Ogłoszenie z dnia 2021-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00088397/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-21
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00130377 z dnia 2021-07-29 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu sanitarnego i ogólnego do Szpitala Psychiatrycznego
SPZOZ w Węgorzewie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Psychiatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Węgorzewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790240956
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. Józefa Bema 24
1.5.2.) Miejscowość: Węgorzewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-600
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitalpsychiatrycznywegorzewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szpitalpsychiatrycznywegorzewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl;https://bipspspw.warmia.mazury.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu sanitarnego i ogólnego do Szpitala PsychiatrycznegoSPZOZ w Węgorzewie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5fc81a6-d1d2-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00130377
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009214/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu sanitarnego i ogólnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dostosowanie infrastruktury ochrony zdrowia dla potrzeb osób starszych i niepełnosprawnych2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00088397/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOA/250/02/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Armatura sanitarna:a) Zlew ze stali nierdzewnej, wbudowany w blat roboczy z baterią oszczędzającą wodę, z wyposażeniem – 1 szt.,
b) Umywalka z baterią oszczędzającą wodę, z wyposażeniem – 4 szt.
c) Umywalka ceramiczna z baterią z mieszaczem oszczędzająca wodę, wbudowana w blat roboczy, z wyposażeniem – 2 szt.
d) Umywalka ceramiczna dostosowana do użytkowania przez osoby niepełnosprawne, z baterią oszczędzającą wodę, z wyposażeniem – 13 szt.
e) Odbojoporęcz ścienna – 6 szt. (w tym jeden komplet)
f) Miska ustępowa – 13 szt.
g) Bateria prysznicowa – 13 szt.
h) Poręcz prysznicowa – 13 szt.
i) Poręcz uchylna fi 32 mm, dł. 70 cm – 26 szt.
j) Poręcz uchylna fi. 32 mm, dł. 75 cm – 13 szt.
k) Uchwyt stały – 13 szt.
l) Krzesło kąpielowe – 13 szt.
m) Stelaż z zasłoną (prysznicowy) – 13 szt.
Szczegółowy opis, zakres zamówienia znajduje się w tabeli w Formularzu ofertowym załącznik nr 1 do SWZ dla danej Części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44411000-4 - Wyroby sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
42130000-9 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura
44411300-7 - Umywalki
44411700-1 - Deski sedesowe, pokrywy, muszle, miski klozetowe i rezerwuary
4.5.5.) Wartość części: 72678,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Wyposażenie recepcji:a) Okno recepcyjne – 2 szt.
Szczegółowy opis, zakres zamówienia znajduje się w tabeli w Formularzu ofertowym załącznik nr 1 do SWZ dla danej Części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44221000-5 - Okna, drzwi i podobne elementy
4.5.5.) Wartość części: 2278,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94695,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102828,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102828,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AT SERWIS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361292224
7.3.3) Ulica: ul. Wodna 6, Sząbruk
7.3.4) Miejscowość: Gietrzwałd
7.3.5) Kod pocztowy: 11-036
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94695,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7333,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15990,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7333,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AT SERWIS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361292224
7.3.3) Ulica: ul. Wodnej 6, Sząbruk
7.3.4) Miejscowość: Gietrzwałd
7.3.5) Kod pocztowy: 11-036
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7333,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
2021-07-29 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WĘGORZEWA
więcej: przetargi w Węgorzewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek oświatowych na terenie Gminy Chmielno
- Dostawa mebli medycznych dla UCK
- Dostawa wyposażenia dla Centrum Zdrowia Psychicznego III
- Dostawa materiałów hydraulicznych i monterskich
- Sukcesywne dostawy materiałów hydraulicznych na potrzeby funkcjonowania Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- Zakup doposażenia dla szkół objętych wsparciem w ramach projektu pn.: Rozwój kompetencji i umiejętności paszportem do lepszej przyszłości
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.