eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WęgorzewoDostawa sprzętu sanitarnego i ogólnego do Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Węgorzewie



Ogłoszenie z dnia 2021-07-29


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00130377 z dnia 2021-07-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu sanitarnego i ogólnego do Szpitala Psychiatrycznego
SPZOZ w Węgorzewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Psychiatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Węgorzewie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790240956

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. Józefa Bema 24

1.5.2.) Miejscowość: Węgorzewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-600

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitalpsychiatrycznywegorzewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szpitalpsychiatrycznywegorzewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl;https://bipspspw.warmia.mazury.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu sanitarnego i ogólnego do Szpitala Psychiatrycznego
SPZOZ w Węgorzewie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5fc81a6-d1d2-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00130377

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009214/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa sprzętu sanitarnego i ogólnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Dostosowanie infrastruktury ochrony zdrowia dla potrzeb osób starszych i niepełnosprawnych

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00088397/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DOA/250/02/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Armatura sanitarna:
a) Zlew ze stali nierdzewnej, wbudowany w blat roboczy z baterią oszczędzającą wodę, z wyposażeniem – 1 szt.,
b) Umywalka z baterią oszczędzającą wodę, z wyposażeniem – 4 szt.
c) Umywalka ceramiczna z baterią z mieszaczem oszczędzająca wodę, wbudowana w blat roboczy, z wyposażeniem – 2 szt.
d) Umywalka ceramiczna dostosowana do użytkowania przez osoby niepełnosprawne, z baterią oszczędzającą wodę, z wyposażeniem – 13 szt.
e) Odbojoporęcz ścienna – 6 szt. (w tym jeden komplet)
f) Miska ustępowa – 13 szt.
g) Bateria prysznicowa – 13 szt.
h) Poręcz prysznicowa – 13 szt.
i) Poręcz uchylna fi 32 mm, dł. 70 cm – 26 szt.
j) Poręcz uchylna fi. 32 mm, dł. 75 cm – 13 szt.
k) Uchwyt stały – 13 szt.
l) Krzesło kąpielowe – 13 szt.
m) Stelaż z zasłoną (prysznicowy) – 13 szt.
Szczegółowy opis, zakres zamówienia znajduje się w tabeli w Formularzu ofertowym załącznik nr 1 do SWZ dla danej Części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44411000-4 - Wyroby sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych

42130000-9 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura

44411300-7 - Umywalki

44411700-1 - Deski sedesowe, pokrywy, muszle, miski klozetowe i rezerwuary

4.5.5.) Wartość części: 72678,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Wyposażenie recepcji:
a) Okno recepcyjne – 2 szt.
Szczegółowy opis, zakres zamówienia znajduje się w tabeli w Formularzu ofertowym załącznik nr 1 do SWZ dla danej Części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44221000-5 - Okna, drzwi i podobne elementy

4.5.5.) Wartość części: 2278,30 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94695,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102828,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102828,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AT SERWIS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361292224

7.3.3) Ulica: ul. Wodna 6, Sząbruk

7.3.4) Miejscowość: Gietrzwałd

7.3.5) Kod pocztowy: 11-036

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94695,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7333,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15990,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7333,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AT SERWIS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361292224

7.3.3) Ulica: ul. Wodnej 6, Sząbruk

7.3.4) Miejscowość: Gietrzwałd

7.3.5) Kod pocztowy: 11-036

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7333,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

2021-07-29 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.