eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRewitalizacja obiektu Państwowej Straży Pożarnej przy ul. Chłodnej 3 w Warszawie.



Ogłoszenie z dnia 2025-03-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja obiektu Państwowej Straży Pożarnej przy ul. Chłodnej 3 w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000173516

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Domaniewska 40

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-672

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 225595107

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatkw@mazowsze.straz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kwpsp-warszawa

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1051592

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja obiektu Państwowej Straży Pożarnej przy ul. Chłodnej 3 w Warszawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82824b8f-9d2d-46f2-b243-31b5fad08e94

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00130427

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00018373/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rewitalizacja obiektu Państwowej Straży Pożarnej przy ul. Chłodnej 3 w Warszawie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00060378

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WL.2370.6.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wraz z towarzyszącymi robotami instalacyjnymi w budynku biurowo-usługowym przy ul. Chłodnej 3 w Warszawie w ramach rewitalizacji obiektu Państwowej Straży Pożarnej przy ul. Chłodnej 3 w Warszawie. Przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa (załącznik nr 9 do SWZ), oraz
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 10 do SWZ) oraz wyodrębniony zakres robót (załącznik nr 11 do SWZ) oraz załącznik nr 8 do SWZ - wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45410000-4 - Tynkowanie

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 412500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1461230,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 456491,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALL INSTAL Dorota Prusaczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6141208639

7.3.4) Miejscowość: Przedwojów 123

7.3.5) Kod pocztowy: 58-400

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 456491,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-06

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Uzupełnienie SEKCJA VI OFERTY pkt. 6.1.6) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2.
Działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający w prowadzonym postępowaniu, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8) w związku z art. 224 ust. 6, odrzucił ofertę firmy:

1. KAMBUD Izabela Mielewczyk, ul. Kocborowska 7-9, 83-200 Starogard Gdański

Uzasadnienie prawne:
Zamawiający odrzuca ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8) w związku z art. 224 ust. 6 ustawy, tj. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia oraz odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną lub kosztem, podlega oferta wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny lub kosztu.

Uzasadnienie faktyczne:
Wykonawca nie udzielił wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego w zakresie rażąco niskiej ceny w związku z wystąpieniem okoliczności wskazanych z art. 224 ust. 2 pkt 1) ustawy, tj. w przypadku, gdy cena całkowita oferty złożonej w terminie jest niższa o co najmniej 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 1) i 10). Cena całkowita w złożonej ofercie Wykonawcy była niższa o 41% od średniej arytmetycznej cen wszystkich ofert w przedmiotowym postępowaniu, co nałożyło na Zamawiającego obowiązek wszczęcia procedury wyjaśniającej.

2. ENERGO-THERM ENGINEERING Sp. z o. o., ul. K. Namysłowskiego 2, 22-400 Zamość

Uzasadnienie prawne:
Zamawiający odrzuca ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8) w związku z art. 224 ust. 6 ustawy, tj. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia oraz odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną lub kosztem, podlega oferta wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny lub kosztu.

Uzasadnienie faktyczne:
Wykonawca nie udzielił wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego w zakresie rażąco niskiej ceny w związku z wystąpieniem okoliczności wskazanych z art. 224 ust. 2 pkt 1) ustawy, tj. w przypadku, gdy cena całkowita oferty złożonej w terminie jest niższa o co najmniej 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 1) i 10). Cena całkowita w złożonej ofercie Wykonawcy była niższa o 38,95% od średniej arytmetycznej cen wszystkich ofert w przedmiotowym postępowaniu, co nałożyło na Zamawiającego obowiązek wszczęcia procedury wyjaśniającej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.