eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałczUsługi komunalne czyszczenie przepompowni i udrażniania sieci kanalizacji sanitarnej oraz wywóz nieczystości płynnych z gminnych zbiorników bezodpływowych w roku 2025/2026



Ogłoszenie z dnia 2025-03-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi komunalne czyszczenie przepompowni i udrażniania sieci kanalizacji sanitarnej oraz wywóz nieczystości płynnych z gminnych zbiorników bezodpływowych w roku 2025/2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wałcz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791520

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Wałcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-600

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 67 258 02 41

1.5.8.) Numer faksu: +48 67 258 02 41

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminawalcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminawalcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminawalcz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi komunalne czyszczenie przepompowni i udrażniania sieci kanalizacji sanitarnej oraz wywóz nieczystości płynnych z gminnych zbiorników bezodpływowych w roku 2025/2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07fae5da-7dde-40d6-a69e-bcc82dc959e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00129847

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00006906/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi komunalne czyszczenie przepompowni i udrażniania sieci kanalizacji sanitarnej oraz wywóz nieczystości płynnych z gminnych zbiorników bezodpływowych w roku 2025/2026

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00081406

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.ZP.271.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 536884,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1 WYWÓZ NIECZYSTOŚCI PŁYNNYCHN Z GMINNYCH ZBIORNIKÓW BEZODPŁYWOWYCH
Usługi wywozu nieczystości płynnych z gminnych zbiorników bezodpływowych zlokalizowanych w miejscowościach: Popowo, Wałcz Drugi, Chude oraz usługi wywozu ścieków surowych z oczyszczalni z miejscowości Dobrzyca.
Pojemność zbiorników bezodpływowych wynosi: Popowo – 49,9 m³, Wałcz Drugi – 25 m³, Chude – 60 m³, Dobrzyca – 9 m³. Szacunkowe ilości nieczystości płynnych: Popowo – 2000 m³, Chude – 3 400 m³, Wałcz Drugi – 4 000 m³, Dobrzyca – 900 m³. Nieczystości płynne należy wywieźć na stację zlewną w miejscowości Wałcz, zrzut nieczystości dokonać używając adresów: Chude 12, Popowo 1, Wałcz Drugi 5. Ścieki z oczyszczalni w Dobrzycy należy wywieźć na stacje zlewną w Karsiborze używając adresu: Dobrzyca 8. Orientacyjne odległości do stacji zlewnych wynoszą: Popowo – 15 km, Chude – 15 km, Wałcz Drugi – 7 km, Dobrzyca – 7 km. Wykonawca musi posiadać sprzęt specjalistyczny do wykonywania tego typu usług spełniający wymagania techniczne i sanitarne oraz dopuszczony do ruchu drogowego – beczkowóz asenizacyjny na podwoziu jednego samochodu ciężarowego o pojemności beczki co najmniej 10 m3, wyposażony w odpowiednią długość węży, zapewniający sprawne wykonanie usługi. UWAGA: Warunek udziału w postępowaniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90410000-4 - Usługi usuwania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 177034,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1 WYWÓZ NIECZYSTOŚCI PŁYNNYCHN Z GMINNYCH ZBIORNIKÓW BEZODPŁYWOWYCH
Usługi wywozu nieczystości płynnych z gminnych zbiorników bezodpływowych zlokalizowanych w miejscowościach: Popowo, Wałcz Drugi, Chude oraz usługi wywozu ścieków surowych z oczyszczalni z miejscowości Dobrzyca. Pojemność zbiorników bezodpływowych wynosi: Popowo – 49,9 m³, Wałcz Drugi – 25 m³, Chude – 60 m³. Dobrzyca – 9 m³. Szacunkowe ilości nieczystości płynnych: Popowo – 2000 m³, Chude – 3 400 m³, Wałcz Drugi – 4 000 m³, Dobrzyca – 900 m³, Nieczystości płynne należy wywieźć na stację zlewną w miejscowości Wałcz, zrzut nieczystości dokonać używając adresów: Chude 12, Popowo 1, Wałcz Drugi 5. Ścieki z oczyszczalni w Dobrzycy należy wywieźć na stacje zlewną w Karsiborze używając adresu: Dobrzyca 8. Orientacyjne odległości do stacji zlewnych wynoszą: Popowo – 15 km, Chude – 15 km, Wałcz Drugi – 7 km, Dobrzyca – 7 km. Wykonawca musi posiadać sprzęt specjalistyczny do wykonywania tego typu usług spełniający wymagania techniczne i sanitarne oraz dopuszczony do ruchu drogowego – beczkowóz asenizacyjny na podwoziu jednego samochodu ciężarowego o pojemności beczki co najmniej 10 m3, wyposażony w odpowiednią długość węży, zapewniający sprawne wykonanie usługi. UWAGA: Warunek udziału w postępowaniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90640000-5 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych

4.5.5.) Wartość części: 359850,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173913,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187899,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173913,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe TRANSPORT Piotr Skrodzki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 765-000-43-25

7.3.3) Ulica: Kościelna 18

7.3.4) Miejscowość: Szwecja

7.3.5) Kod pocztowy: 78-611

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173913,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 442615,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 514755,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 442615,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wywóz Nieczystości Płynnych "BEPISZ" Władysław Piszczek, Małgorzata Piszczek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 765-00-05-419

7.3.3) Ulica: Osiedle Stefana Batorego 7

7.3.4) Miejscowość: Wałcz

7.3.5) Kod pocztowy: 78-600

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 442615,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.