Ogłoszenie z dnia 2022-04-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00063897/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-21
- 2022/BZP 00071532/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługi rezerwacji biletów lotniczych dla uczestników projektów SYD/LVG/4/2021/GRYF, SYD/LVG/3/2021/SMERFY oraz EMPACT/LV/2021/OA 2.11 URSUS/TABOR”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Obsługi Projektów Europejskich Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 147027812
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Puławska 99a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-595
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 542 84 05
1.5.8.) Numer faksu: 22 542 84 44
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@copemswia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.copemswia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wdrażanie środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, środków pochodzących z bezzwrotnej pomocy zagranicznej oraz środków pochodzących z innych programów
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługi rezerwacji biletów lotniczych dla uczestników projektów SYD/LVG/4/2021/GRYF, SYD/LVG/3/2021/SMERFY oraz EMPACT/LV/2021/OA 2.11 URSUS/TABOR”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2163835-9354-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00130191
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00063496/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Rezerwacja biletów lotniczych dla uczestników projektów SYD/LVG/4/2021/GRYF, SYD/LVG/3/2021/SMERFY oraz EMPACT/LV/2021/OA 2.11 URSUS/TABOR
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
SYD/LVG/4/2021/GRYF, SYD/LVG/3/2021/SMERFY oraz EMPACT/LV/2021/OA 2.11 URSUS/TABOR”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00063897/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: COPE/6/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3139912 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 223100 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest obsługa podróży na terenie Europy dla uczestników projektów SYD/LVG/4/2021/GRYF, SYD/LVG/3/2021/SMERFY oraz EMPACT/LV/2021/OA 2.11 URSUS/TABOR, w tym świadczenie usług rezerwacji i zakupu biletów na przewozy lotnicze. Zamawiający dopuszcza zakup w ramach niniejszej umowy również biletów na trasy pozaeuropejskie, jeżeli taka konieczność się pojawi. Zamawiający przewiduje, że w trakcie realizacji umowy zamówi 104 bilety lotnicze. Powyższe wartości mają charakter orientacyjny i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy w zależności od rzeczywistych potrzeb zamawiającego. Zamawiający będzie zamawiał usługi zgodnie z bieżącymi potrzebami, do wysokości posiadanego na ten cel budżetu tj. 223100 PLN brutto (całkowita wartość wynagrodzenia wykonawcy z tytułu rezerwacji oraz kosztu biletów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60400000-2 - Usługi transportu lotniczego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 212353,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225076 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 212353,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uphotel sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365879222
7.3.3) Ulica: Solna 4
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 223100 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-148.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa transportu pasażerskiego w zakresie czarteru samolotu pasażerskiego i transferów lokalnych oraz świadczenie kompleksowej usługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych
- Usługi zakupu i dostawy biletów lotniczych na potrzeby Agencji Rozwoju Przemysłu
- Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie międzynarodowego transportu i retransportu wystawy "Koji Kamoji. Dwa bieguny" na trasie Polska - Japonia, Japonia - Polska.
- Zakup i dostawa biletów lotniczych na trasie Warszawa -Osaka - Warszawa dla uczestników konferencji organizowanej na Uniwersytecie Kobe w ramach Wystawy Światowej Expo 2025
- Obsługa w zakresie rezerwacji oraz sprzedaży biletów lotniczych i kolejowych oraz pośredniczenie w procesie uzyskiwania wiz na zagraniczne podróże służbowe w latach 2025-26
- Zakup i dostarczenie biletów lotniczych na trasie Warszawa - Osaka - Warszawa na Wystawę Światową Expo 2025
więcej: Usługi transportu lotniczego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.