Ogłoszenie z dnia 2022-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00112002/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-06
- 2022/BZP 00117644/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fantomów medycznych i zestawu elektrod ze śrubami kotwiczącymi dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Elektroniki Telekomunikacji i Informatyki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza 11/12
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: logistyka@eti.pg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fantomów medycznych i zestawu elektrod ze śrubami kotwiczącymi dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94e0fbbf-b57b-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00130455
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia w części 2 postępowania finansowany jest ze środków Fundacji na rzecz Nauki Polskiej na potrzeby projektu pn. „Neurofizjologiczne mapowania i stymulacja mózgu ludzkiego dla poprawy pamięci Neurophysiological mapping and simulation of the human brain for memory enhancement” nr umowy POIR.04.04.00-00-4379/17.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00112002/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CRZP/83/009/D/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 57344,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Dostawa fantomów medycznychSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
Zamawiający wymaga, aby Przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, kompletny o wysokim standardzie zarówno pod względem jakości wykonania, jak również funkcjonalności, wolny od wad materiałowych i konstrukcyjnych, posiadał wymagane certyfikaty oraz świadectwa dopuszczające do obrotu i nie był przedmiotem praw osób trzecich. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie producenta, typu, modelu/rodzaju oferowanych urządzeń w formularzu rzeczowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 2I do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w niniejszej SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
Oferta w każdej części musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały przedmiot tej części zamówienia, o którą Wykonawca się ubiega. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 4116,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Dostawa zestawu elektrod i śrub kotwiczących do wielokanałowych nagrań metodą sEEG na potrzeby badań w projekcie NeuroStim.Przedmiot umowy w części 2 postępowania finansowany jest ze środków Fundacji na rzecz Nauki Polskiej na potrzeby projektu pn. „Neurofizjologiczne mapowania i stymulacja mózgu ludzkiego dla poprawy pamięci Neurophysiological mapping and simulation of the human brain for memory enhancement” nr umowy POIR.04.04.00-00-4379/17.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
Zamawiający wymaga, aby Przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, kompletny o wysokim
standardzie zarówno pod względem jakości wykonania, jak również funkcjonalności, wolny od
wad materiałowych i konstrukcyjnych, posiadał wymagane certyfikaty oraz świadectwa
dopuszczające do obrotu i nie był przedmiotem praw osób trzecich.
Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych produktów,
charakteryzując je poprzez wskazanie producenta, typu, modelu/rodzaju oferowanych urządzeń
w formularzu rzeczowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 2II do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w
niniejszej SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 4 do
SWZ.
Oferta w każdej części musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały przedmiot tej
części zamówienia, o którą Wykonawca się ubiega. Oferowany przedmiot zamówienia musi
spełniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31711140-6 - Elektrody
4.5.5.) Wartość części: 53228,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5062,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5062,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5062,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Wielobranżowa FANTOM Andrzej Miętkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8550015235
7.3.3) Ulica: Niedamira 10
7.3.4) Miejscowość: Wolin
7.3.5) Kod pocztowy: 72-510
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Wielobranżowa "FANTOM" Andrzej Miętkiewicz
jakie przetargi wygrała firma
Firma Wielobranżowa "FANTOM" Andrzej Miętkiewicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5062,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
Oferta jedynego wykonawcy, która została złożona w przedmiotowym postępowaniu została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt 2 - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42522,00 PLN
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa elektronicznych systemów zarządzania kluczami (depozytorami) dla trzech jednostek Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku: Pierwszy US w Gdańsku, Trzeci US w Gdańsku oraz Pomorski UCS w Gdyni
- Dostawa zestawu demonstracyjnego systemu radiowego UWB na potrzeby projektu PDIH dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Modernizacja i naprawa schodów zewnętrznych i pochylni przed wejściem głównym do budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej w Gdańsku.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Gdańsku
- Usługi opieki nad zielenią dla UCK
- Ochrona osób i mienia w budynkach POW NFZ w Gdańsku przy ul. Marynarki Polskiej 148 i ul. Podwale Staromiejskie 69, w Delegaturze POW NFZ w Słupsku oraz dozorowanie parkingów.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup aparatu RTG wraz z dostosowaniem i wyposażeniem pomieszczeń Pracowni Diagnostyki Obrazowej
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz preparatów do płukania ran i dezynfekcji z podziałem na pakiety
- "Realizacja Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) w zakresie dostawy sprzętu medycznego i komputerowego"
- Dostawę wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. - postępowanie III
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do zgrzewarek do jałowego łączenia drenów będących własnością Zamawiającego
- Dostawa kolumny anestezjologicznej sufitowej
więcej: Elektrody »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.