eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubieńBUDOWA MIEJSC POSTOJOWYCH DLA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH WRAZ Z UTWARDZENIEM TERENU ORAZ WEWNĘTRZNĄ KOMUNIKACJĄ PIESZO - KOŁOWĄ



Ogłoszenie z dnia 2021-07-29


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00130353 z dnia 2021-07-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA MIEJSC POSTOJOWYCH DLA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH
WRAZ Z UTWARDZENIEM TERENU ORAZ WEWNĘTRZNĄ KOMUNIKACJĄ
PIESZO - KOŁOWĄ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubień

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubień 50

1.5.2.) Miejscowość: Lubień

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-433

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 18 269 39 11, 18 268 20 17

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lubien.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/uglubien,m,333084,2020.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.malopolska.pl/uglubien

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA MIEJSC POSTOJOWYCH DLA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH
WRAZ Z UTWARDZENIEM TERENU ORAZ WEWNĘTRZNĄ KOMUNIKACJĄ
PIESZO - KOŁOWĄ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5d117ce-ce93-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00130353

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085190/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGK.ZP.271.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa miejsc postojowych dla samochodów osobowych wraz z utwardzeniem terenu oraz wewnętrzną komunikacją pieszo – kołową.
W ramach inwestycji przewiduje się wykonanie:
- zjazdu publicznego z drogi gminnej,
- utwardzenie terenu,
- miejsc postojowych ( 9 miejsc do parkowania),
- wewnętrznej komunikacji kołowej ( obsługującej projektowane miejsca parkingowe),
- poszerzenie istniejącej drogi gminnej,
- założenie zieleńców w formie trawników urządzonych przez humusowanie
z obsianiem mieszanką traw,
- wykonanie nowych nasadzeń w ramach zieleni niskiej,
- wykonanie trzech studzienek rewizyjnych oraz rozłożenie kabla pod ziemią zgodnie
z polskimi normami. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- Dokumentacja projektowa robót
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
- Przedmiar robót - robót
Ww. dokumenty stanowią zał. Nr 3 do SWZ
- projektowane postanowienia umowy zał. Nr 8 do SWZ.

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
SWZ jest integralną częścią nin. ogłoszenia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45432112-2 - Kładzenie nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 329995,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 394000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 329995,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych DROG-ZIEM

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371062453

7.3.3) Ulica: Krakowska 15a

7.3.4) Miejscowość: Limanowa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-600

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 329995,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

2021-07-29 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.