Ogłoszenie z dnia 2021-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00082427/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
- 2021/BZP 00090281/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-22
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00130453 z dnia 2021-07-29 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i wydanie posiłków w placówkach oświatowych w Gminie Kolbudy-usługi społeczne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kolbudy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674983
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Staromłyńska 1
1.5.2.) Miejscowość: Kolbudy
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-050
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: +48586910520(21)
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kolbudy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolbudy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.kolbudy.pl/gospodarka/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-przetargach1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i wydanie posiłków w placówkach oświatowych w Gminie Kolbudy-usługi społeczne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-082f4b1d-cd10-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00130453
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000700/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Przygotowanie i wydanie posiłków w placówkach oświatowych w Gminie Kolbudy-usługa społeczna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082427/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.7.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1645863,88 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1467453,70 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przygotowaniu i wydaniu zimnych i gorących posiłków w placówkach oświatowych w gminie Kolbudy w dni nauki szkolnej w godzinach ustalonych szczegółowo z dyrektorami szkół i przedszkoli w terminie od dnia 1 września 2021r. do 31.08.2022r.Część I
I. Zespół Kształcenia i Wychowania w Kolbudach ul. Wybickiego 33, 83-050 Kolbudy – 90 szt. obiadów
Szkoła Filialna w Buszkowach ul. Leśna Góra 7, 83-050 Kolbudy – 33 szt. obiadów, 23 szt. śniadań, II śniadania, 10 szt. podwieczorku,
Zespół Kształcenia i Wychowania w Bielkówku, ul. Gregorkiewicza 11; 83-050 Kolbudy – 112 szt. obiadów, 25 szt. śniadań, II śniadania, 15 szt. podwieczorku,
Zespół Kształcenia i Wychowania w Lublewie, ul. Szkolna 5, 83-050 Kolbudy – 96 szt. obiadów, 27 szt. śniadań, II śniadania, 15 szt. podwieczorku,
Szkoła Podstawowa w Pręgowie, ul. Bukowskiego 3, 83-050 Kolbudy – 77 szt. obiadów,
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.5.) Wartość części: 604544,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przygotowaniu i wydaniu zimnych i gorących posiłków w placówkach oświatowych w gminie Kolbudy w dni nauki szkolnej w godzinach ustalonych szczegółowo z dyrektorami szkół i przedszkoli w terminie od dnia 1 września 2021r. do 31.08.2022r.Przedszkole w Kowalach, Plac Św. Kingi 1 80-180 Kowale, - 40 szt. obiadów, 40 szt. śniadań, II śniadania, 30 szt. podwieczorku oraz ul. Apollina 1, 80 – 180 Kowale 91 szt. obiadów, 91 szt. śniadań, II śniadania, 87 szt. podwieczorku
Szkoła Podstawowa w Kowalach, ul. Apollina 7, 80-180 Kowale - 600 szt. obiadów
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.5.) Wartość części: 1041319,44 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 647400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 647400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 647400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Catering Zielona Kuchnia Michał Wieczerzycki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5832602120
7.3.3) Ulica: Wybickiego 33
7.3.4) Miejscowość: Kolbudy
7.3.5) Kod pocztowy: 83-050
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CATERING ZIELONA KUCHNIA MICHAŁ WIECZERZYCKI
jakie przetargi wygrała firma
CATERING ZIELONA KUCHNIA MICHAŁ WIECZERZYCKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 647400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-08-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 937450 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1154780 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 937450 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Konsorcjum Investo Kamil Stopikowski i Iguana Catering s.c. Ariel Stopikowski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Investo Kamil Stopikowski, Iguana Catering s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5811956551
7.3.3) Ulica: Piastowska 32
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IGUANA Catering spółka cywilna
jakie przetargi wygrała firma
IGUANA Catering spółka cywilna
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 937450 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-08-312021-07-29 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługę cateringu - przygotowanie i dostawę gotowych posiłków do Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Krotoszynie w okresie od stycznia do grudnia 2025 roku.
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów i wychowanków Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Kopienicy
- Usługa cateringu- przygotowanie i dowóz posiłków do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Bożkowie
- Przygotowywanie i dostarczanie obiadów dla dzieci przedszkolnych i szkolnych w Zespole Szkół w Osiecznej w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Cianowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Smardzowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.