Ogłoszenie z dnia 2021-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00060174/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-20
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00130258 z dnia 2021-07-29 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Wspólnej i ul. Żurawiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zduńska Wola
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934424
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Złotnickiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 43 825 02 29
1.5.8.) Numer faksu: 43 825 02 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdunskawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdunskawola.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ul. Wspólnej i ul. Żurawiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb956da9-b94d-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00130258
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000838/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.27 Przebudowa ul. Wspólnej
1.1.29 Przebudowa ul. Żurawiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060174/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IM.271.37.2021.KM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2076773,23 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Przebudowa ul. Wspólnej1) Inwestycja realizowana jest na podstawie ważnej decyzji pozwolenia na budowę: budowa jezdni i kanalizacji deszczowej, przyjętej w Starostwie Powiatowym w Zduńskiej Woli w dniu 23 lutego 2021 roku znak: AB.6740.1.746.2020 2) W ramach inwestycji Wykonawca zrealizuje roboty budowlano - montażowe opisane dokumentacją techniczną i STWiORB, w tym : a) przebudowę ulicy Wspólnej o długości 420,95 m w zakresie jezdni, - jezdnia o nawierzchni mineralno - bitumicznej wraz z pełną konstrukcją szer. 6,00 m ograniczoną krawężnikiem betonowym 15x30cm w świetle 12cm., b) W celu odprowadzenia wódopadowych z jezdni zaprojektowano wpusty uliczne WA01-WA15, które odprowadzą wody deszczowe do istniejącego oraz projektowanych kanałów deszczowych o długości ok. 370 m. Wylot nowego kanału zostanie zabudowany na rzece Pichnie - za północnym wylotem przepustu drogowego. Ze względu na zbliżenie niektórych wpustów do istn. infrastruktury podziemnej, konieczne jest zastosowanie w tych miejscach wpustów z kratą krawężnikową.3) W ramach zamówienia wykonawca przebuduje dwa hydranty podziemne H1 i H24) Materiały z rozbiórki - gruz z rozbiórek, śmieci i odpady budowlane należy wywieźć i zutylizować. Wykonawca indywidualnie ustali własne odległości odwozu i wkalkuluje w ofertę opłaty za utylizację odpadów. 5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest: w dokumentacji projektowej, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiące
dokumentację techniczna będącą załącznikiem do SWZ. 6) Użyte materiały muszą posiadać wymagane certyfikaty, atesty oraz inne dokumenty uprawniające je do wbudowania czy zainstalowania w budownictwie drogowym. Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi określone w przepisach prawa polskiego, posiadać atesty lub świadectwa ITB, dopuszczające stosowanie ich w obiektach użyteczności publicznej oraz deklarację zgodności. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w: a) dokumentacji projektowej, b)Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, c) obowiązujących normach i warunkach technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, z uwzględnieniem poniższych warunków: - przy wycenie oferty szczególną uwagę należy zwrócić
na zastosowane materiały budowlane, - materiały mają być zastosowane z uwzględnieniem wszelkich wymogów zawartych w opisach dokumentacji wykonawczej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - przed wbudowaniem jakichkolwiek materiałów Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Inspektorowi nadzoru świadectwa dopuszczenia tego materiału do stosowania w budownictwie i spełnienia wymogów określonych
w Specyfikacjach Technicznych i Polskich Normach, w celu uzyskania zgody na jego stosowanie. 7) W ramach zadania wykonawca dokona nasadzeń zastępczych w ilości 6 sztuk drzew liściastych, o których mowa w załączonej decyzji SR.6120.16.2020 z dnia 10. 08. 2020
r.8) Zamówienie zostanie udzielone na warunkach określonych we wzorze umowy dotyczącej zamówienia podstawowego (załącznik nr 3A do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 788213,14 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II – Przebudowa ul. Żurawiej1) Inwestycja realizowana jest na podstawie ważnej decyzji pozwolenia na budowę: budowa jezdni i kanalizacji deszczowej, przyjętego w Starostwie Powiatowym w Zduńskiej Woli w dniu 23 lutego 2021 roku znak: AB.6740.1.744.2020 2) W ramach inwestycji Wykonawca zrealizuje roboty budowlano - montażowe opisane dokumentacją techniczną i STWiORB, w tym : a) przebudowę ulicy Żurawiej o długości 755,03 m w zakresiejezdni, - jezdnia o nawierzchni mineralno - bitumicznej wraz z pełną konstrukcją szer. 6,00 m ograniczoną krawężnikiem betonowym 15x30cm w świetle 12cm., b) W celu odprowadzenia wód
opadowych z jezdni zaprojektowano wpusty uliczne WB01-WB26, które odprowadzą wody deszczowe do projektowanych kanałów deszczowych. Dwa kanały zakończone będą wylotami
zabudowanymi na przepuście na rzece Pichnie. Pozostałe kanały włączone zostaną do istniejącej sieci.3) Materiały z rozbiórki - gruz z rozbiórek, śmieci i odpady budowlane należy wywieźć i zutylizować. Wykonawca indywidualnie ustali własne odległości odwozu i wkalkuluje w ofertę opłaty za utylizację odpadów. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest: w dokumentacji projektowej, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiące dokumentację techniczna będącą Załącznikiem 4A do SWZ. 5) Użyte materiały muszą posiadać wymagane certyfikaty, atesty oraz inne dokumenty uprawniające je do wbudowania czy zainstalowania w budownictwie drogowym. Materiały i wyroby użyte do
wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi określone w przepisach prawa polskiego, posiadać atesty lub świadectwa ITB, IBDiM dopuszczające stosowanie ich w obiektach użyteczności publicznej oraz deklarację zgodności. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w: a) dokumentacji projektowej, b) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót
Budowlanych, c) obowiązujących normach i warunkach technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, z uwzględnieniem poniższych warunków: - przy wycenie oferty
szczególną uwagę należy zwrócić na zastosowane materiały budowlane, - materiały mają być zastosowane z uwzględnieniem wszelkich wymogów zawartych w opisach dokumentacji
wykonawczej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - przed wbudowaniem jakichkolwiek materiałów Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Inspektorowi nadzoru
świadectwa dopuszczenia tego materiału do stosowania w budownictwie i spełnienia wymogów określonych w Specyfikacjach Technicznych i Polskich Normach, w celu uzyskania zgody na
jego stosowanie.6) Zamówienie zostanie udzielone na warunkach określonych we wzorze umowy dotyczącej zamówienia podstawowego (załącznik nr 3B do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 1288560,09 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 856439,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1094748,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 856439,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA MARTOM MARIUSZ RUBAJCZYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 731577920
7.3.3) Ulica: ul. Władysława Jagiełły 15
7.3.4) Miejscowość: Zduńska Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 98-220
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 856439,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1481625,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1897738,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1481625,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA MARTOM MARIUSZ RUBAJCZYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 731577920
7.3.3) Ulica: ul. Władysława Jagiełły 15
7.3.4) Miejscowość: Zduńska Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 98-220
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1481625,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-29 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z ZDUŃSKIEJ WOLI
- "Wykonanie projektów budowlanych przebudowy i rozbudowy dróg w miejscowościach Poręby oraz Tymienice"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 4901E Annopole Stare - Zborowskie na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 4914E do granicy powiatu - Etap I
- "Świadczenie usług pralniczych bielizny dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o."
- Remont pomieszczeń biurowych, korytarza (II p.) oraz klatek schodowych - I/Sieradz
- "Remont dachu oraz montaż instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w przedszkolu w Ochraniewie" - powt.
- Budowa pomnika upamiętniającego Stefana Złotnickiego - założyciela miasta (odlew z brązu, transport, montaż i zagospodarowanie terenu)
więcej: przetargi w Zduńskiej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej w Siemyślu
- Modernizacja pokrycia dachowego budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie ul. Wyzwolenia 4
- Remont drogi powiatowej 2515D Niwnice -Kotliska w km 4+750-9+250 o dł. 4,50 km
- Przebudowa zew. pochylni, montaż platform schodowych dla os. niepełnosprawnych, oznaczenie schodów FON, remont i malowanie pomieszczeń i klatki schodowej w szkole podst. im. Boh. Bukowskich w Buku.
- Budowa placu zabaw na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 21 we Wrocławiu, w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych dz. 136, obręb Skała
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.