eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinDostawa interfejsu komunikacyjnego z systemem do Centralnej E-Rejestracji w ramach programu pilotażowego Ministerstwa Zdrowia wraz z usługą wdrożenia i wsparcia serwisowo-utrzymaniowego.



Ogłoszenie z dnia 2025-03-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa interfejsu komunikacyjnego z systemem do Centralnej E-Rejestracji w ramach programu pilotażowego Ministerstwa Zdrowia wraz z usługą wdrożenia i wsparcia serwisowo-utrzymaniowego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie

1.3.) Oddział zamawiającego: USK-2

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288900

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Powstańców Wielkopolskich nr 72

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-111

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.koladynska@usk2.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk2.szczecin.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa interfejsu komunikacyjnego z systemem do Centralnej E-Rejestracji w ramach programu pilotażowego Ministerstwa Zdrowia wraz z usługą wdrożenia i wsparcia serwisowo-utrzymaniowego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74b9c999-1d4a-40d0-8b85-fa7b080312dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00130017

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00117586

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie faktyczne - Dostawca systemu jest wyłącznym podmiotem autorskich praw majątkowych do systemu informatycznego AMMS/AMMS PLUS, który zawiera m. in. moduł integracyjny z Centralną eRejestracją co pozwala Asseco Poland S. A. , jako jedynemu podmiotowi autorskich praw majątkowych na wykonywanie usług nadzoru autorskiego nad systemem informatycznym AMMS/AMMS PLUS oraz na udzielanie licencji na korzystanie z poszczególnych modułów tego systemu.
Uzasadnienie prawne: Art. 214 ust. 1 pkt. 1 lit. b) ustawy PZP - Przedmiot zamówienia związany jest z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów; brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.220.23.25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem Umowy jest:
a) udzielenie licencji na rzecz Zamawiającego na korzystanie z Interfejsu;
b) wdrożenie Interfejsu;
c) objęcie Interfejsu gwarancyjnym nadzorem autorskim;
d) usługa wsparcia serwisowo-utrzymaniowego Interfejsu, obejmująca wykonywanie konsultacji telefonicznych oraz usług zdalnych w zakresie funkcjonowania i dostosowywania konfiguracji Interfejsu do potrzeb Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30237110-3 - Interfejsy sieciowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Z uwagi na to, że do dnia 04.03.2024 r. do godz. 9.00 w postępowaniu wskazanym powyżej prowadzonego w trybie przetargu zamówienia z wolnej ręki nie została złożona oferta przez Wykonawcę zaproszonego do złożenia oferty, Zamawiający unieważnia postępowanie.
Wobec powyższego, unieważnienie postępowania jest w pełni uzasadnione i konieczne.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.