eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinUsługa promocji gospodarczej Województwa Lubelskiego podczas sezonu rozgrywkowego 2022 drużyny Speedway Motor Lublin w PGE Ekstralidze



Ogłoszenie z dnia 2022-04-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa promocji gospodarczej Województwa Lubelskiego podczas sezonu rozgrywkowego 2022 drużyny Speedway Motor Lublin w PGE Ekstralidze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubelskie z siedzibą w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Artura Grottgera 4

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-029

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 814416635

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lukasz.bednarski@lubelskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa promocji gospodarczej Województwa Lubelskiego podczas sezonu rozgrywkowego 2022 drużyny Speedway Motor Lublin w PGE Ekstralidze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a338c956-b0cb-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00129637

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001194/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.147 Promocja gospodarcza Województwa Lubelskiego podczas sezonu rozgrywkowego 2021 drużyny Speedway Motor Lublin w PGE Ekstralidze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Finansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach realizacji projektu pt. „Marketing Gospodarczy Województwa Lubelskiego II” z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014- 2020, Oś priorytetowa 3: Konkurencyjność przedsiębiorstw, Działanie 3.6 Marketing gospodarczy.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie w informacjach dodatkowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OP-IV.272.16.2022.ŁB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem umowy jest promocja gospodarcza Województwa Lubelskiego podczas sezonu rozgrywkowego drużyny Speedway Motor Lublin w PGE Ekstralidze w 2022 r.

W ramach realizacji przedmiotu umowy odbędą się minimum 2 spotkania rozgrywane w Lublinie.
Zakres usług świadczonych przez Wykonawcę w ramach umowy polegać będzie na:
1) przyznaniu Województwu Lubelskiemu tytułu Partnera drużyny żużlowej Speedway Motor Lublin (jako dowód na prawidłową realizację świadczenia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu printscreen z zamieszczoną informacją o nadaniu tytułu partnera na oficjalnej stronie internetowej klubu);
2) umieszczeniu logotypu promocyjnego województwa lubelskiego na oficjalnej stronie internetowej drużyny żużlowej Speedway Motor Lublin; (jako dowód na prawidłową realizację świadczenia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu printscreen z zamieszczonymi logotypami na oficjalnej stronie internetowej klubu);
3) umieszczeniu logotypu promocyjnego województwa lubelskiego na oficjalnym profilu Facebooku drużyny żużlowej Speedway Motor Lublin; (jako dowód na prawidłową realizację świadczenia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu printscreen z zamieszczonymi logotypami na oficjalnym profilu na Facebooku drużyny żużlowej Speedway Motor Lublin);
4) umieszczeniu logotypu promocyjnego Województwa Lubelskiego na odzieży klubowej drużyny Speedway Motor Lublin – minimum 1 sztuka (jako dowód na prawidłową realizację świadczenia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zdjęcia z zamieszczonymi logotypami na odzieży klubowej).
5) umieszczeniu logotypu promocyjnego województwa lubelskiego na bandach stałych podczas meczów rozgrywanych w Lublinie (3 moduły – 1 moduł 3mx1m) (jako dowód na prawidłową realizację świadczenia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zdjęcia z zamieszczonymi logotypami na bandach stałych);
6) umieszczeniu logotypu promocyjnego województwa lubelskiego na bandach pneumatycznych podczas meczów rozgrywanych w Lublinie (3 moduły, 1 moduł – 5.5mx0.98m) (jako dowód na prawidłową realizację świadczenia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zdjęcia z zamieszczonymi logotypami na bandach stałych);
7) umieszczeniu logotypu promocyjnego województwa lubelskiego na koziołkach podczas meczów rozgrywanych w Lublinie - 6 sztuk (1 sztuka o wymiarze 3mx1m) (jako dowód na prawidłową realizację świadczenia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zdjęcia z zamieszczonymi logotypami na koziołkach);
8) umieszczeniu logotypu promocyjnego województwa lubelskiego na banerze pneumatycznym skośnym podczas meczów rozgrywanych w Lublinie – 1 sztuka (wym. 6mx2m) (jako dowód na prawidłową realizację świadczenia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zdjęcia z zamieszczonym logotypem na banerze pneumatycznym skośnym);
9) umieszczeniu logotypu promocyjnego województwa lubelskiego na siatce na łuku podczas meczów rozgrywanych w Lublinie – 1 sztuki (wym. 3,85m x 3,55m) (jako dowód na prawidłową realizację świadczenia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zdjęcia z zamieszczonym logotypem na łuku);
10) umieszczeniu logotypu promocyjnego województwa lubelskiego na telebimie o czasie operacyjnym wynoszącym: minimum 10 emisji po min.10 sekund podczas meczów rozgrywanych w Lublinie; (jako dowód na prawidłową realizację świadczenia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zdjęcia przedstawiające umieszczenie logotypu promocyjnego Województwa Lubelskiego na telebimie)
11) umieszczeniu logotypu promocyjnego Województwa Lubelskiego na siatce reklamowej na elewacji budynku przy al. Zygmuntowskich 5 w Lublinie; (jako dowód na prawidłową realizację świadczenia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zdjęcia z zamieszczonym logotypem na siatce reklamowej);
12) Emisji spotu Województwa Lubelskiego na telebimie na stadionie żużlowym podczas meczów rozgrywanych w Lublinie (spot dostarczy Zamawiający); (jako dowód na prawidłową realizację świadczenia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zdjęcie dokumentujące emisję spotu)
13) umieszczeniu logotypu promocyjnego Województwa Lubelskiego na ściance mixzone TV podczas meczów rozgrywanych w Lublinie – minimum 3 sztuki logotypów; (jako dowód na prawidłową realizację świadczenia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu min. 2 zdjęcia ścianki);
14) umieszczeniu logotypu promocyjnego województwa lubelskiego na zastawce na polu ustawień zawodników podczas meczów rozgrywanych w Lublinie – 2 sztuki logotypów; (jako dowód na prawidłową realizację świadczenia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu min. 2 zdjęcia z zamieszczonym logotypem na zastawce na polu ustawień zawodników);
15) umieszczeniu logotypu promocyjnego województwa lubelskiego na bramie wjazdowej na tor podczas meczów rozgrywanych w Lublinie – minimum 1 sztuka logotypu; (jako dowód na prawidłową realizację świadczenia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu min. 2 zdjęcia z zamieszczonym logotypem na bramie wjazdowej na tor);
16) umieszczeniu logotypu promocyjnego województwa lubelskiego na bramie wjazdowej na tor podczas meczów rozgrywanych w Lublinie – minimum 4 sztuk logotypów; (jako dowód na prawidłową realizację świadczenia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zdjęcia z zamieszczonym logotypem na bramie wjazdowej na tor);
17) umieszczeniu logotypu promocyjnego województwa lubelskiego na tablicy do obsady biegów nominowanych podczas meczów rozgrywanych w Lublinie – minimum 2 sztuki logotypów; (jako dowód na prawidłową realizację świadczenia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu min. 2 zdjęcia z zamieszczonym logotypem na tablicy do obsady biegów nominowanych);
18) umieszczeniu logotypu promocyjnego województwa lubelskiego na tablicy do wywiadów telewizyjnych podczas meczów rozgrywanych w Lublinie – minimum 6 sztuk logotypów; (jako dowód na prawidłową realizację świadczenia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu min. 2 zdjęcia z zamieszczonym logotypem na tablicy do wywiadów telewizyjnych);
19) umieszczeniu logotypu promocyjnego województwa lubelskiego na ściance „indoor” w budynku klubowym w Lublinie – minimum 2 sztuki logotypów; (jako dowód na prawidłową realizację świadczenia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu min. 2 zdjęcia z zamieszczonym logotypem na ściance „indoor” w budynku klubowym);
20) umieszczeniu logotypu promocyjnego województwa lubelskiego na boksach zawodników podczas meczów rozgrywanych w Lublinie – 2 sztuki logotypów na 16 boksach; (jako dowód na prawidłową realizację świadczenia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu min. 4 zdjęcia z zamieszczonym logotypem na co najmniej 2 boksach zawodników);
21) umieszczenie logotypu promocyjnego województwa lubelskiego w programie meczowym (dotyczy meczów domowych) tj.: przeznaczenie 1 strony w programie meczowym, na której zostanie zawarty materiał promocyjny Województwa Lubelskiego – materiał przekazany przez Zamawiającego. (jako dowód na prawidłową realizację świadczenia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu program meczowy, w którym zostanie zawarty materiał promocyjny województwa lubelskiego)
22) transmisji spotkań w telewizji Canal+ lub Eleven (jako dowód na prawidłową realizację świadczenia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu raport oglądalności).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 400000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 400000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 400000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Speedway Lublin S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462684598

7.3.3) Ulica: Rusałka 6

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-103

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 400000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-05-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Tryb udzielenia zamówienia publicznego oraz uzasadnienie faktyczne i prawne : Zamówienie z wolnej ręki, art. 213 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a i b ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.)
Uzasadnienie: Głównym celem usługi promocji gospodarczej województwa lubelskiego podczas sezonu rozgrywkowego 2022 w PGE Ekstralidze jest budowanie pozytywnego, nowoczesnego wizerunku regionu. Zgodnie z art. 11 ustawy o samorządzie województwa jednym z zdań samorządu tego szczebla jest promocja. Sport jest wyjątkowym narzędziem reklamy i działań marketingowych, co objawia się także w jego niepowtarzalności i specyficznym sposobie oddziaływania na odbiorców. Istotą każdej marki sportowej, również drużyny żużlowej Speedway Motor Lublin jest siła pozytywnych skojarzeń jakie wywołuje. Speedway Motor Lublin to obecnie najbardziej rozpoznawalny klub sportowy po wschodniej stronie Wisły, klub który ma tysiące kibiców na Lubelszczyźnie, ale także w innych miastach Polski. Idea promocji województwa lubelskiego podczas sezonu rozgrywkowego PGE Ekstraligi opiera się przede wszystkim na nowoczesnym marketingu, wykorzystującym sport jako efektywny nośnik reklamy oraz narzędzie tworzenia pozytywnego wizerunku. Informacja o partnerstwie Województwa Lubelskiego w meczach pojawiać się będzie regularnie we wszystkich mediach w tym prasie, radiu, Internecie przez cały okres trwania i podsumowywania rozgrywek, a mecze PGE Ekstraligi będą transmitowane w telewizji. Powyższe działania przyczynią się do promocji Województwa Lubelskiego na szeroką skalę i skutecznie utrwalą pozytywny wizerunek Województwa Lubelskiego jako Partnera wspierającego rozwój sportu w regionie. Aktywność marketingowa podczas ubiegłorocznego sezonu rozgrywkowego wygenerowała łączną wartość ekwiwalentu reklamowego na poziomie ponad 9 milionów złotych. Warto podkreślić zasięg mediów klubowych drużyny Speedway Motor Lublin, w którego skład wchodzą: strona internetowa z ponad 10 000 unikalnymi wejściami tygodniowo; profil Facebook, który obserwuje ponad 34 tysięcy osób; konto na Twitterze – 4 000 obserwujących, konto na Instagramie ponad 17 tysięcy followersów, a także profil na kanale Youtube z ponad 3 tysiącami subskrypcji. W każdym przypadku stale występuje tendencja wzrostowa.
Proponowany tryb wynika z faktu, że ze względu na specyficzne cechy techniczne zamówienia Speedway Lublin S.A. jest jedynym podmiotem zdolnym do realizacji zamówienia. Ponadto nie istnieje rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.