Ogłoszenie z dnia 2022-04-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00083533/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-11
- 2022/BZP 00093122/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP Gminy Zaklików.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zaklików
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409130
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zachodnia 15
1.5.2.) Miejscowość: Zaklików
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-470
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zaklikow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaklikow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zaklikow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Kultury
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000629979
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strażacka 4
1.5.2.) Miejscowość: Zaklików
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-470
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gokzak@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zaklikow.naszgok.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zakład Komunalny Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367883587
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Targowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Zaklików
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-470
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@gzkzaklikow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gzkzaklikow.pl/
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Zaklikowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 830322304
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zachodnia 15
1.5.2.) Miejscowość: Zaklików
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-470
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops.zaklikow@adres.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.opszaklikow.pl
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczne Przedszkole w Zaklikowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 830409420
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krzywa 65
1.5.2.) Miejscowość: Zaklików
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-470
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole.zaklikow@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zaklikow.przedszkolna.net
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół im. Szarych Szeregów w Lipie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 830451013
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 5 A
1.5.2.) Miejscowość: Lipa
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-470
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zslipa@zaklikow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zswlipie.superszkolna.pl/
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół w Zdziechowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 830450692
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: brak
1.5.2.) Miejscowość: Zdziechowice Drugie 212
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-470
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdziechowice2@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdziechowice.szkolna.net/
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Adama Sapińskiego w Zaklikowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001095209
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sandomierska 56
1.5.2.) Miejscowość: Zaklików
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-470
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsozaklikow@zaklikow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsozaklikow.szkolna.net/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP Gminy Zaklików.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11266159-a048-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00129514
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004379/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Gminy Zaklików
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00083533/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 215600 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP Gminy Zaklików.Zamówienie udzielane jest w podziale na cztery Części. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na dowolnie wybraną/e Część/Części.
CZĘŚĆ I - UBEZPIECZENIE MIENIA ORAZ ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ GMINY ZAKLIKÓW
1. ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej tytułem prowadzonej działalności i posiadanego mienia;
2. ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk
3. ubezpieczenie sprzętu elektronicznego
4. ubezpieczenie maszyn i sprzętu budowlanego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.1 do SWZ - Program ubezpieczenia [ dotyczy Części I ]
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia
66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej
4.5.5.) Wartość części: 154600 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP Gminy Zaklików.Zamówienie udzielane jest w podziale na cztery Części. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na dowolnie wybraną/e Część/Części.
CZĘŚĆ II – UBEZPIECZENIE POJAZDÓW GMINY ZAKLIKÓW
1. ubezpieczenie obowiązkowe odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdu mechanicznego;
2. ubezpieczenie auto casco;
3. ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
Załącznik nr 1.2 do SWZ - Program ubezpieczenia [ dotyczy Części II ]
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia
66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej
4.5.5.) Wartość części: 30000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP Gminy Zaklików.Zamówienie udzielane jest w podziale na cztery Części. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na dowolnie wybraną/e Część/Części.
CZĘŚĆ III – UBEZPIECZENIE NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW CZŁONKÓW OSP GMINY ZAKLIKÓW
1. ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP
2. ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków osób wykonujących prace społecznie użyteczne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
Załącznik nr 1.3 do SWZ - Program ubezpieczenia [ dotyczy Części III ]
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia
66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej
4.5.5.) Wartość części: 14000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP Gminy Zaklików.Zamówienie udzielane jest w podziale na cztery Części. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na dowolnie wybraną/e Część/Części.
CZĘŚĆ IV – UBEZPIECZENIE ŚRODOWISKOWE
1. ubezpieczenie odpowiedzialności za szkody w środowisku
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
Załącznik nr 1.4 do SWZ - Program ubezpieczenia [ dotyczy Części IV ]
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia
66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej
4.5.5.) Wartość części: 17000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23189,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25405,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23189,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GENERALI TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262349108,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-082
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23189,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-04-19 do 2024-04-18Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10943,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14166,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10943,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 107-00-06-155
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-867
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GENERALI TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A.
jakie przetargi wygrała firma
GENERALI TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10943,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-04-19 do 2024-04-18Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na brak złożonych ofert.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Szydłowo
- UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI POWIATU GŁOGOWSKIEGO W OKRESIE OD DNIA 10.04.2025r. DO DNIA 09.04.2027r., W PODZIALE NA CZĘŚCI
- Usługa ubezpieczenia mienia oraz ubezpieczeń KL, NNW i bagażu na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Garwolin
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Wasilków oraz jej jednostek organizacyjnych
- Ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów mechanicznych.
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.