eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceAdaptacja pomieszczeń i powierzchni hali nr 2 - Etap II na potrzeby realizacji projektu "Śląskie Centrum Badań i Pomiarów dla cyfrowych systemów łączności radiowej"



Ogłoszenie z dnia 2022-04-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja pomieszczeń i powierzchni hali nr 2 – Etap II na potrzeby realizacji projektu „Śląskie Centrum Badań i Pomiarów dla cyfrowych systemów łączności radiowej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Technik Innowacyjnych EMAG

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386888354

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leopolda 31

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-189

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@emag.lukasiewicz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ibemag.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://emag.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Badania naukowe i prace rozwojowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacja pomieszczeń i powierzchni hali nr 2 – Etap II na potrzeby realizacji projektu „Śląskie Centrum Badań i Pomiarów dla cyfrowych systemów łączności radiowej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6af1743-8e6a-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00130389

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Śląskie Centrum Badań i Pomiarów dla cyfrowych systemów łączności radiowej” z Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla osi priorytetowej: I. Nowoczesna gospodarka dla działania: 1.1. Kluczowa dla regionu infrastruktura badawcza Numer identyfikacyjny projektu: UDA-RPSL.01.01.00-24-03HH/19-00.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00058165/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FH/ 03/02/ 22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 768040,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie pomieszczeń i powierzchni hali nr II zlokalizowanej na terenie Instytutu Technik Innowacyjnych EMAG przy ul. Leopolda 31 w Katowicach, dla celów realizacji projektu ,,Śląskie Centrum Badań i Pomiarów dla cyfrowych systemów łączności radiowej" zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym [Załącznik nr 1 do SWZ].
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
– wykonanie dokumentacji projektowej wraz z harmonogramem realizacji inwestycji:
a) wykonanie w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy, stanowiący załącznik numer 1 do SWZ, oraz dostarczenie kompletnej dokumentacji projektowej uzgodnionej i zaakceptowanej przez Zamawiającego. Dokumentacja powinna zostać wykonana zgodnie z obwieszczeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129),
b) wykonanie inwentaryzacji budowlanej i instalacyjnej budynku w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu umowy,
c) uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii, pozwoleń i uzgodnień niezbędnych do realizacji zadania przed rozpoczęciem robót budowlanych i po zakończeniu robót budowlanych w zakresie koniecznym do wykonania umowy.
W szczególności, jeśli dotyczy:
Uzgodnienia projektu przez rzeczoznawcę ds. zabezpieczeń p. poż i rzeczoznawcą ds.
BHP

– wykonanie kompletnych robót budowlanych zgodnie z Programem Funkcjonalno -Użytkowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ i przekazanie Zamawiającemu przedmiotu umowy do eksploatacji:
a) wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną i zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentację projektową, z materiałów własnych Wykonawcy (zakupionych przez Wykonawcę),
b) zapewnienie nadzoru autorskiego dla opracowanej dokumentacji projektowej
w trakcie realizacji przedmiotu umowy,
c) wykonanie pomiarów zgodnie z wymaganiami projektowymi,

– wykonanie dokumentacji powykonawczej:
a) wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331221-1 - Instalowanie urządzeń klimatyzacji częściowej powietrza

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1045500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1353000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1045500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SILESIA EQUITY HOLDING sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241359496

7.3.3) Ulica: ul. Tunelowa 22A/8

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-676

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacje elektryczne, niskoprądowe,
okablowanie
TELNET Systemy Teleinformatyczne sp. z o.o. ul. Witosa 21, 40-832 Katowice
NIP 6342448882


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1045500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.