Ogłoszenie z dnia 2021-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00085139/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00129712 z dnia 2021-07-28 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych – droga wewnętrzna Gromnik (Pozna)-Siemiechów w miejscowości Gromnik
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GROMNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660950
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Witosa 2
1.5.2.) Miejscowość: Gromnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-180
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146414202, 146514238
1.5.8.) Numer faksu: 146514095
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gromnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gromnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/uggromnik,m,342909,2021.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych – droga wewnętrzna Gromnik (Pozna)-Siemiechów w miejscowości Gromnik2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7f03c91-ce92-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00129712
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001683/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych – droga wewnętrzna Gromnik (Pozna)-Siemiechów w miejscowości Gromnik
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085139/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IK.271.5.2021.ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych – droga wewnętrzna Gromnik (Pozna)-Siemiechów w miejscowości Gromnik w szacunkowym kilometrażu 0+000 – 0+630
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) roboty przygotowawcze tj. profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie;
2) podbudowę z kruszyw łamanych, warstwa dolna, po zagęszczeniu 20 cm;
3) podbudowę z kruszyw łamanych, warstwa górna, po zagęszczeniu 10 cm;
4) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna), mieszanka asfaltowa, grubość po zagęszczeniu 6 cm, wraz ze skropieniem podbudowy i transportem mieszanki bitumicznej;
5) wykonanie pobocza o nawierzchni z kamienia tłuczonego po utrwaleniu śr. 8 cm.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych /STWiORB/ oraz przedmiary robót.
4. Uwagi końcowe:
1) Wykonawca wykona roboty budowlane w oparciu o dokumentacje techniczną, zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót określonymi w STWiORB, z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz warunkami projektu umowy /Załącznik nr 6/,
2) Wykonawca we własnym zakresie wykona odpowiednie zabezpieczenie i oznakowanie robót,
3) W czasie realizacji robót Wykonawca utrzymywał będzie teren budowy w stanie bez przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze we własnym zakresie i na własny koszt,
4) Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty końcowego odbioru robót,
5. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP w sytuacji, gdyby w SWZ oraz załącznikach do SWZ, a więc w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 PZP a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
6. Zgodnie z art. 101 ust. 5 PZP wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227433,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349952,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227433,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDOMEX GÓRNIAK Sp. Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8660002512
7.3.4) Miejscowość: Kamieniec
7.3.5) Kod pocztowy: 28-230
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BUDOMEX GÓRNIAK" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"BUDOMEX GÓRNIAK" SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227433,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
2021-07-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Królikarnia 13 w Gdańsku w ramach zadania: "Rewitalizacja Dolnego Miasta i Placu Wałowego wraz ze Starym Przedmieściem w Gdańsku".
- BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO Z MURKAMI OPOROWYMI, INSTALACJĄ KANALIZACJI SANITARNEJ, DESZCZOWEJ, ELEKTROENERGETYCZNEJ, TELETECHNICZNEJ I ZAGOSPODAROWANIEM TERENU w m. Sejny
- Przebudowa ul. Osiedlowej w Olszewie polegająca na budowie kanalizacji deszczowej
- "Zagospodarowanie terenu nieruchomości przy ul. Głuszyckiej 25,27,29 w Wałbrzychu z rozbiórką nieużytkowanego, parterowego budynku gospodarczego"
- Zmiana sposobu użytkowania budynku dawnej szkoły na obiekt Muzeum Kultury Materialnej
- ,,Remont i przebudowa DW nr 541 na odcinku skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 563 (ul. Wyzwolenia) do istniejącego odcinka jezdni dodatkowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 541" - nr postępowania 276/24
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.