Ogłoszenie z dnia 2025-03-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00057815/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-23
- 2025/BZP 00078545/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Cyberbezpieczny samorząd” w Powiecie Nyskim w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (DERC) Priorytet II:
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nyski
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Nysie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412579
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piastowska 33
1.5.2.) Miejscowość: Nysa
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-300
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiat.nysa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.spnysa.nv.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-nysa.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Cyberbezpieczny samorząd” w Powiecie Nyskim w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (DERC) Priorytet II:2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c94e4ac-1d90-40d7-a855-72e2fb11195e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00129843
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029759/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup, dostawa oraz wdrożenie sprzętu oraz systemów informatycznych, w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd. Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe. Działanie 2.2.- Wzmocnienie....
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Cyberbezpieczny samorząd” w Powiecie Nyskim w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (DERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2 – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00057815
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.2.2.2025.KM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 11) Macierz dyskowa – 1 sztuka.
2) Serwer – 2 szt.
3) Serwer – 1 szt.
4) Serwer NAS – 6 sztuk.
5) Dyski twarde do serwera NAS – 12 sztuk.
6) Dyski twarde do serwera NAS – 24 sztuki.
7) UPS – 20 sztuk.
8) UTM typ1 – 3 sztuki.
9) UTM typ 2 – 1 sztuka.
10) Licencja na oprogramowanie serwerowe – 1 sztuka.
11) Oprogramowanie Email Secure Gateway – 1 sztuka.
12) Oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowych – 20 licencji uniwersalnych.
13) Oprogramowanie do zarządzania i aktualizacji systemów operacyjnych na stacjach roboczych, serwerach, urządzeniach sieciowych oraz monitorowania infrastruktury informatycznej. - 190 sztuk
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 382525,58 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 21) Usługi wdrożeniowe oprogramowania do zarządzania i aktualizacji systemów operacyjnych na stacjach roboczych, serwerach, urządzeniach sieciowych oraz monitorowania infrastruktury informatycznej.
2) Wdrożenie oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych.
3) Wdrożenie systemów teleinformatycznych Usługa instalacji i konfiguracji wirtualnej platformy do obsługi poczty email (150 skrzynek)
4) Wdrożenie systemów teleinformatycznych – oprogramowanie do monitorowania sieci.
5) Wdrożenie SIEM
6) Wdrożenie klastra serwerów
4.5.3.) Główny kod CPV: 72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 115174,02 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 31) Szkolenia powiązane z testami socjotechnicznymi
2) Testy penetracyjne – 2 sztuki
3) Wdrożenie dokumentacji SZBI dla urzędu oraz 9 jednostek organizacyjnych
4) Szkolenie dla pracowników administracyjnych w zakresie cyberbezpieczeństwa.
5) Szkolenie dla pracowników IT w zakresie cyberbezpieczeństwa.
6) Zaawansowane Szkolenie z Cyberbezpieczeństwa dla Kadry Zarządzającej.
7) Szkolenie specjalistyczne dla informatyków z zakresu SIEM
8) Szkolenie specjalistyczne dla informatyków z zakresy obsługi oprogramowania do zarządzania i aktualizacji systemów operacyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 109717,27 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 474401,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 474401,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143789,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143789,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134689,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134689,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z NYSY
- Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej w ulicy Franciszkańskiej wraz z rozbudową i przebudową skrzyżowania drogi gminnej ulicy Franciszkańskiej z drogą wojewódzką ulicą Grodkowską w Nysie
- Koszenie traw na poboczach dróg powiatowych
- Remont ścian/odbudowa pomieszczeń Ośrodka Pomocy Społecznej w Nysie po zalaniu w ramach działania polegającego na odbudowie infrastruktury zniszczonej wskutek klęski wywołanej długotrwałymi opadami.
- Dostawa wyrobów medycznych dla Bloku Operacyjnego
- Przebudowa drogi w ul. Dubois w Nysie w zakresie wykonania miejsc postojowych
- Rozbudowa Zakładu Karnego w Nysie o pawilon penitencjarny wraz z infrastrukturą - dokończenie budowy
więcej: przetargi w Nysie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa subskrypcji licencji do zarządzania oprogramowaniem SAM na okres 12 miesięcy wraz ze wsparciem producenta
- "Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Istebna"
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz przeprowadzenie audytu KRI z wdrożeniem systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji i szkoleniami.
- Zakup serwera kopii zapasowych w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd".
- "Cyfryzacja Urzędu Gminy Aleksandrów - Cyberbezpieczny Samorząd"
- "#Cyberbezpieczna Gmina Libiąż" - zakup środków trwałych i wyposażenia IT do UM w Libiążu - serwer kopii/klaster wysokiej dostępności. NAS, dyski twarde do macierzy dyskowej - (4).
więcej: Serwery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.