Ogłoszenie z dnia 2023-03-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00514887/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-23
- 2022/BZP 00519278/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-28
- 2023/BZP 00104584/01 - Wynik z dnia 2023-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów kom. zmieszanych i segreg. z obiek. KWP zs. w Radomiu i jed. podległych i odpadów z przetwórstwa drewna i przetwórstwa płyt z KWP zs. w Radomiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 701 31 03
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów kom. zmieszanych i segreg. z obiek. KWP zs. w Radomiu i jed. podległych i odpadów z przetwórstwa drewna i przetwórstwa płyt z KWP zs. w Radomiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-056b67ff-8113-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00130319
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00151340/48/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.3 Świadczenie usług wywozu, odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00514887
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 82/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 498159,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych - PP Sanniki, ul. Warszawska 155, 09-540 Sanniki (powiat gostyniński)4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 5156,76 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych - PP Pacyna ul. Łukasiewicza 4, 09-541 Pacyna (powiat gostyniński)4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 7415,64 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych - PP Nowe Miasto, ul. Warszawska16, 26-420 Nowe Miasto (powiat grójecki)4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 7440,96 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych - KP Warka, ul. Polna 4A, 05-660 Warka (powiat grójecki)4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 6892,32 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych - PP Mogielnica, ul. Mostowa 27, 05-640 Mogielnica (powiat grójecki)4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 11516,64 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych - KPP Kozienice, ul. Radomska 1, 26-900 Kozienice (powiat kozienicki)4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 16480,50 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych - KP Gniewoszów ul. Lubelska 39, 26-920 Gniewoszów (powiat kozienicki)4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 4347,84 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych - KPP Lipsko ul. Spacerowa 31a, 27-300 Lipsko (powiat lipski)4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 13561,62 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych - PP Ciepielów ul. Czachowskiego 1, 27-310 Ciepielów (powiat lipski)4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 3833,04 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych - KPP Łosice ul. Kolejowa 6, 08-200 Łosice (powiat łosicki)4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 13444,02 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych - PP Krasnosielc ul. Rynek 31, 06-212 Krasnosielc (powiat makowski)4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 6739,86 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych - KPP Mława ul. Sienkiewicza 2, 06-500 Mława (powiat mławski)4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 24672,96 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych - PP Baranowo ul. Rynek 7, 06-320 Baranowo4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 4814,58 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych - PP Kadzidło ul. Słoneczna 2, 07-420 Kadzidło (powiat ostrołęcki)4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 6857,70 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych - PP Łyse ul. Ostrołęcka 2, 07-437 Łyse (powiat ostrołęcki)4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 7507,38 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych - KP Myszyniec ul. Pawłowskiego 15, 07-430 Myszyniec (powiat ostrołęcki)4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 6354,60 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych - KWP o/z Laskowiec ul. Słoneczna 47, 07-411 Laskowiec (powiat ostrołęcki)4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 9231,60 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych - KP Małkinia Górna, ul. Nurska 39, 07-320 Małkinia Górna (powiat ostrowski)4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 8177,46 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych - PP Nowy Duninów ul. Gostynińska 8, 09-505 Nowy Duninów (powiat płocki)4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 4318,74 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych - PP Nowe Miasto, ul. Główny Rynek 32, 09-120 Nowe Miasto (powiat płoński)4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 7415,64 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych - KPP Przysucha, ul. 3 Maja 8, 26-400 Przysucha (powiat przysuski)4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 13926,72 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych - KP Mokobody, ul. Ks. Brzózki 1, 08-124 Mokobody (powiat siedlecki)4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 6928,68 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych - KP Skórzec, ul. Siedlecka 7, 08-114 Skórzec (powiat siedlecki)4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 5758,32 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych - PP Nowa Sucha 60, 96-513 Nowa Sucha (powiat sochaczewski)4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 4186,08 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych - PP Teresin, ul. Lipowa 15, 96-515 Teresin (powiat sochaczewski)4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 5957,16 PLN
Część 26
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych - PP Kosów Lacki, ul. Łąkowa 3, 08-330 Kosów Lacki (powiat sokołowski)4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 3984,48 PLN
Część 27
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych - PP Sterdyń, ul. Seroczyńska 1, 08-320 Sterdyń (powiat sokołowski)4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 4147,20 PLN
Część 28
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych - KPP Szydłowiec ul. Kościuszki 194, 26-500 Szydłowiec (powiat szydłowiecki)4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 12841,02 PLN
Część 29
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych - R.DZ. ul. Reja 5, 26-600 Radom (powiat radomski)4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 6857,70 PLN
Część 30
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych - KP Iłża, ul. Przy Malenie 1a, 27-100 Iłża (powiat radomski)4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 6991,62 PLN
Część 31
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych - KP Jedlińsk, ul. Warszawska 4, 26-660 Jedlińsk (powiat radomski)4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 7440,96 PLN
Część 32
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych - PP Wierzbica, ul. Krasickiego 20, 26-680 Wierzbica (powiat radomski)4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 5495,28 PLN
Część 33
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych - KP Zakrzew 29, 26-652 Zakrzew (powiat radomski)4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 7020,42 PLN
Część 34
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych - PP Przytyk, ul. Rynek 34, 26-650 Przytyk (powiat radomski)4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 3499,44 PLN
Część 35
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych - KP Pionki ul. Leśna 15, 26-670 Pionki4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 15003,36 PLN
Część 36
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych - KPP Wyszków ul. Kościuszki 13, 07-200 Wyszków (powiat wyszkowski)4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 26659,86 PLN
Część 37
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych - PP Długosiodło, ul. Kościuszki 2, 07-210 Długosiodło (powiat wyszkowski)4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 8445,24 PLN
Część 38
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych - KPP Zwoleń, ul. Batalionów Chłopskich 14, 26-700 Zwoleń (powiat zwoleński)4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 15972,90 PLN
Część 39
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych - KPP Żuromin, ul. Warszawska 8, 09-300 Żuromin (powiat żuromiński)4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 11666,82 PLN
Część 40
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych - PP Puszcza Mariańska, ul. Papczyńskiego 1/3, 96-330 Puszcza Mariańska (powiat żyrardowski)4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 7415,64 PLN
Część 41
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych - PP Glinojeck ul. Ciechanowska 10/1, 06-450 Glinojeck (powiat ciechanowski)4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 5843,40 PLN
Część 42
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych - KWP zs. w Radomiu, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom (powiat radomski)4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 135270,24 PLN
Część 43
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów z przetwórstwa drewna oraz przetwórstwa płyt - KWP Radom ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom (powiat radomski)4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 666,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6199,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9223,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6199,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONDIS Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7280132515
7.3.3) Ulica: ul. Zawodzie, nr 18,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-981
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6199,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6765,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6765,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6765,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ENERIS Surowce Spółka Akcyjna
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ENERIS Tomaszów Mazowiecki Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272098636
7.3.3) Ulica: Zagnańska, Nr 232 A
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-563
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6765,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12441,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12441,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12441,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ENERIS Surowce Spółka Akcyjna
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ENERIS Tomaszów Mazowiecki Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272098636
7.3.3) Ulica: Zagnańska, Nr 232 A
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-563
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12441,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18798,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18798,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18798,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kozienicka Gospodarka Komunalna Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8121878705
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa, Nr 15
7.3.4) Miejscowość: Kozienice
7.3.5) Kod pocztowy: 26-900
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18798,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21560,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21560,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21560,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych w Lipsku Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5090069563
7.3.3) Ulica: ul. Solecka, Nr 88,
7.3.4) Miejscowość: Lipsko
7.3.5) Kod pocztowy: 27-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21560,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13182,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13182,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13182,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nieskażone Środowisko Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4960248422
7.3.3) Ulica: ul. Ekologiczna, Nr 5,
7.3.4) Miejscowość: Łosice
7.3.5) Kod pocztowy: 08-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOZIENICKA GOSPODARKA KOMUNALNA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KOZIENICKA GOSPODARKA KOMUNALNA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13182,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5586,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5586,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5586,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7591740369
7.3.3) Ulica: ul. Nurska, Nr 144,
7.3.4) Miejscowość: Małkinia Górna
7.3.5) Kod pocztowy: 07-320
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5586,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3674,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3674,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3674,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PREZERO Płocka Gospodarka Komunalna Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7742233499
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa, Nr 31,
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH W LIPSKU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH W LIPSKU SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3674,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7607,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7607,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7607,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5670004126
7.3.3) Ulica: ul. Mickiewicza 4
7.3.4) Miejscowość: Płońsk
7.3.5) Kod pocztowy: 09-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7607,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11477,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11477,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11477,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 21)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7990004028
7.3.3) Ulica: ul. Targowa, Nr 52
7.3.4) Miejscowość: Przysucha
7.3.5) Kod pocztowy: 26-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NIESKAŻONE ŚRODOWISKO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
NIESKAŻONE ŚRODOWISKO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 21)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11477,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 22)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9892,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9892,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9892,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 22)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8240003172
7.3.3) Ulica: ul. Gdańska, Nr 69
7.3.4) Miejscowość: Węgrów
7.3.5) Kod pocztowy: 07-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 22)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9892,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 23)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4613,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4613,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4613,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 23)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUK Serwis - Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212239709
7.3.3) Ulica: ul. Brzeska, Nr 110
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 23)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4613,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 25
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 25)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5279,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15336,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5279,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 25)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONDIS Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7280132515
7.3.3) Ulica: ul. Zawodzie, Nr 18,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-981
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 25)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5279,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 26
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 26)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5767,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5767,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5767,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 26)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8240003172
7.3.3) Ulica: ul. Gdańska, Nr 69
7.3.4) Miejscowość: Węgrów
7.3.5) Kod pocztowy: 07-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 26)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5767,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 27
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 27)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5961,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5961,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5961,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 27)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8240003172
7.3.3) Ulica: ul. Gdańska, Nr 69
7.3.4) Miejscowość: Węgrów
7.3.5) Kod pocztowy: 07-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 27)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5961,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 28
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 28)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 28)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9504,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11875,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9504,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 28)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wywóz Nieczystości Płynnych i Stałych MARKO Pogorzelski Marek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7991006897
7.3.3) Ulica: miejsc. Barak, nr 21
7.3.4) Miejscowość: Szydłowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 26-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 28)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9504,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 30
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 30)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 30)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8603,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10432,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8603,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 30)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "RADKOM" Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7960069804
7.3.3) Ulica: Witosa, Nr 76,
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 30)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8603,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 32
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 32)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 32)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6609,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6609,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6609,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 32)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PREZERO Service Wschód Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482007435
7.3.3) Ulica: ul. Wrocławska, Nr 3,
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 32)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6609,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 33
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 33)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 33)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6878,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6878,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6878,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 33)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "RADKOM" Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7960069804
7.3.3) Ulica: ul. Witosa, Nr 76
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PREZERO PŁOCKA GOSPODARKA KOMUNALNA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PREZERO PŁOCKA GOSPODARKA KOMUNALNA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 33)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6878,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 34
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 34)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 34)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5149,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5149,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5149,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 34)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PREZERO Service Wschód Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482007435
7.3.3) Ulica: ul. Wrocławska, Nr 3,
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ W PŁOŃSKU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ W PŁOŃSKU SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 34)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5149,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 36
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 36)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 36)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22559,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22559,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22559,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 36)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wywóz Nieczystości Stałych Jadwiga Danuta Jeż
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7621010777
7.3.3) Ulica: Somianka, nr 60
7.3.4) Miejscowość: Somianka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-203
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 36)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22559,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 37
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 37)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 37)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7337,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7337,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7337,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 37)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Komunalne „KOMGAZ” Mirosław Milczarek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7621008740
7.3.3) Ulica: Stefana Okrzei, nr 77A
7.3.4) Miejscowość: Wyszków
7.3.5) Kod pocztowy: 07-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 37)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7337,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 38
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 38)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 38)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13588,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14148 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13588,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 38)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Zakład Usług Komunalnych” Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8111630777
7.3.3) Ulica: ul. Bogusza, nr 19,
7.3.4) Miejscowość: Zwoleń
7.3.5) Kod pocztowy: 26-700
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 38)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13588,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 40
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 40)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 40)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7763,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7763,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7763,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 40)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ENERIS Surowce Spółka Akcyjna
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ENERIS Tomaszów Mazowiecki Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272098636
7.3.3) Ulica: Zagnańska, Nr 232 A
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-563
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 40)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7763,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa płytek do rekonstrukcji twarzoczaszki oraz żuchwy dla Oddziału Otolaryngologii Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego w Radomiu
- Dostawa materiałów biurowych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
- P-17-2025 Ochrona osób i mienia realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
- Remont łazienek w KWP zs. w Radomiu I i II piętro
- Remont elewacji północnej wraz z wyburzeniem przybudówki budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Józefa A. i Andrzeja S. Załuskich
- Remont boiska przy Zespole Szkół Technicznych w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi ul. Słowackiego w Głuchołazach
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z Gminnym Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w m. Wodnica (dz. nr 20, obr. Wodnica)
- Bieżące utrzymanie pasa drogowego na terenie powiatu iławskiego w 2025 r.
- Usługa wywozu segregowanych i niesegregowanych odpadów komunalnych z terenu szpitala COM Jarosław.
- Utworzenie, nadzór i prowadzenie stacjonarnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w okresie od 01.04.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Świadczenie kompleksowych usług obejmujących odbiór, transport oraz przekazanie do instalacji przejmującej odpadów pobadawczych oraz pozostałych odpadów opakowaniowych z terenu OM ITB w Pionkach (...)
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.