eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cyców"Podniesienie poziomu ochrony cybernetycznej w gminie Cyców."



Ogłoszenie z dnia 2025-03-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Podniesienie poziomu ochrony cybernetycznej w gminie Cyców.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cyców

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197836

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chełmska 42

1.5.2.) Miejscowość: Cyców

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-070

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 825677003

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.dunska@ugcycow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugcycow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugcycow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Podniesienie poziomu ochrony cybernetycznej w gminie Cyców.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4c59471-f943-46bb-a3aa-08f18406deaf

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00129881

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

FERC.02.02-CS.01-001/23

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00677668

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or.271.18.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Obszar techniczny.
Obszar techniczny obejmuje:
- Firewall next-generation
- Oprogramowanie EDR plus serwer
- Oprogramowanie do Inwentaryzacji aktywów i ich konfiguracji
- UPS stanowiskowy
- UPS serwerowy
- System do backup, serwer, biblioteka taśmowa
- Serwer
- Usługa SOC – 2 lata
- Szkolenie dla pracowników IT

Szczegółowy opis zamówienia dla części 1 znajduje się w załączniku nr 2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32424000-1 - Infrastruktura sieciowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32424000-1 - Infrastruktura sieciowa

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48820000-2 - Serwery

80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

72150000-1 - Usługi doradztwa w zakresie audytu komputerowego oraz sprzętu komputerowego

72240000-9 - Usługi analizy systemu i programowania

48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego

4.5.5.) Wartość części: 546486,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Obszar organizacyjny.
Obszar organizacyjny obejmuje:
- Przeprowadzenie audytów KRI
- Aktualizacja dokumentacji SZBI wraz z audytem
- Wdrożenie-aktualizacja dokumentacji PBI

Szczegółowy opis zamówienia dla części 2 znajduje się w załączniku nr 3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72150000-1 - Usługi doradztwa w zakresie audytu komputerowego oraz sprzętu komputerowego

4.5.5.) Wartość części: 26176,15 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Obszar kompetencyjny.
Obszar kompetencyjny obejmuje:
- Szkolenie dla kadry kierowniczej
- Szkolenie dla pozostałych pracowników

Szczegółowy opis zamówienia dla części 3 znajduje się w załączniku nr 4.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego

4.5.5.) Wartość części: 21850,95 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 622377,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 622377,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 622377,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: APIUS TECHNOLOGIES S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452155088

7.3.3) Ulica: Ul. Moniuszki 50

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-523

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 622377,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający po dokonaniu wyboru czynności, polegającej na wyborze najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postępowaniu podjął decyzję o unieważnieniu postępowania z uwagi na powzięciu informacji, iż zastosowane kryterium oceny ofert nr 2 tj. „Ilość wykonanych audytów” jest niezgodne z art. 241 ust. 1 - kryteria oceny ofert muszą być związane z przedmiotem zamówienia. Zastosowane błędnie kryterium stanowi właściwość Wykonawcy. Popełniony błąd jest nieusuwalny i zgodnie z art. 255 pkt 6) oraz ściśle z nim związanym art. 457 ust. 1 pkt 1) Zamawiający dokonuje unieważnienia postępowania w zakresie części 2.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający po dokonaniu wyboru czynności, polegającej na wyborze najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postępowaniu podjął decyzję o unieważnieniu postępowania z uwagi na powzięciu informacji, iż zastosowane kryterium oceny ofert nr 2 tj. „Ilość wykonanych szkoleń” jest niezgodne z art. 241 ust. 1 - kryteria oceny ofert muszą być związane z przedmiotem zamówienia. Zastosowane błędnie kryterium stanowi właściwość Wykonawcy. Popełniony błąd jest nieusuwalny i zgodnie z art. 255 pkt 6) oraz ściśle z nim związanym art. 457 ust. 1 pkt 1) Zamawiający dokonuje unieważnienia postępowania w zakresie części 3.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.