eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówPrzebudowa, rozbudowa, dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami budynku administracyjno-biurowego przy ul. Przemysłowej 13 w Rzeszowie



Ogłoszenie z dnia 2025-03-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa, rozbudowa, dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami budynku administracyjno-biurowego przy ul. Przemysłowej 13 w Rzeszowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ad0ddc46-9ad8-41f0-b002-6f21b6208405

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa, rozbudowa, dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami budynku administracyjno-biurowego przy ul. Przemysłowej 13 w Rzeszowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad0ddc46-9ad8-41f0-b002-6f21b6208405

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00130203

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Poprawa dostępności dla osób z niepełnosprawnościami i osób starszych w budynkach użyteczności publicznej Gminy Miasto Rzeszów

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00536178

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-A.271.89.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy, rozbudowy, dostosowania do potrzeb osób z niepełnosprawnościami budynku administracyjno-biurowego przy ul. Przemysłowej 13 w Rzeszowie, zlokalizowany na działce 2121 obr 212 Rzeszów – Staroniwa, w zakresie zgodnym z Projektem Wykonawczym:
1) rozbudowa istniejącego obiektu poprzez dobudowę zewnętrznego, panoramicznego szybu windowego,
2) przebudowa obiektu wraz z dostosowaniem do obecnie obowiązujących przepisów:
a) wykonanie miejscowych przebić w ścianach nośnych,
b) lokalna zmiana aranżacji ścian działowych,
c) dodatkowe ściany działowe,
d) modyfikacja schodów wewnętrznych (nowe schody wewnętrzne na parterze),
e) usunięcie niektórych otworów drzwiowych,
f) usunięcie warstw wykończenia stropodachu, płyt korytkowych i poprzecznych ścian murowanych stropodachu przełazowego (ścianki ażurowe),
g) wykonanie otworu w stropodachu (stropie nad 3 piętrem) dla klapy oddymiającej,
h) nowe ocieplenie dachu, spadki klinami materiału izolacyjnego i poszycie z membrany, kominy i obróbki blacharskie,
i) hydroizolacja i ocieplenie ścian fundamentowych,
j) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
k) izolacja termiczna ścian i nowa elewacja wraz z obróbkami blacharskimi,
l) roboty wykończeniowe (malowanie, nowe podłogi),
m) instalacja wentylacji mechanicznej,
n) instalacja klimatyzacji,
o) instalacje wod -kan, co.,
p) instalacje elektrytczne i słaboprądowe.
Roboty objęte dofinansowaniem:
1) budowa zewnętrznej windy: szyb windowy zewn. wraz z kabiną dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnościami,
2) budowa miejsca parkingowego dla OzN o wymiarach 360x500cm, bezpośrednio przy wejściu głównym do obiektu oraz przy szybie windowym,
o nawierzchni utwardzonej, z tłem niebieskim,
3) urządzenie miejsca dla psa asystującego zapewniającego wstęp do budynku osobie korzystającej z psa asystującego,
4) zastosowanie oświetlenia ewakuacyjnego oraz oznakowanie dróg ewakuacyjnych,
5) urządzenie przenośnej pętli indukcyjnej,
6) wykończenie wewnętrzne kontrastowe: malowanie ścian oraz sufitów w białym kolorze, narożniki ścian wraz listwami przypodłogowymi w kolorze kontrastującym ze ścianami,
7) nowe drzwi w obudowach kontrastujących ze ścianami: szklane przegrody
i drzwi oznaczone dwoma pasami,
8) wprowadzenie faktur ostrzegawczych na posadzkach w kolorze RAL 1016 (planuje się wykorzystanie systemu fakturowego bruzdowanego lub z wyniesionymi prążkami,
9) toaleta na parterze budynku wraz z instalacją przyzywową, ogólnodostępna przystosowana do osób na wózkach inwalidzkich.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich podstawowych i towarzyszących robót budowlanych, usług i dostaw, związanych z wykonaniem zamówienia, opisanych w SWZ, wynikających z obowiązujących przepisów prawa i opracowanej dokumentacji projektowej.
Ilekroć w dokumentacji jest mowa o normach, ocenach technicznych, specyfikacjach technicznych i systemach referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów, wyrobów lub usług o cechach równoważnych do opisywanych w tych normach, ocenach techn, specyfikacjach techn. i systemach referencji techn. Wszystkie kryteria i cechy opisane w normach, ocenach techn., specyfikacjach techn. I systemach referencji techn. wyznaczają minimalne standardy, jakie muszą spełniać oferowane produkty, wyroby lub usługi.
Wykonawca robót jest zobowiązany do przestrzegania Wytycznych dotyczących realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027 wraz ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027, które zawarto w opisie przedmiotu zamówienia.
Wykonawca dokona oznakowania elementów przedmiotu zamówienia objętego dofinansowaniem (wyposażenia) zgodnie z zasadami promocji i oznakowania projektów współfinansowanych z UE oraz zgodnie z aktualnym Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta Funduszy Europejskich na lata 2021-2027 w zakresie informacji i promocji, dostępnym na stronie https://funduszeue.podkarpackie.pl/szczegoly-programu/promocja-projektow.

Wielkość/Zakres:
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich podstawowych i towarzyszących robót budowlanych, usług i dostaw związanych z wykonaniem zamówienia na obiekt gotowy do użytkowania, opisanych w SWZ, wynikających z obowiązujących przepisów prawa i opracowanej dokumentacji projektowej.
Parametry określające wielkość budynku:
1) kubatura brutto - 7 772,65 m³,
2) powierzchnia użytkowa - 1 360,90 m²,
3) powierzchnia zabudowy - 520,21 m²,
4) powierzchnia całkowita - 2 307,02 m²,
5) wysokość budynku - 13,24 m SW,
6) długość budynku - 36,42 m,
7) szerokość budynku 18,60 m,
8) liczba kondygnacji: 4, w tym 3 kondygnacje naziemne (parter, I, ,II i III piętro) oraz 1 kondygnacja podziemna

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8460971,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9843452,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8460971,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane Profbud Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133207678

7.3.3) Ulica: ul. K. Baczyńskiego 9

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-210

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8460971,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.