zakres robót określony został w załączonych do niniejszej SWZ przedmiarach robót i projektach budowlanych.
Zaleca się, aby wszyscy Wykonawcy składający oferty cenowe zapoznali się szczegółowo z przedmiarami robót oraz dokonali wizji lokalnej przyszłego placu budowy i jego otoczenia.
Sposób rozliczenia kontraktu odbędzie się na podstawie kosztorysu powykonawczego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244123,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 297936,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244123,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Elektrycznych „ELEKTRYK” Iwona Agata Kołodziejska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 757 102 29 84
7.3.3) Ulica: J. Iwaszkiewicza 12
7.3.4) Miejscowość: Maków Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 06-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IWONA AGATA KOŁODZIEJSKA ZAKŁAD USŁUG ELEKTRYCZNYCH "ELEKTRYK"
jakie przetargi wygrała firma
IWONA AGATA KOŁODZIEJSKA ZAKŁAD USŁUG ELEKTRYCZNYCH "ELEKTRYK"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244123,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-048.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- ,, Modernizacja oczyszczalni ścieków,,
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
- Rozbudowa infrastruktury rekreacyjno-turystycznej nad Zbiornikiem Jeziorsko w gm. Pęczniew
- Remont budynku nr 611 k. 4877 m. Nowogród Bobrzański - II etap.
- Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na potrzeby Urzędu Gminy Aleksandrów Kujawski wraz z budową niezbędnej infrastruktury, adaptacją oraz zagospodarowaniem (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.