eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wilczaRemonty budynków o¶wiatowych na terenie Gminy ¦wilcza



Og³oszenie z dnia 2021-07-28


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00130141 z dnia 2021-07-28

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remonty budynków o¶wiatowych na terenie Gminy ¦wilcza

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina ¦wilcza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582140

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ¦wilcza

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wilcza

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-072

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 8670135

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@swilcza.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swilcza.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty budynków o¶wiatowych na terenie Gminy ¦wilcza

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-03a98828-efd0-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00130141

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Sk³adanie ofert (w tym
pe³nomocnictwa, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, inne dokumenty sk³adaj±ce
siê na ofertê, o których mowa w SWZ i ustawie): Ofertê nale¿y z³o¿yæ w sposób przewidziany w
sekcjiIII.3.6. og³oszenia. Ofertê wraz z za³±cznikami nale¿y przesy³aæ drog±
elektroniczn± za o¶rednictwem:https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza (patrz: sekcja
VIII.8.2og³oszenia) 2. Sposób komunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami (nie dotyczy
sk³adania ofert): 1) w postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym, a
Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, podmiotowych
¶rodków dowodowych oraz przekazywanie informacji (innych ni¿ wskazanych w ust. 1) odbywa siê
elektronicznie za po¶rednictwem poczty elektronicznej (e-mail): przetargi@swilcza.com.pl; lub poprzez
Platformê, dostêpn± pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.
Oferty(w tym pe³nomocnictwa, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, inne dokumenty
sk³adaj±ce siê na ofertê, o których mowa w SWZ i ustawie):1) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi zarejestrowaæ (zalogowaæ) siê na Platformie
i postêpowaæ zgodnie z instrukcjami dostêpnymi u dostawcy rozwi±zania
informatycznego pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza 2) Zamawiaj±cy
informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania
wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert, wielko¶ci przesy³anych plików, odbierania
dokumentów elektronicznych, zmiana lub wycofanie oferty oraz innych czynno¶ci podejmowanych w
niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców”
na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje3) ofertê
sporz±dza siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym; 4)
w celu z³o¿enia oferty nale¿y zarejestrowaæ (zalogowaæ) siê na Platformie i postêpowaæ zgodnie z
instrukcjami dostêpnymi u dostawcy rozwi±zania informatycznego pod
adresem:https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view5) je¿eli
dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj±
informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia
1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu
utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku,
wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”;6)
do oferty nale¿y do³±czyæ dokumenty wymagane w ustawie oraz w SWZ, w formie elektronicznej lub w
postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi ofertê skompresowaæ do jednego pliku
archiwum(ZIP);7) oferta mo¿e byæ z³o¿ona tylko do up³ywu terminu sk³adania ofert;8) Wykonawca po
up³ywie terminu do sk³adania ofert nie mo¿e skutecznie dokonaæ zmiany ani wycofaæ z³o¿onej oferty;9)
dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ na Li¶cie wszystkich postêpowañ pod
adresem:https://platformazakupowa.pl ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania lub pod
adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza klikaj±c opcjê Postêpowania.2. Sposób
komunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert)1) w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami w szczególno¶ci
sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz
przekazywanie informacji (innych ni¿ wskazanych w ust. 1) odbywa siê elektronicznie za
po¶rednictwem poczty elektronicznej (e-mail) lub poprzez Platformê, dostêpn± pod
adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza 2) we wszelkiej korespondencji zwi±zanej z
niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP) lub
numerem referencyjnym nadanym przez zamawiaj±cego;3) adres poczty elektronicznej do
komunikacji Wykonawców z Zamawiaj±cym (e-mail): przetargi@swilcza.com.pl;4) za datê przekazania
o¶wiadczeñ ,wniosków, zawiadomieñ, podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz informacji (innych ni¿
wskazanych w ust. 1) przyjmuje siê datê ich przekazania na platformie -
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza lub wp³yniêcia na ww. adres poczty elektronicznej;

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119
z04.05.2016, str. 1, z pó¼n. zm.), dalej „RODO”, informujê, ¿e: - administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Gmina ¦wilcza, 36-072 ¦wilcza 168; tel.: 17 8670100, fax: 17
8670157, email: ug.swilcza@intertele,pl; inspektorem ochrony danych osobowych u
zamawiaj±cego jak wy¿ej jest Pan Daniel Panek, kontakt z Inspektorem Ochrony Danych –
biuro@mpls.com.pl; -Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1
lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „
"Remonty budynków o¶wiatowych na terenie Gminy ¦wilcza",
numer
referencyjny: RGI.271.22.2021, prowadzonym w trybie podstawowym; - odbiorcami Pani/Pana
danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja
postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dn. 11 wrze¶nia 2019 r. –Prawo
zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), dalej „ustawa Pzp”; -
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od
dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; - obowi±zek podania przez
Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy
Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO; - posiada Pani/Pan:– na podstawie art.
15 RODO prawo dostêpu dodanych osobowych Pani/Pana dotycz±cych*;– na podstawie art. 16 RODO
prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych** ;– na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania
od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o
których mowa w art. 18ust. 2 RODO***;– prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony
Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych
narusza przepisy RODO; - nie przys³uguje Pani/Panu:– w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b,
d lub e
RODO prawo dousuniêcia danych osobowych;– prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym
mowa w art. 20RODO;– na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO; - w przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez
zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od
osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie
nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia; - Zamawiaj±cy
udostêpnia dane osobowe, o których mowa wart. 10 RODO, w celu umo¿liwienia korzystania ze
¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy, do up³ywu terminu na ich
wniesienie; - przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na
niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem
w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193
Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz: sekcja III 3.15 og³oszenia: * Wyja¶nienie: W
przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1– 3 RODO, wymaga³oby
niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania
dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub
daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego; ** Wyja¶nienie: Skorzystanie
przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym
mowa w art.16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym
z ustaw±. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia
do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e
naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników; *** Wyja¶nienie: Prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub
prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa
cz³onkowskiego. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia
przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust.1RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych
do czasu zakoñczenia tego postêpowania;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGI.271.22.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Remonty budynków o¶wiatowych na terenie Gminy ¦wilcza
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie nastêpuj±cych robót:
1) roboty remontowe w Szkole Podstawowej nr 1 w Bratkowicach w zakresie:
a) malowanie elewacji pó³nocnej i zachodniej,
b) roboty remontowe jadalni,
c) przebudowa instalacji kanalizacyjnej;
Roboty remontowe jadalni w Szkole Podstawowej nr 1 w Bratkowicach wykonywane s±
w ramach modu³u 3 wieloletniego rz±dowego programu „Posi³ek w szkole i w domu”;
2) roboty remontowe w Szkole Podstawowej w Mrowli w zakresie:
a) malowanie elewacji etap II,
b) wymiana okien,
c) wymiana drzwi zewnêtrznych,
d) wymiana drzwi wewnêtrznych,
e) izolacja ¶ciany zewnêtrznej,
f) kratki ¶ciekowe,
g) wykonanie nowych schodów zewnêtrznych do piwnicy,
h) uzupe³nienie nawierzchni z kostki brukowej,
i) wymiana posadzek w pomieszczeniach,
j) remont ¶cian i sufitów;
3) roboty remontowe w Szkole Podstawowej w ¦wilczy w zakresie:
a) korytarze i sanitariaty parter,
b) korytarze i sanitariaty I piêtro,
c) korytarze i sanitariaty II piêtro,
d) pomieszczenia na III piêtrze,
e) klatka schodowa po³udniowa,
f) malowanie czê¶ci elewacji pó³nocnej;
4) roboty remontowe w Szkole Podstawowej w Trzcianie:
a) roboty remontowe w Szkole Podstawowej w Trzcianie w zakresie:
- stolarka drzwiowa,
-posadzki z wyk³adziny z PCV w sekretariacie,
- roboty malarskie i towarzysz±ce,
- wymiana opraw o¶wietleniowych w sekretariacie;
b) remont jadalni w Trzcianie w zakresie:
- stolarka drzwiowa,
- wymiana opraw o¶wietleniowych,
- demonta¿ przewodów wentylacji mechanicznej,
- obudowa rur,
- szpachlowanie i malowanie,
- wymiana umywalek,
- os³ony grzejnikowe,
- rolety okienne;
Roboty remontowe jadalni w Szkole Podstawowej w Trzcianie wykonywane s±
w ramach modu³u 3 wieloletniego rz±dowego programu „Posi³ek w szkole i w domu”;
5) roboty remontowe w Szkole Podstawowej w D±browie:
a) toaleta przy sali gimnastycznej,
b) wymiana drzwi sali technicznej i muzycznej,
c) remont schodów zewnêtrznych przy wyj¶ciu ewakuacyjnym,
d) remont klatki schodowej przedszkola,
e) remont pomieszczeñ niskiego parteru – instalacje elektryczne,
f) remont pomieszczeñ niskiego parteru – instalacje sanitarne,
g) remont pomieszczeñ niskiego parteru – roboty budowlane;
6) roboty remontowe w Szkole Podstawowej w Rudnej Wielkiej w zakresie:
a) stolarka drzwiowa,
b) wiatro³ap i klatka schodowa by³ego gimnazjum,
c) korytarze by³ego gimnazjum;
7) roboty remontowe w Przedszkolu w ¦wilczy w zakresie:
a) stolarka drzwiowa,
b) malowanie klatki schodowej i 2 pomieszczeñ,
c) remont pokrycia daszków nad wej¶ciami.
Szczegó³owy opis i zakres przedmiotu zamówienia okre¶la Specyfikacja Warunków Zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45442100-8 - Roboty malarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Okre¶lono w SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno
byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty
o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenie potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z
Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia niniejszej umowy mog± byæ dokonywane jedynie w formie
pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obydwie strony, pod rygorem
niewa¿no¶ci.2. Zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci
oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrze¿eniem art. 455p.z.p. oraz
art. 3 umowy. 3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w
stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku
wyst±pienia, co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, w zakresie: 1)zmiany
terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowane: a) warunkami atmosferycznymi
uniemo¿liwiaj±cymi prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób
i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów lub inne czynniki zewnêtrzne i niemo¿liwe do
przewidzenia wydarzenia które bêd± mia³y wp³yw na termin realizacji umowy; b) zmianami
bêd±cymi nastêpstwem dzia³ania organów administracji, w szczególno¶ci:– przekroczeniem
zakre¶lonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleñ,
uzgodnieñ itp.,–odmow± wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleñ,–
zmian± przepisów powoduj±cych uzyskanie dokumentów, które te przepisy narzucaj±
lub powoduj±cych konieczno¶æ innych rozwi±zañ ni¿ zak³adano w opisie przedmiotu
zamówienia;
c) natrafieniem przez Wykonawcê na urz±dzenia podziemne uprzednio niezinwentaryzowane
lub niewypa³y, niewybuchy. wykopalisk i archeologiczne; d) klêskami ¿ywio³owymi; e)
odmiennymi
od przyjêtych w dokumentacji technicznej warunkami geologicznymi (kategorie gruntu,
kurzawka, g³azy narzutowe itp.) skutkuj±cymi niemo¿liwo¶ci± zrealizowania przedmiotu
umowy przy dotychczasowych za³o¿eniach technologicznych; f) odmiennymi od przyjêtych
w dokumentacji technicznej warunkami terenowymi, w szczególno¶ci istnieniem podziemnych
sieci instalacji, urz±dzeñ, nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych (fundamenty.
¶ciany szczelne itp.)skutkuj±cymi niemo¿liwo¶ci± zrealizowania przedmiotu umowy
przy dotychczasowych za³o¿eniach technologicznych lub materia³owych; g) odmiennym, od
przyjêtych w dokumentacji technicznej, stanem istniej±cym remontowanej / przebudowywanej
konstrukcji -mo¿liwym do stwierdzeñ a dopiero po odkopaniu / ods³oniêciu, a skutkuj±cym
korektami wprojekcie.2) zmian osobowych;3) materia³ów. parametrów technicznych. technologii
wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy;4) pozosta³ych
zmian: a)zmiana obowi±zuj±cej stawki VAT; dopuszcza siê mo¿liwo¶æ sporz±dzenia aneksu do
umowy uwzglêdniaj±cego zmianê warto¶ci wynagrodzenia umowy z tego tytu³u; b) ....5)
realizacji dodatkowych robót budowlanych nieobjêtych zamówieniem podstawowym, o ile sta³y
siê niezbêdne do jego wykonania ...Informacje dotycz±ce zakresu i rodzaju zmian umowy
oraz warunki ich wprowadzenia zosta³y okre¶lone w §21 projektu umowy stanowi±cego
za³±cznik
nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-08-12 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz ze wszystkimi wymaganymi o¶wiadczeniami i dokumentami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-12 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-09-10

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza lub poczty elektronicznej,
na wskazany w pkt 3 adres e-mail. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi
byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30
grudnia2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz
wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji
elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z
2020 poz. 2452)oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia
2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub
o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz.
2415);Dodatkowe informacje:1.Zamawiaj±cy zawiera umowê w sprawie zamówienia
publicznego w terminie nie krótszym ni¿ 5dni od dnia przes³ania zawiadomienia o wyborze
najkorzystniejszej oferty.2. Zamawiaj±cy mo¿e zawrzeæ umowê w sprawie zamówienia
publicznego przed up³ywem terminu, o którym mowa w ust. 1, je¿eli w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym z³o¿ono tylko jedn± ofertê. 3. W przypadku
wyboru oferty z³o¿onej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ¿±dania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia
publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tychWykonawców.4. Je¿eli wykonawca, którego
oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza uchyla siê od zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania
umowy, zamawiaj±cy mo¿e dokonaæ ponownego badania i oceny ofert spo¶ród ofert
pozosta³ych
w postêpowaniu wykonawców oraz wybraæ najkorzystniejsz± ofertê albo uniewa¿niæ
postêpowanie.
2021-07-28 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.