Ogłoszenie z dnia 2025-03-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00035859/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA OBIEKTÓW CENTRALNEJ SZKOŁY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150123657
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sabinowska 62/64
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343477100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cspspcz@cspsp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/cspsp-czestochowa
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10463381.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA OBIEKTÓW CENTRALNEJ SZKOŁY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e4336df-b2c3-4a68-a19a-8301bf76e02c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00130141
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031891/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług sprzątania obiektów Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00035859
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WT.2370.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 177009,97 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania obiektów Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, obejmujący opis obiektów, zakres i częstotliwość prac, stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
3.Świadczenie usługi sprzątania będzie realizowane przy użyciu środków, materiałów i sprzętu Wykonawcy. Środki czystości, dezynfektanty i materiały higieniczne niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia zapewni Wykonawca.
4.Miejsce realizacji zamówienia – Budynek Administracyjny, Budynek Hotelowy nr 1, Budynek Hotelowy nr 2 oraz Budynek Dydaktyczno-Hotelowy, znajdujące się na terenie Zamawiającej tj. Centralnej Szkoły PSP w Częstochowie ul. Sabinowska 62/64.
5.Wymagany termin płatności – zapłata należności następować będzie w okresach miesięcznych na podstawie faktur częściowych wystawionych przez Wykonawcę w ostatnim dniu miesiąca, w którym wykonana będzie usługa. Zapłata nastąpi przelewem na konto Wykonawcy podane na fakturze, w terminie 30 dni od dnia dostarczenia faktury do Zamawiającej.
6.Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług w wysokości 23%, zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r .
7.Zamawiająca przewiduje możliwość wystąpienia pilnej potrzeby świadczenia usługi sprzątania pokoi typu „studio” w Budynku Dydaktyczno – Hotelowym, maksymalnie 4 (cztery) razy w miesiącu
8.Przez pilną potrzebę świadczenia usługi należy rozumieć zgłoszenie przez Zamawiającą, w formie telefonicznej, zapotrzebowania na sprzątanie określonej ilości pokoi typu „studio” (nie więcej niż 30) w czasie do 6 godzin od rozpoczęcia sprzątania. Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia pracy w ciągu 2 h od momentu zgłoszenia pilnej potrzeby wykonania usługi.
9.Na podstawie art. 95 ust 1 ustawy PZP, Zamawiająca wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich pracowników wykonujących bezpośrednio czynności sprzątania w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy tj. prace określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę. (szczegółowe informacje zostały zawarte w projekcie umowy w § 9)
10.Zamawiająca w ramach kryterium oceny ofert ocenia zatrudnienie, na podstawie umowy o pracę w wymiarze co najmniej połowy etatu, osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, zatrudnionych na umowę o pracę. Sposób oceny został określony w pkt 18.3 swz.
11.Zamawiająca wymaga, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w budynkach objętych usługą sprzątania, mieszczących się się w Częstochowie przy ul. Sabinowskiej 62/64. Zamawiająca umożliwia dokonanie wizji lokalnej od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00 – 13:00. Termin wizji lokalnej należy uzgadniać pod numerem telefonu: 34 34 77 616. Wizji lokalnej można dokonać do dnia poprzedzającego termin składania ofert. Dokonanie wizji lokalnej musi być potwierdzone oświadczeniem. Zgodnie z treścią art. 226 ust.1 pkt 18 Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona bez odbycia wizji lokalnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180367,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499830,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180367,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P&T GROUP Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732861307
7.3.3) Ulica: Krakowska
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180367,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Przebudowa zaplecza sanitarnego w budynku Szkoły Podstawowej nr 54 przy ul. Jerzego Kukuczki 30 w Częstochowie.
- Remont sali gimnastycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 8 im. Haliny Poświatowskiej przy ul. Szczytowej 28/30 w Częstochowie.
- Wykonanie pomiaru ruchu drogowego dla miasta Częstochowy wraz z przetworzeniem wyników
- Remont pomieszczeń kuchennych w budynku Szkoły Podstawowej nr 16 im. Bolesława Chrobrego przy ul. Ułańskiej 5/7 w Częstochowie
- Budowa boiska do koszykówki w dzielnicy Parkitka na tyłach budynku przy ul. Łódzkiej 33 w Częstochowie - BO.
- Dostawa i montaż dźwigu w obiekcie Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie przy Al. Armii Krajowej 13/15 wraz z demontażem istniejącego dźwigu
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania dworca autobusowego we Wrocławiu przy ul. Suchej 1 wraz z zapewnieniem środków higienicznych i środków czystości przez Wykonawcę.
- Świadczenie usług ochrony obiektów i świadczenie usług sprzątania terenów zewnętrznych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krośnie przy ul. Tysiąclecia 7
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Żyrardowie tj. przy Al. Partyzantów 3 oraz w Wydziale Ksiąg Wieczystych ul. Radziejowskiej 1/5
- SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ INTERNATU PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE ORAZ POMIESZCZEŃ BIUROWYCH ZARZĄDU ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH MSWiA PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE
- Usługi sprzątania nieruchomości będących w zarządzie Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz pomieszczeń wynajmowanych przez Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze na lata 2025/2026 (12 miesięcy).
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.