Ogłoszenie z dnia 2021-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00082328/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00129873 z dnia 2021-07-28 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa zorganizowania na terenie kraju wypoczynku letniego dla dzieci bez zabezpieczenia socjalnego, ze szkół podstawowych z terenu województwa łódzkiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kuratorium Oświaty w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006473248
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Kościuszki 120a
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-446
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 42 637 70 55
1.5.8.) Numer faksu: 42 636 03 85
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kolodz@kuratorium.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kuratorium.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.kuratorium.lodz.pl/kategoria-zamowienia/zamowienia-publiczne-o-wartosci-od-130-tysiecy-zlotych/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa zorganizowania na terenie kraju wypoczynku letniego dla dzieci bez zabezpieczenia socjalnego, ze szkół podstawowych z terenu województwa łódzkiego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b57ec882-ccf9-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00129873
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00020483/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Organizacja wypoczynku letniego na terenie kraju dla dzieci bez zabezpieczenia socjalnego, ze szkół podstawowych z Łodzi.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082328/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ŁKO.WO.272.7.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 390243,92 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE Id – organizacja wypoczynku na terenie kraju, nad morzem, z realizacją zajęć wychowawczych dla każdej grupy kolonijnej w zakresie wsparcia rozwoju emocjonalnegoi społecznego dzieci z uwzględnieniem zachowań trudnych i funkcjonowania w grupie rówieśniczej, (8 godz.) dla 150 dzieci ze szkół podstawowych z Łodzi.
Termin realizacji zamówienia: 1, 2 lub 3 turnusy – w wybranym przez Wykonawcę terminie od 15.07.2021 r. do 31.08.2021 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
4.5.5.) Wartość części: 195121,96 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE IId – organizacja wypoczynku na terenie kraju, nad morzem, z realizacją zajęć wychowawczych dla każdej grupy kolonijnej w zakresie wsparcia rozwoju emocjonalnegoi społecznego dzieci z uwzględnieniem zachowań trudnych i funkcjonowania w grupie rówieśniczej, (8 godz.) dla 150 dzieci ze szkół podstawowych z Łodzi.
Termin realizacji zamówienia: 1, 2 lub 3 turnusy – w wybranym przez Wykonawcę terminie od 15.07.2021 r. do 31.08.2021 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
4.5.5.) Wartość części: 195121,96 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230700 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230700 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Biuro Podróży KON - TIKI Łabaz i Grochantz sp.j. "
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971006601
7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 34
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-012
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników, podwykonawca: Komandor Andrzej Zapadka
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PODRÓŻY "KON TIKI" ŁABAZ I GROCHANTZ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PODRÓŻY "KON TIKI" ŁABAZ I GROCHANTZ SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230700 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-08-04 do 2021-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 235350 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 235350 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 235350 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Biuro Podróży KON - TIKI Łabaz i Grochantz sp.j. "
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971006601
7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 34
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-012
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników, podwykonawca: Komandor Andrzej Zapadka
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PODRÓŻY "KON TIKI" ŁABAZ I GROCHANTZ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PODRÓŻY "KON TIKI" ŁABAZ I GROCHANTZ SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 235350 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-22 do 2021-08-178.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- MZŻ.262.27.2024.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Dostawa artykułów żywnościowych niezbędnych do sporządzania posiłków w stołówce, bufecie oraz café w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Teatralnej i Telewizyjnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Sukcesywne dostawy pieczywa na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem systemów monitoringu wizyjnego w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) w jednostkach podległych KWP w Łodzi.
- Zakup wraz z dostawą bonów towarowych dla pracowników Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi.
- 38/2024 Sukcesywne dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.