Ogłoszenie z dnia 2021-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00056710/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-17
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00130023 z dnia 2021-07-28 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych i asfaltowych dróg na terenie Gminy Pobiedziska, w roku 2021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POBIEDZISKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Zamówienia publiczne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258572
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 4
1.5.2.) Miejscowość: Pobiedziska
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-010
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 618977174
1.5.8.) Numer faksu: 618977124
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pobiedziska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pobiedziska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pobiedziska1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych i asfaltowych dróg na terenie Gminy Pobiedziska, w roku 20212.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d3fdc6a-b6ee-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00130023
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008791/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Bieżące remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych i asfaltowych dróg gminnych i dróg powiatowych w granicach administracyjnych Miasta Pobiedziska, na terenie Gminy Pobiedziska, w roku 2021
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056710/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2021.NB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1. „Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych i asfaltowych dróg gminnych na terenie Gminy Pobiedziska oraz dróg powiatowych w granicach administracyjnych Miasta Pobiedziska, w roku 2021”Szczegółowy zakres remontu cząstkowego masą mineralno-asfaltową na gorąco z wytwórni obejmuje:
uzupełnienie ubytków o grubości uszkodzeń średnio do 5,0cm, masą mineralno-asfaltową na gorąco z wytwórni. Zamawiający planuje wbudować w roku 2021 - 200 ton masy mineralno-asfaltowej na gorąco.
Zakres prac do wykonania:
wycięcie uszkodzonych /zaniżonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych\ kształtów;
oczyszczenie i ewentualne osuszenie uszkodzonych miejsc z usunięciem i wywózką rumoszu;
ewentualne uzupełnienie podbudowy tłuczniem kamiennym z zagęszczeniem;
skropienie naprawianego miejsca i zasmarowanie krawędzi emulsją asfaltową;
rozścielenie mieszanki mineralno – asfaltowej
zagęszczenie ułożonej warstwy mieszanki mineralno – asfaltowej przy użyciu walca o masie min. 300kg;
utylizacja lub zagospodarowanie pozyskanego materiału w trakcie naprawy ubytków a w szczególności z wycięć łat w nawierzchni jezdni.
Wymagania ogólne i jakość robót:
Umowa zostanie zawarta na okres od dnia podpisania umowy do 15 listopada 2021r. lub do wykorzystania planowanej ilości masy.
Realizacja całego przedmiotu umowy odbywać się będzie okresowo na podstawie odrębnych zleceń wystawianych przez Zamawiającego, w których określone zostaną miejsca do napraw oraz osoba do kontaktu i potwierdzenia odbioru robót.
W przypadku uszkodzenia zasuw, hydrantów itp. urządzeń znajdujących się w pasie drogowym w związku z wykonywanymi pracami Wykonawca zobowiązany jest do bezzwłocznej ich naprawy na własny koszt.
Prace składające się na przedmiot umowy należy wykonać z należytą starannością, zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (SST D - 05.03.17), obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.
Do potwierdzenia ilości wbudowanej masy bitumicznej konieczne jest okazanie dokumentu wagowego wydanego przez wytwórcę masy określającego ciężar pojazdu przed i po załadunku masą bitumiczną, w dnia załadunku.
W przypadku stwierdzenia ubytku o grubości uszkodzeń powyżej 5,0cm, należy sporządzić dokumentację fotograficzną wraz z podaniem wymiarów i lokalizacji wykonanej łaty.
Wykonawca zobowiązany będzie do odpowiedniego oznakowania odcinka drogi, na którym prowadzone będą roboty.
Wykonawca będzie odpowiedzialny za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane będą roboty od chwili rozpoczęcia robót aż do oddania nawierzchni do ruchu bez ograniczeń.
Na odcinku prowadzenia robót należy zabezpieczyć wszystkie drzewa, które znajdują się w miejscach gdzie może nastąpić ich uszkodzenie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.5.) Wartość części: 161361,24 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie II: „Budowa chodnika w miejscowości Krześlice wraz z przebudową sieci wodociągowej oraz budową zjazdów na posesje – etap II – poprzez wykonanie nakładki z masy mineralno-asfaltowej w celu uzyskania normatywnej wysokości chodnika względem nawierzchni jezdni”Szczegółowy zakres remontu cząstkowego masą mineralno-asfaltową na gorąco z wytwórni obejmuje:
wykonanie nakładki z masy mineralno-asfaltowej, o długości 475m i szerokości 6,0m, na nieruchomości gruntowej oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 5 z ark mapy 1 obręb Krześlice (około 440m) oraz działka nr 15 z ark mapy 1 obręb Krześlice (około 35m).
Wymagania ogólne i jakość robót:
Umowa zostanie zawarta od dnia podpisania umowy do 20 sierpnia 2021r.
W przypadku uszkodzenia zasuw, hydrantów itp. urządzeń znajdujących się w pasie drogowym w związku z wykonywanymi pracami Wykonawca zobowiązany jest do bezzwłocznej ich naprawy na własny koszt.
Prace składające się na przedmiot umowy należy wykonać z należytą starannością, zgodnie ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.
Do potwierdzenia ilości wbudowanej masy bitumicznej konieczne jest okazanie dokumentu wagowego wydanego przez wytwórcę masy określającego ciężar pojazdu przed i po załadunku masą bitumiczną, w dnia załadunku.
Wykonawca zobowiązany będzie do odpowiedniego oznakowania odcinka drogi, na którym prowadzone będą roboty.
Wykonawca będzie odpowiedzialny za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane będą roboty od chwili rozpoczęcia robót aż do oddania nawierzchni do ruchu bez ograniczeń.
Na odcinku prowadzenia robót należy zabezpieczyć wszystkie drzewa, które znajdują się w miejscach gdzie może nastąpić ich uszkodzenie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.5.) Wartość części: 394346,70 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie III: „Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej i asfaltowej drogi gminnej ul. Wł. Jagiełły w m. Pobiedziska, zlokalizowanej na nieruchomości gruntowej oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 54 z ark mapy 26 obręb Pobiedziska”Szczegółowy zakres remontu cząstkowego masą mineralno-asfaltową na gorąco z wytwórni obejmuje:
wykonanie nakładki z masy mineralno-asfaltowej, o długości 95m i szerokości średnio 5,0m.
Wymagania ogólne i jakość robót:
Umowa zostanie zawarta od dnia podpisania umowy do 20 sierpnia 2021r.
W przypadku uszkodzenia zasuw, hydrantów itp. urządzeń znajdujących się w pasie drogowym w związku z wykonywanymi pracami Wykonawca zobowiązany jest do bezzwłocznej ich naprawy na własny koszt.
Prace składające się na przedmiot umowy należy wykonać z należytą starannością, zgodnie ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.
Do potwierdzenia ilości wbudowanej masy bitumicznej konieczne jest okazanie dokumentu wagowego wydanego przez wytwórcę masy określającego ciężar pojazdu przed i po załadunku masą bitumiczną, w dnia załadunku.
Wykonawca zobowiązany będzie do odpowiedniego oznakowania odcinka drogi, na którym prowadzone będą roboty.
Wykonawca będzie odpowiedzialny za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane będą roboty od chwili rozpoczęcia robót aż do oddania nawierzchni do ruchu bez ograniczeń.
Na odcinku prowadzenia robót należy zabezpieczyć wszystkie drzewa, które znajdują się w miejscach gdzie może nastąpić ich uszkodzenie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.5.) Wartość części: 65724,45 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131610,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131610,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlano-Remontowo-Drogowa Dariusz Białobrzycki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7841997395
7.3.3) Ulica: Os. Kazimierza Wielkiego 14a/1
7.3.4) Miejscowość: Gniezno
7.3.5) Kod pocztowy: 62-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131610,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186178,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 271672,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186178,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlano-Remontowo-Drogowa Dariusz Białobrzycki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7841997395
7.3.3) Ulica: Os. Kazimierza Wielkiego 14a/1
7.3.4) Miejscowość: Gniezno
7.3.5) Kod pocztowy: 62-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186178,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31090,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41725,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31090,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlano-Remontowo-Drogowa Dariusz Białobrzycki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7841997395
7.3.3) Ulica: Os. Kazimierza Wielkiego 14a/1
7.3.4) Miejscowość: Gniezno
7.3.5) Kod pocztowy: 62-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31090,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Remonty cząstkowe dróg gminnych w 2025 roku
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY MIEDZICHOWO
- Modernizacja odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Łomnica-Zdrój wraz z rozbudową systemu sterowania i monitorowania infrastruktury wodociągowej oraz realizacją zadań komplementarnych.
- Remont cząstkowy ulic i dróg gminnych na terenie gminy Słomniki w 2025 roku.
- "Remont DW 577 wraz ze ścieżką rowerową od km 7+550 do km 9+000, odcinek Zdwórz - Gąbin"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.