Og³oszenie z dnia 2023-03-10
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00200544/01 - Wynik z dnia 2023-05-03
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Us³ugi poligraficzne – Druk i dostawa katalogu wystawy – Galeria p³occzan, do Muzeum Mazowieckiego w P³ocku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Muzeum Mazowieckie w P³ocku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000285758
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Tumska 8
1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-402
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@muzeumplock.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.muzeumplock.bip.org.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Upowszechnianie kultury, sztuki i edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Us³ugi poligraficzne – Druk i dostawa katalogu wystawy – Galeria p³occzan, do Muzeum Mazowieckiego w P³ocku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1f443e31-beb4-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00129702
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00093338/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.19 Us³ugi poligraficzne – Druk i dostawa katalogu wystawy – Galeria p³occzan, do Muzeum Mazowieckiego w P³ocku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1f443e31-beb4-11ed-8261-62cbbe4d0ca43.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy
e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail:
zamowieniapubliczne@muzeumplock.eu (nie dotyczy sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje
na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platf. e-Zam. okre¶la Reg. Platf. e-Zam. dostêpny na str.
intern. https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokum. postêp. nie wymaga posiadania konta na Platf. e-Zam. ani logowania.
Korzystanie z Platf.e-Zam. jest bezp³atne.
Sposób i forma sporz±dzenia dokum. musz± byæ zgodne z wym. okre¶lonymi w Rozp. PRM z dnia 30.12. 2020r. w sprawie sposobu
sporz±dzania i przekazywania inf. oraz wymagañ techn. dla dokum. elektr. oraz ¶rodków kom. elektr. w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie , przepisami wydanymi na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17.02.2005r. o informatyzacji
dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne a tak¿e Rozp. Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020 r. w
sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od
wykonawcy
Dokumenty elektroniczne, o których mowa w rozp. PRM z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania
informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w
przepisach rozp.RM z dnia 12.04.2012r. w sprawie w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla
rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych, z
uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce
tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16.04.1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji wykonawca, w
celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym
zaznaczeniem w nazwie
pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Warunkiem za³o¿enia konta U¿ytkownik konto uproszczone jest wype³nienie elektronicznego formularza rejestracyjnego dostêpnego
na stronie Platformy oraz potwierdzenie zapoznania siê z Regulaminem korzystania z Platformy e-Zamówienia.
Warunkiem za³o¿enia konta U¿ytkownika jest po¶wiadczenie danych rejestracyjnych podmiotu kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, kwalifikowan± pieczêci± elektroniczn±, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie
postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje
dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog±
skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): zapisy znajduj± siê w projektowanych postanowieniach umowy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271/3/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± us³ugi poligraficzne – Druk i dostawa katalogu wystawy – Galeria p³occzan, do Muzeum
Mazowieckiego w P³ocku
Galeria p³occzan
format 155 × 155 mm
objêto¶æ 208 s.
nak³ad 500 egz.
druk CMYK+CMYK
papier olin regular cream matt 120 g
oprawa twarda grzbiet szyty niæmi, zaokr±glony, oporkowy, kapita³ka kremowa,
tektura 2 mm, oklejka papier offsetowy 150 g, druk CMYK + folia matowa, wyklejka olin regular cream matt 120 g, 0+0
Posiada nr ISBN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79823000-9 - Us³ugi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca wykaza³, ¿e nale¿ycie wykona³ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzeniadzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 us³ugê polegaj±c± na druku materia³ów (w ramach 1 umowy), o
warto¶ci nie ni¿szej ni¿ 15.000,00 z³ brutto.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: wykaz
us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a
je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi
zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty
sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s±
wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie
wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty
potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy;
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Do oferty (tj. Formularz oferty) Wykonawca do³±cza:1) O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1
ustawy Pzp – Za³±cznik nr 1.
2) O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu – sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – Za³±cznik
nr 2.
2. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia,
wraz z o¶wiadczeniami, o którym mowa w pkt 1, tak¿e o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim
Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, tj.:
1) O¶wiadczenie Podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – sk³adane na
podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp – Za³±cznik nr 1a.
2) O¶wiadczenie Podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu – sk³adane na podstawie art. 125 ust. 5
ustawy Pzp – Za³±cznik nr 2a.
O¶wiadczenie sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Inne dokumenty do³±czane do oferty:
1) Pe³nomocnictwo osoby lub osób podpisuj±cych ofertê - je¿eli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpo¶rednio z
za³±czonych dokumentów.
2) W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej – pe³nomocnictwo udzielone liderowi.
3) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – Za³±cznik Nr 3 lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy
potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. /je¿eli
dotyczy/
4) O¶wiadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp - Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia – Za³±cznik Nr
4./je¿eli dotyczy/
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian zosta³ przewidziany w projektowanych postanowieniach umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-20 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za pomoc± Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-20 08:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-04-18
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Termin realizacji zamówienia (kryterium oceny ofert) – maksymalny dopuszczalny termin realizacji zamówienia to: 10 dniod chwili dostarczenia przez Zamawiaj±cego wszystkich niezbêdnych materia³ów.
2. Termin obowi±zywania umowy – 60 dni od dnia zawarcia umowy.
Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z
dnia 17.02.2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne z zastrze¿eniem formatów, o
których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.
Wykonawca sk³ada ofertê poprzez Platformê e-Zamówienia za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w
podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Z³ó¿ ofertê” system prezentuje
okno sk³adania oferty umo¿liwiaj±ce przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajduj± siê dwa pola drag&drop
(„przeci±gnij” i „upu¶æ”) s³u¿±ce do dodawania plików.
Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany „Formularz oferty –w pierwszym polu („Wype³niony formularz
oferty”). W kolejnym polu („Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê”) Wykonawca dodaje
pozosta³e pliki stanowi±ce ofertê lub sk³adane wraz z ofert±.
Formularz ofertowy podpisuje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Rekomendowanym wariantem podpisu jest typ wewnêtrzny. Podpis formularza ofertowego wariantem podpisu w typie
zewnêtrznym równie¿ jest mo¿liwy, tylko w tym przypadku, powsta³y oddzielny plik podpisu dla tego formularza nale¿y
za³±czyæ w polu „Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê”.
Pozosta³e dokumenty wchodz±ce w sk³ad oferty lub sk³adane wraz z ofert±, które s± zgodne z ustaw± Pzp lub rozp. PRM z
dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursie opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym, mog± byæ zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie
zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby opatrzone podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci
od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) w polu „Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez
Wykonawcê” dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub
dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
W przypadku przekazywania dokumentu elektronicznego w formacie poddaj±cym dane kompresji, opatrzenie pliku
zawieraj±cego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
System sprawdza, czy z³o¿one pliki s± podpisane i automatycznie je szyfruje, jednocze¶nie informuj±c o tym Wykonawcê.
Potwierdzenie czasu przekazania
i odbioru oferty znajduje siê w Elektronicznym Potwierdzeniu Przes³ania (EPP)
i Elektronicznym Potwierdzeniu Odebrania (EPO). EPP i EPO dostêpne s± dla zalogowanego Wykonawcy w zak³adce
„Oferty/Wnioski”.
Maksymalny ³±czny rozmiar plików stanowi±cych ofertê lub sk³adanych wraz
z ofert± to 250 MB.
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Dostawa urz±dzenia klasy UTM oraz systemu analizy z licencjami na potrzeby Akademii Mazowieckiej w P³ocku.
- Przebudowa placu wewnêtrznego zaplecza Miejskiego Przedszkola nr 37 w P³ocku wraz z wykonaniem nowej hydroizolacji ¶cian piwnic.
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Gminy-Miasto P³ock
- Dostawa deduplikatora wraz z monta¿em i konfiguracj± wspó³finansowana ze ¶rodków Unii Europejskiej
- Us³uga transportu ¶cieków z terenu Przedsiêbiorstwa Gospodarowania Odpadami w P³ocku Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci± - Zak³adu Przetwarzania Odpadów i Zak³adu Sk³adowania Odpadów
- Budowa Kolumbarium na terenie Cmentarza Komunalnego w P³ocku - etap III.
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Produkcjê i dostawê materia³ów promocyjnych i drukowanych dla Instytutu Adama Mickiewicza z podzia³em na zadania.
- Us³uga opracowania graficznego, sk³adu, ³amania, korekty, druku oraz dostawy dwóch wydañ Biuletynu Regionalnego O¶rodka Polityki Spo³ecznej Urzêdu Marsza³kowskiego Województwa ¦wiêtokrzyskiego
- Us³uga sukcesywnego drukowania i dostawy materia³ów promocyjnych na potrzeby Dolno¶l±skiej Organizacji Turystycznej.
- "Druk metod± offsetow±, oprawa i dostawa wydawnictw ksi±¿kowych dla Zamku Królewskiego na Wawelu - Pañstwowych Zbiorów Sztuki."
- Przygotowanie do druku i druk przewodnika turystycznego w wersji dwujêzycznej, druk mapy do³±czonej do przewodnika oraz wykonanie toreb papierowych z nadrukiem kolorowym.
- Druk album "Rising 1944 in Colour. Images of a fighting Warsaw. Photograph selection by Chris Nidenthal" oraz kart pocztowych towarzysz±cych albumowi.
wiêcej: Us³ugi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.