Ogłoszenie z dnia 2025-03-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00081406/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi komunalne czyszczenie przepompowni i udrażniania sieci kanalizacji sanitarnej oraz wywóz nieczystości płynnych z gminnych zbiorników bezodpływowych w roku 2025/2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wałcz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Wałcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 67 258 02 41
1.5.8.) Numer faksu: +48 67 258 02 41
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminawalcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminawalcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminawalcz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi komunalne czyszczenie przepompowni i udrażniania sieci kanalizacji sanitarnej oraz wywóz nieczystości płynnych z gminnych zbiorników bezodpływowych w roku 2025/20262.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07fae5da-7dde-40d6-a69e-bcc82dc959e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00129847
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00006906/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi komunalne czyszczenie przepompowni i udrażniania sieci kanalizacji sanitarnej oraz wywóz nieczystości płynnych z gminnych zbiorników bezodpływowych w roku 2025/2026
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00081406
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.ZP.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 536884,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1 WYWÓZ NIECZYSTOŚCI PŁYNNYCHN Z GMINNYCH ZBIORNIKÓW BEZODPŁYWOWYCHUsługi wywozu nieczystości płynnych z gminnych zbiorników bezodpływowych zlokalizowanych w miejscowościach: Popowo, Wałcz Drugi, Chude oraz usługi wywozu ścieków surowych z oczyszczalni z miejscowości Dobrzyca.
Pojemność zbiorników bezodpływowych wynosi: Popowo – 49,9 m³, Wałcz Drugi – 25 m³, Chude – 60 m³, Dobrzyca – 9 m³. Szacunkowe ilości nieczystości płynnych: Popowo – 2000 m³, Chude – 3 400 m³, Wałcz Drugi – 4 000 m³, Dobrzyca – 900 m³. Nieczystości płynne należy wywieźć na stację zlewną w miejscowości Wałcz, zrzut nieczystości dokonać używając adresów: Chude 12, Popowo 1, Wałcz Drugi 5. Ścieki z oczyszczalni w Dobrzycy należy wywieźć na stacje zlewną w Karsiborze używając adresu: Dobrzyca 8. Orientacyjne odległości do stacji zlewnych wynoszą: Popowo – 15 km, Chude – 15 km, Wałcz Drugi – 7 km, Dobrzyca – 7 km. Wykonawca musi posiadać sprzęt specjalistyczny do wykonywania tego typu usług spełniający wymagania techniczne i sanitarne oraz dopuszczony do ruchu drogowego – beczkowóz asenizacyjny na podwoziu jednego samochodu ciężarowego o pojemności beczki co najmniej 10 m3, wyposażony w odpowiednią długość węży, zapewniający sprawne wykonanie usługi. UWAGA: Warunek udziału w postępowaniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90410000-4 - Usługi usuwania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 177034,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1 WYWÓZ NIECZYSTOŚCI PŁYNNYCHN Z GMINNYCH ZBIORNIKÓW BEZODPŁYWOWYCHUsługi wywozu nieczystości płynnych z gminnych zbiorników bezodpływowych zlokalizowanych w miejscowościach: Popowo, Wałcz Drugi, Chude oraz usługi wywozu ścieków surowych z oczyszczalni z miejscowości Dobrzyca. Pojemność zbiorników bezodpływowych wynosi: Popowo – 49,9 m³, Wałcz Drugi – 25 m³, Chude – 60 m³. Dobrzyca – 9 m³. Szacunkowe ilości nieczystości płynnych: Popowo – 2000 m³, Chude – 3 400 m³, Wałcz Drugi – 4 000 m³, Dobrzyca – 900 m³, Nieczystości płynne należy wywieźć na stację zlewną w miejscowości Wałcz, zrzut nieczystości dokonać używając adresów: Chude 12, Popowo 1, Wałcz Drugi 5. Ścieki z oczyszczalni w Dobrzycy należy wywieźć na stacje zlewną w Karsiborze używając adresu: Dobrzyca 8. Orientacyjne odległości do stacji zlewnych wynoszą: Popowo – 15 km, Chude – 15 km, Wałcz Drugi – 7 km, Dobrzyca – 7 km. Wykonawca musi posiadać sprzęt specjalistyczny do wykonywania tego typu usług spełniający wymagania techniczne i sanitarne oraz dopuszczony do ruchu drogowego – beczkowóz asenizacyjny na podwoziu jednego samochodu ciężarowego o pojemności beczki co najmniej 10 m3, wyposażony w odpowiednią długość węży, zapewniający sprawne wykonanie usługi. UWAGA: Warunek udziału w postępowaniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90640000-5 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych
4.5.5.) Wartość części: 359850,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173913,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187899,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173913,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe TRANSPORT Piotr Skrodzki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 765-000-43-25
7.3.3) Ulica: Kościelna 18
7.3.4) Miejscowość: Szwecja
7.3.5) Kod pocztowy: 78-611
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE - TRANSPORT PIOTR SKRODZKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE - TRANSPORT PIOTR SKRODZKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173913,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 442615,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 514755,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 442615,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wywóz Nieczystości Płynnych "BEPISZ" Władysław Piszczek, Małgorzata Piszczek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 765-00-05-419
7.3.3) Ulica: Osiedle Stefana Batorego 7
7.3.4) Miejscowość: Wałcz
7.3.5) Kod pocztowy: 78-600
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 442615,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Usługa - szkolenie serwisowe obsady WTM Gdynia w zakresie serwisowania i legalizacji pneumatycznych tratw ratunkowych RFD/BEAUFORT oraz kamizelek ratunkowych RFD/BEAUFORT.
- Usługa organizacji wycieczki
- Dostawa części zamiennych do sprzętu ochrony osobistej, dróg oddechowych i ciała oraz części zamiennych do suchych skafandrów nurkowych
- Wymiana okien i drzwi ewakuacyjnych w hali widowiskowo-sportowej w Szkole Podstawowej nr 5
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Czyszczenie separatorów oraz wpustów ulicznych wraz z przykanalikami w ciągu dróg wojewódzkich zarządzanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Złotowie
- Oczyszczanie urządzeń podczyszczających wody opadowe oraz studzienek ściekowych wraz z przykanalikami w ciągu dróg wojewódzkich zarządzanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie
- Obsługa w zakresie robót ziemnych, drogowych i transportowych na terenie Miasta i Gminy Czarny Dunajec w roku 2025
- "Świadczenie usług w zakresie odcinkowego udrażniania sieci kanalizacji deszczowej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu bielskiego w 2025 roku"
- Odbiór odpadów komunalnych
- "Roboty remontowe i usuwanie awarii kanalizacji deszczowej" - na terenie miasta Giżycka.
więcej: Usługi usuwania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.