Ogłoszenie z dnia 2022-04-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00194496/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków jednorodzinnych - Etap 10.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skawina
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555588
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Skawina
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-050
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.kmiecik@gminaskawina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/umigskawina
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynków jednorodzinnych - Etap 10.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-600c0e9b-202e-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00129983
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003309/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Termomodernizacja budynków jednorodzinnych wraz z wymianą starych źródeł ciepła w ramach programu STOP SMOG - Etap 10
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00194496/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.40.OP.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 910353,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem części 1 jest termomodernizacja budynku pod adresem Facimiech 148 w zakresie: modernizacja kotłowni oraz ocieplenie ścian zewnętrznych. Szczegółowy opis prac modernizacyjnych zawiera Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/.4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 55513,89 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem części 2 jest termomodernizacja budynku pod adresem Jurczyce 87 w zakresie: modernizacja kotłowni oraz ocieplenie ścian zewnętrznych. Szczegółowy opis prac modernizacyjnych zawiera Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/.4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 55381,48 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem części 3 jest termomodernizacja budynku pod adresem Kopanka, ul. Skawińska 142 w zakresie: modernizacja kotłowni, ocieplenie ścian zewnętrznych oraz ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem. Szczegółowy opis prac modernizacyjnych zawiera Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/.4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 45908,33 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem części 4 jest termomodernizacja budynku pod adresem Kopanka, ul. Długa 22 w zakresie: modernizacja kotłowni oraz ocieplenie ścian zewnętrznych. Szczegółowy opis prac modernizacyjnych zawiera Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/.4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 54850,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem części 5 jest termomodernizacja budynku pod adresem Kopanka, ul. Sportowa 35 w zakresie: modernizacja kotłowni, ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem, wymiana okien, wymiana drzwi zewnętrznych, wykonanie podłogi na gruncie. Szczegółowy opis prac modernizacyjnych zawiera Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/.4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 55227,78 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem części 6 jest termomodernizacja budynku pod adresem Krzęcin, ul. Brzozowa 1 w zakresie: modernizacja kotłowni, ocieplenie ścian zewnętrznych. Szczegółowy opis prac modernizacyjnych zawiera Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/.4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 50473,15 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem części 7 jest termomodernizacja budynku pod adresem Ochodza 6 w zakresie: modernizacja kotłowni, ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem, wymiana okien, ocieplenie ścian zewnętrznych i wewnętrznych. Szczegółowy opis prac modernizacyjnych zawiera Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/.4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 55392,59 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem części 8 jest termomodernizacja budynku pod adresem Ochodza 27 w zakresie: modernizacja kotłowni oraz ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem. Szczegółowy opis prac modernizacyjnych zawiera Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/.4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 36294,44 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem części 9 jest termomodernizacja budynku pod adresem Radziszów, ul. Polna 3 w zakresie: modernizacja kotłowni, ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem, ocieplenie ścian zewnętrznych. Szczegółowy opis prac modernizacyjnych zawiera Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/.4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 55465,74 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia części 10 jest termomodernizacja budynku pod adresem Radziszów, ul. Zacisze 11 w zakresie: modernizacja kotłowni, ocieplenie ścian zewnętrznych, ocieplenie ściany wewnętrznej. Szczegółowy opis prac modernizacyjnych zawiera Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/.4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 51620,37 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem części 11 jest termomodernizacja budynku pod adresem Rzozów 221 w zakresie: modernizacja kotłowni, ocieplenie ścian zewnętrznych. Szczegółowy opis prac modernizacyjnych zawiera Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/.4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 52882,41 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem części 12 jest termomodernizacja budynku pod adresem Skawina, ul. Hutników 7-1 w zakresie: modernizacja kotłowni, ocieplenie ścian zewnętrznych. Szczegółowy opis prac modernizacyjnych zawiera Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/.4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 53675,93 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem części 13 jest termomodernizacja budynku pod adresem Skawina, ul. Sąsiedzka 10 w zakresie: modernizacja kotłowni, ocieplenie ścian zewnętrznych. Szczegółowy opis prac modernizacyjnych zawiera Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/.4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 55444,44 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem części 14 jest termomodernizacja budynku pod adresem Skawina, ul. Bukowska 28/2 w zakresie: modernizacja kotłowni. Szczegółowy opis prac modernizacyjnych zawiera Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/.4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 31481,48 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem części 15 jest termomodernizacja budynku pod adresem Wola Radziszowska, ul. Lipki 130 w zakresie: modernizacja kotłowni, wymiana okien, ocieplenie ścian zewnętrznych. Szczegółowy opis prac modernizacyjnych zawiera Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/.4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 55464,81 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem części 16 jest termomodernizacja budynku pod adresem Wola Radziszowska, ul. Ostra Góra 98 w zakresie: modernizacja kotłowni, ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem, ocieplenie ścian zewnętrznych. Szczegółowy opis prac modernizacyjnych zawiera Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/.4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 47895,37 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem części 17 jest termomodernizacja budynku pod adresem Wola Radziszowska, ul. Mickiewicza 62 w zakresie: modernizacja kotłowni, wymiana okien, ocieplenie dachu. Szczegółowy opis prac modernizacyjnych zawiera Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/.4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 54965,74 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem części 18 jest termomodernizacja budynku pod adresem Zelczyna 99 w zakresie: modernizacja kotłowni, ocieplenie ścian zewnętrznych. Szczegółowy opis prac modernizacyjnych zawiera Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/.4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 42415,74 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55460,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55460,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55460,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jakub Pudlik, Firma Handlowo-Usługowa GENERALBUD 2
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122560948
7.3.4) Miejscowość: Dobczyce
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jakub Pudlik Firma Handlowo- Usługowa "GENERALBUD 2"
jakie przetargi wygrała firma
Jakub Pudlik Firma Handlowo- Usługowa "GENERALBUD 2"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55460,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp, unieważnił Część 3 przedmiotowego postępowania, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę Jakub Pudlik, Firma Handlowo-Usługowa GENERALBUD 2, 32-410 Dobczyce, ul. Rzeźnicza 14B, przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na jej sfinansowanie.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58990,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58990,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58990,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jakub Pudlik, Firma Handlowo-Usługowa GENERALBUD 2
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122560948
7.3.4) Miejscowość: Dobczyce
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58990,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56535,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56535,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56535,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jakub Pudlik, Firma Handlowo-Usługowa GENERALBUD 2
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122560948
7.3.4) Miejscowość: Dobczyce
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56535,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42020,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42020,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42020,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jakub Pudlik, Firma Handlowo-Usługowa GENERALBUD 2
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122560948
7.3.4) Miejscowość: Dobczyce
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jakub Pudlik Firma Handlowo- Usługowa "GENERALBUD 2"
jakie przetargi wygrała firma
Jakub Pudlik Firma Handlowo- Usługowa "GENERALBUD 2"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42020,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58990,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58990,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58990,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jakub Pudlik, Firma Handlowo-Usługowa GENERALBUD 2
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122560948
7.3.4) Miejscowość: Dobczyce
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58990,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53970,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53970,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53970,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jakub Pudlik, Firma Handlowo-Usługowa GENERALBUD 2
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122560948
7.3.4) Miejscowość: Dobczyce
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53970,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52175,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52175,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52175,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jakub Pudlik, Firma Handlowo-Usługowa GENERALBUD 2
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122560948
7.3.4) Miejscowość: Dobczyce
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jakub Pudlik Firma Handlowo- Usługowa "GENERALBUD 2"
jakie przetargi wygrała firma
Jakub Pudlik Firma Handlowo- Usługowa "GENERALBUD 2"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52175,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58085,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58085,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58085,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jakub Pudlik, Firma Handlowo-Usługowa GENERALBUD 2
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122560948
7.3.4) Miejscowość: Dobczyce
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jakub Pudlik Firma Handlowo- Usługowa "GENERALBUD 2"
jakie przetargi wygrała firma
Jakub Pudlik Firma Handlowo- Usługowa "GENERALBUD 2"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58085,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58405,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58405,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58405,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jakub Pudlik, Firma Handlowo-Usługowa GENERALBUD 2
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122560948
7.3.4) Miejscowość: Dobczyce
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jakub Pudlik Firma Handlowo- Usługowa "GENERALBUD 2"
jakie przetargi wygrała firma
Jakub Pudlik Firma Handlowo- Usługowa "GENERALBUD 2"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58405,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48625,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48625,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48625,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jakub Pudlik, Firma Handlowo-Usługowa GENERALBUD 2
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122560948
7.3.4) Miejscowość: Dobczyce
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48625,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58465,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58465,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58465,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jakub Pudlik, Firma Handlowo-Usługowa GENERALBUD 2
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122560948
7.3.4) Miejscowość: Dobczyce
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jakub Pudlik Firma Handlowo- Usługowa "GENERALBUD 2"
jakie przetargi wygrała firma
Jakub Pudlik Firma Handlowo- Usługowa "GENERALBUD 2"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58465,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43060,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43060,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43060,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jakub Pudlik, Firma Handlowo-Usługowa GENERALBUD 2
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122560948
7.3.4) Miejscowość: Dobczyce
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jakub Pudlik Firma Handlowo- Usługowa "GENERALBUD 2"
jakie przetargi wygrała firma
Jakub Pudlik Firma Handlowo- Usługowa "GENERALBUD 2"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43060,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SKAWINY
więcej: przetargi w Skawinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie drugiego etapu rozbudowy i przebudowy budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Siemiatyczach
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń budynku Żłobka Miejskiego w Złotoryi w ramach zadania "Aktywny Maluch 2022-2029"
- Budowa budynku dla podopiecznych Centrum Administracyjnego Domów dla Dzieci i Młodzieży w Łoniowie - Etap II.
- Wykonanie instalacji pomp ciepła w ramach zadania inwestycyjnego Termomodernizacja obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej w Bochni (III
- Wykonanie robót budowlanych związanych z dostosowaniem obiektu do obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej.
- SVA/4620-170/2025 Remont kotłowni wraz z budową magazynu oleju w bud. 1 na terenie kompleksu wojskowego w m. Olszewnica.
więcej: Roboty izolacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.