Ogłoszenie z dnia 2022-04-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00055454/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa polegająca na realizacji kompleksowego wsparcia w ramach zadania 3 „Usługi wspomagające” w ramach projektu „Kompleksowa opieka domowa" dla 150 osób – Uczestników/czek projektu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004165413
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marii Koryznowej 2D
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-137
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 466 53 43
1.5.8.) Numer faksu: 81 466 53 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mopr.lublin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.lublin.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa polegająca na realizacji kompleksowego wsparcia w ramach zadania 3 „Usługi wspomagające” w ramach projektu „Kompleksowa opieka domowa" dla 150 osób – Uczestników/czek projektu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d77df33a-89be-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00129672
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018392/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa polegająca na realizacji zadania nr 3 „Usługi wspomagające” w ramach realizowanego projektu „Kompleksowa Opieka Domowa”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie nr 3 „Usługi wspomagające” zaplanowane do realizacji w ramach projektu „Kompleksowa opieka domowa”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 11 Włączenie społeczne, Działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00055454/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPR/3/1.3.2/2022/U
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 277830,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - „Usługa fryzjerska” – usługa o charakterze mobilnym w miejscu zamieszkania/środowisku funkcjonowania Uczestnika/czki obejmująca dojazd specjalisty, narzędzia i materiały do wykonania usługi. Zakres usługi o charakterze podstawowym w zależności od indywidualnych potrzeb Uczestnika/czki. Usługa polega na poprawie wizerunku beneficjentów poprzez szereg różnorodnych zabiegów. Obejmuje 6 usług - od dnia podpisania umowy do X.2023 r. tj 1 x na 4 miesiące (3 razy w ciągu roku 2022) i 1 x na 3 miesiące (3 razy w ciągu roku 2023) na każdego z Uczestników/czek.4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
98513000-2 - Usługi siły roboczej dla gospodarstw domowych
98514000-9 - Usługi w gospodarstwie domowym
4.5.5.) Wartość części: 81000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - „Usługa kosmetyczna/podologiczna” – usługa o charakterze mobilnym w miejscu zamieszkania/ środowisku funkcjonowania Uczestnika/czki, polegająca na poprawie wizerunku oraz komfortu życia beneficjentów poprzez szereg różnorodnych zabiegów. Obejmuje 6 usług od dnia podpisania umowy do X.2023 r. tj 1 x na 4 miesiące (3 razy w ciągu roku 2022) i 1 x na 3 miesiące (3 razy w ciągu roku 2023) na każdego z Uczestników/czek4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
98513000-2 - Usługi siły roboczej dla gospodarstw domowych
98514000-9 - Usługi w gospodarstwie domowym
4.5.5.) Wartość części: 81000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III - „Usługa drobnych napraw domowych”- „złota rączka” - usługa o charakterze mobilnym w miejscu zamieszkania/środowisku funkcjonowania Uczestnika/czki, polegająca na drobnych naprawach i usuwaniu drobnych awarii.Obejmuje 6 usług w okresie od dnia podpisania umowy do X.2023 r. tj 1 x na 4 miesiące (3 razy w ciągu roku 2022) i 1 x na 3 miesiące (3 razy w ciągu roku 2023) na każdego z Uczestników/czek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
98513000-2 - Usługi siły roboczej dla gospodarstw domowych
98514000-9 - Usługi w gospodarstwie domowym
4.5.5.) Wartość części: 81000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV - „Usługa transportowa ”- usługi transportu na terenie miasta Lublin dla Uczestników/czek projektu - osób niesamodzielnych, w tym osób niepełnosprawnych z miejsca ich zamieszkania/pobytu do wskazanego przez Uczestnika/czkę miejsca.Obejmuje 6 usług w okresie od dnia podpisania umowy do X.2023 r. tj 1 x na 4 miesiące (3 razy w ciągu roku 2022) i 1 x na 3 miesiące (3 razy w ciągu roku 2023) na każdego z Uczestników/czek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
98513000-2 - Usługi siły roboczej dla gospodarstw domowych
98514000-9 - Usługi w gospodarstwie domowym
4.5.5.) Wartość części: 81000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JIZ-Lub spółka z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 946-270-29-94
7.3.3) Ulica: Medalionów 16/19
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-486
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-31 do 2023-10-20Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JIZ-Lub spółka z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 946-270-29-94
7.3.3) Ulica: Medalionów 16/19
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-486
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-31 do 2023-10-20Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja CLARK im. Erica i Very Clark
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 946-267-32-87
7.3.3) Ulica: 1 Maja 17/16
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-410
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FUNDACJA CLARK IM. ERICA I VERY CLARK
jakie przetargi wygrała firma
FUNDACJA CLARK IM. ERICA I VERY CLARK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-31 do 2023-10-20Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w części 4 nie wpłynęła żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Szkół Transportowo-Komunikacyjnych w Lublinie przy ul. Zemborzyckiej 82 w okresie od 02.01.2025r. do 31.12.2025 r.
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w MWL
- Usługa odśnieżania dachów wraz z usunięciem sopli lodowych z budynków należących do Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (DZP.25.35.2024)
- Dostawy warzyw, owoców i jaj dla Zespołu Ośrodków Wsparcia w Lublinie w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w podziale na 2 części w Lublinie w podziale na 2 części.
- Dostawa podłoży bakteriologicznych i mikologicznych dla Zakładu Diagnostyki Mikrobiologicznej
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rzecz Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kcyni".
- Świadczenie w 2025 roku specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi w tym dzieci ze spektrum autyzmu, klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Karczmie
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania
- SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI (W TYM DLA OSÓB Z AUTYZMEM) NA RZECZ MIESZKAŃCÓW RUMI - ŚWIADCZENIOBIORCÓW MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W RUMI
- Świadczenie usług opiekuńczych dla osób zamieszkujących na terenie miasta i gminy Bystrzyca Kłodzka w okresie 01.01.2025 r. - 31.12.2025 r.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania, zamieszkałymi na terenie Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie w roku 2025.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.