Ogłoszenie z dnia 2021-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00051925/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-12
- 2021/BZP 00063053/01 - Wynik z dnia 2021-05-25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00130330 z dnia 2021-07-29 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i instalacja krajarki introligatorskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 261262537
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i instalacja krajarki introligatorskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85f3a40f-b240-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00130330
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014768/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa krajarki introligatorskiej, jej instalacja, uruchomienie i przeszkolenie obsługi wraz z usługą demontażu starej krajarki i jej wystawienia we wskazane miejsce poza budynek wydawnictwa AMW
1.2.3 Dostawa krajarki introligatorskiej, jej instalacja, uruchomienie i przeszkolenie obsługi wraz z usługą demontażu starej krajarki i jej wystawienia we wskazane miejsce poza budynek wydawnictwa AMW
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051925/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 12/ZP/20
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 186600 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• usunięcie i przetransportowanie w stanie nieuszkodzonym w wyznaczone na terenie AMW w Gdyni miejsce dotychczas użytkowanej krajarki Maxima 80 zgodnie z §8 pkt 2Umowy
• dostarczenie, instalacja, uruchomienie nowej krajarki introligatorskiej z wymaganym wyposażeniem pomocniczym zgodnie z §2, 8 Projektu umowy.
• prace demontażu i montażu przeprowadzone zostaną w budynku zabytkowym.
• Przetestowanie urządzenia oraz przeprowadzenie szkolenia pracowników ODBIOR-CY zgodnie z § 9 Umowy
• świadczenie serwisu gwarancyjnego w okresie od 24 do 36 miesięcy od daty odbioru (zgodnie z ofertą) z maksymalnym terminem naprawy usterki i/lub usunięcia awarii – nie dłuższym niż 5 dni roboczych od zgłoszenia lub zgodnie z zaoferowanym przez Wykonawcę, krótszym terminem. Świadczenie to będzie realizowane w ra-mach wynagrodzenia określonego w §3 ust.1 Projektu umowy serwisu gwarancyjne-go dla oferowanej Maszyny na warunkach określonych w § 11 Projektu umowy
• Przeprowadzenie w ramach udzielonej gwarancji minimum jednego przeglądu gwa-rancyjnego w roku na koszt Wykonawcy zgodnie z§ 11 pkt 4 Projektu umowy
• przeprowadzenie przez wykwalifikowany personel Wykonawcy 6-godzinnego (go-dziny zegarowe) szkolenia dla 3 operatorów Maszyny. Szkolenie to musi zostać przeprowadzone po zamontowaniu, instalacji i uruchomieniu a przed podpisaniem protokołu końcowego odbioru maszyny. Zakres szkolenia musi obejmować obsługę oraz konserwację i utrzymanie maszyny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42991100-0 - Maszyny introligatorskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229518 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276750 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229518 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AVARGRAF Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512418629
7.3.3) Ulica: Gawota 2D
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-830
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"AVARGRAF" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"AVARGRAF" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229518 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-052021-07-29 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Kurs języka angielskiego na poziomie A2 - B1"
- SUKCESYWNA DOSTAWA PROFESJONALNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
- Szkolenie w zakresie metodyki prowadzenia badań naukowych i nawiązywania współpracy z ośrodkami w kraju i za granicą w zakresie nauk o zarządzaniu i jakości
- Konserwacja, naprawa i serwis instalacji sanitarnej i przeciwpożarowej w Parku Centralnym
- Zakup Gadżetów- T-shirty dla Wydziału Elektrycznego
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 w Gdyni, 81-597 Gdynia, ul. Leopolda Staffa 10.
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.