eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaDostawa i instalacja krajarki introligatorskiej



Ogłoszenie z dnia 2021-07-29


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00130330 z dnia 2021-07-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i instalacja krajarki introligatorskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 261262537

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i instalacja krajarki introligatorskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85f3a40f-b240-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00130330

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014768/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa krajarki introligatorskiej, jej instalacja, uruchomienie i przeszkolenie obsługi wraz z usługą demontażu starej krajarki i jej wystawienia we wskazane miejsce poza budynek wydawnictwa AMW

1.2.3 Dostawa krajarki introligatorskiej, jej instalacja, uruchomienie i przeszkolenie obsługi wraz z usługą demontażu starej krajarki i jej wystawienia we wskazane miejsce poza budynek wydawnictwa AMW

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051925/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 12/ZP/20

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 186600 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• usunięcie i przetransportowanie w stanie nieuszkodzonym w wyznaczone na terenie AMW w Gdyni miejsce dotychczas użytkowanej krajarki Maxima 80 zgodnie z §8 pkt 2Umowy
• dostarczenie, instalacja, uruchomienie nowej krajarki introligatorskiej z wymaganym wyposażeniem pomocniczym zgodnie z §2, 8 Projektu umowy.
• prace demontażu i montażu przeprowadzone zostaną w budynku zabytkowym.
• Przetestowanie urządzenia oraz przeprowadzenie szkolenia pracowników ODBIOR-CY zgodnie z § 9 Umowy
• świadczenie serwisu gwarancyjnego w okresie od 24 do 36 miesięcy od daty odbioru (zgodnie z ofertą) z maksymalnym terminem naprawy usterki i/lub usunięcia awarii – nie dłuższym niż 5 dni roboczych od zgłoszenia lub zgodnie z zaoferowanym przez Wykonawcę, krótszym terminem. Świadczenie to będzie realizowane w ra-mach wynagrodzenia określonego w §3 ust.1 Projektu umowy serwisu gwarancyjne-go dla oferowanej Maszyny na warunkach określonych w § 11 Projektu umowy
• Przeprowadzenie w ramach udzielonej gwarancji minimum jednego przeglądu gwa-rancyjnego w roku na koszt Wykonawcy zgodnie z§ 11 pkt 4 Projektu umowy
• przeprowadzenie przez wykwalifikowany personel Wykonawcy 6-godzinnego (go-dziny zegarowe) szkolenia dla 3 operatorów Maszyny. Szkolenie to musi zostać przeprowadzone po zamontowaniu, instalacji i uruchomieniu a przed podpisaniem protokołu końcowego odbioru maszyny. Zakres szkolenia musi obejmować obsługę oraz konserwację i utrzymanie maszyny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42991100-0 - Maszyny introligatorskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229518 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276750 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229518 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AVARGRAF Sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512418629

7.3.3) Ulica: Gawota 2D

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-830

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229518 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-05
2021-07-29 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.