Ogłoszenie z dnia 2021-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00083798/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-15
- 2021/BZP 00086250/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-17
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00130275 z dnia 2021-07-29 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełna obsługa serwisowa urządzeń drukująco-kopiujących będących własnością Zamawiającego wraz z dzierżawą urządzeń drukująco-kopiujących będących własnością Wykonawcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY DLA WARSZAWY PRAGI-PÓŁNOC W WARSZAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140318558
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Terespolska 15A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-813
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 225091520
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarczy@warszawapraga-pln.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.srpragapolnoc.pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
sąd powszechny
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełna obsługa serwisowa urządzeń drukująco-kopiujących będących własnością Zamawiającego wraz z dzierżawą urządzeń drukująco-kopiujących będących własnością Wykonawcy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd914f09-cdbc-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00130275
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00018301/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Pełna obsługa serwisowa urządzeń drukująco-kopiujacych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00083798/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/I/1/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 173100 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełna Obsługa Serwisowa urządzeń drukująco-kopiujących - będących własnością Zamawiającego wraz z dzierżawą urządzeń drukująco–kopiujących - będących własnością Wykonawcy, w siedzibie Zamawiającego.
Wynagrodzenie za realizację usługi obejmuje wszystkie koszty wydrukowania/wykonania kopii jednej strony papieru niezależnie od stopnia pokrycia wydruku/ kopii za wyjątkiem kosztu papieru i zszywek. Szacunkowa ilość wydruków/ kopii w okresie realizacji zamówienia wynosi 5.800.000 szt. (w rozbiciu na pakiety kopii/wydruków liczone po 10 stron tj. łącznie 580.000 pakietów).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79810000-5 - Usługi drukowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50313100-3 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek
50313200-4 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek
50323000-5 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych
79521000-2 - Usługi fotokopiowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 212913 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 361989 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 212913 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU AVI SYSTEM Arkadiusz Maciejowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 072309419
7.3.3) Ulica: Moniuszki 68E
7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych
7.3.5) Kod pocztowy: 58-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 212913 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-08-02 do 2022-08-012021-07-29 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
- DZP.261.6.2025 świadczenie usług drukowania i dostawy publikacji Wydawnictwa NCK w 2025 r.
- 4WOG-1200.2712.9.2025 Usługa napraw i konserwacji komputerów, notebooków i komputerowych urządzeń peryferyjnych dla jednostek wojskowych/instytucji będących na zaopatrzeniu 4 WOG Gliwice
- Świadczenie usług w zakresie wydruków dla Centrum AGH UNESCO - DE-dzp.272-054/25
- Druk gazety "Nasze Bielany" w 2025 roku
- Dostawa artykułów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby Działu Promocji Uniwersytetu w Białymstoku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.