Ogłoszenie z dnia 2021-07-29
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00130403 z dnia 2021-07-29 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
świadczenie usługi transportu mieszanin żywieniowych dla pacjentów żywionych dojelitowo i pozajelitowo w warunkach domowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im.J.Gromkowskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290469
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Koszarowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-149
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: estolba@szpital.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_gromkowskiego1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
świadczenie usługi transportu mieszanin żywieniowych dla pacjentów żywionych dojelitowo i pozajelitowo w warunkach domowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-748210e7-bd26-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00130403
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00063554/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PN 11/20
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia :
a) Zamówienie obejmuje transport wraz z wniesieniem paczek mieszanin żywieniowych,
produktów leczniczych, wyrobów medycznych (takich jak : opatrunki, dezynfekcja, drobny sprzęt
med.) do domów pacjentów( wraz z wniesieniem ) na terenie województwa dolnośląskiego,
lubuskiego, opolskiego, wielkopolskiego (istnieje możliwość zmian dostaw do innych
województw); w sposób i w warunkach zapewniających ich dostarczenie bez narażenia na
zanieczyszczenie lub zmianę właściwości fizyko-chemicznych i farmakologicznych, ze stałym
monitoringiem temperaturowym.
b) Transport musi się odbywać pojazdem wydzielonym jedynie do przewożenia produktów
leczniczych, wyrobów medycznych i środków specjalnego przeznaczenia żywieniowego
w pełnym zakresie czasu obowiązywania umowy. Pojazd musi posiadać wydzieloną przestrzeń
ładowną wyposażoną w osobny mechanizm grzewczo-chłodzący wraz z monitoringiem,
wyposażony w termograf wraz z dostępem do odczytu temperatury online. Pojazd powinien być
przystosowany do transportu materiałów i preparatów medycznych oraz leków w monitorowanej
temperaturze 15 st. C – 25 st. C. oraz posiadać możliwość jednoczesnego transportu w niższej
temperaturze 2-8 st. C.
c) Przygotowanie wyposażenia do wysyłki będzie po stronie Zamawiającego. Mieszaniny
żywieniowe, leki, materiały opatrunkowe, dezynfekcyjne i sprzęt jednorazowy będą zapakowane
w opakowaniach zbiorczych . Każda paczka będzie opisana w sposób umożliwiający
identyfikację pacjenta.
d) Odbiór przesyłki będzie się odbywał z Apteki Szpitalnej - od poniedziałku do piątku, w
godzinach 9:00-14:00. zgodnie z ustalonym wcześniej grafikiem
e) Wykonawca zobowiązuje się do gotowości do dostarczenia paczki w każdy dzień roboczy
f) Planowana liczba transportów w okresie obowiązywania jednego miesiąca 190 +/-30%
g)Kurs będzie obejmował transport paczek według harmonogramu dostaw opracowanego przez
zleceniodawcę
h) Wykonawca zobowiązany jest po podpisaniu umowy dokonania czynności rejestracyjnych w
systemie informatycznym NFZ,
i) W trakcie realizacja zadania Wykonawca zobowiązany jest do poddania się kontroli NFZ o ile
taka kontrola będzie przeprowadzona,
j) Dostawa do pacjenta bezpośrednio po odbiorze przesyłki z Apteki Szpitalnej – zgodnie z
wcześniej ustalonym grafikiem (w pilnych przypadkach zmiany do grafiku transportu będą
zgłaszane nie później niż 24 godziny przed planowanym wyjazdem) w warunkach
zapewniających dostawę przesyłki bez narażania jej na zanieczyszczenia lub zmianę
właściwości fizyko – chemicznych i farmakologicznych.j
k) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia przez osoby zatrudnione
na podstawie umowy o pracę.
l) Ilość przewozów określa załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 262432,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 262432,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 262432,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARRA GROUP Sp. z o. o. Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL6932176226
7.3.3) Ulica: ul. Piastowska 5
7.3.4) Miejscowość: Głogów
7.3.5) Kod pocztowy: 67-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 262432,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
2021-07-29 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w obrębie placu zabaw przy ul. Gwareckiej 17-33 we Wrocławiu
- Usługa weryfikacji wdrożonego systemu zarządzania jakością wraz z organizacją certyfikacji oraz dwóch audytów nadzoru w odniesieniu do wymagań normy ISO 9001:2015
- Rewitalizacja Parku Andersa - "Park Przygody w Parku Andersa" - etap II w ramach programu Rewitalizacja zieleni, nabrzeży i wysp odrzańskich.
- Zakup wraz z dostawą oleju opałowego na potrzeby Akademii Wojsk Lądowych imienia gen. Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu
- Jednorazowa dostawa drobnego sprzętu w podziale na 4 części" Nr Sprawy: SPZP.271.45.2025
- 17/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wypoczynku dla osób uprawnionych w formie turystyki grupowej do Słowenii dofinansowanej z ZFŚS PZPW w Rzeszowie
- "Dostawa materiałów niezbędnych w procesie sterylizacji, środków czystościowo-dezynfekujących oraz azotu ciekłego do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- "Zorganizowanie i przeprowadzenie wizyty studyjnej"
- Transport rzeczy wraz z załadunkiem i rozładunkiem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie miasta Siemianowice Śląskie
- Świadczenie usług polegających na odpłatnym odbiorze i przewozie przez Wykonawcę lub jego przedstawiciela z miejsca wskazanego przez Zamawiającego uporządkowanych przesyłek(...)z podziałem na 2 części
- Usługa kompleksowego prania, naprawy (reperacji) bielizny ogólnoszpitalnej wraz z transportem dla Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego, Dom Polskiego Czerwonego Krzyża w Krakowie
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.