eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczZakup drobnego sprzętu medycznego na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Bydgoszczy



Ogłoszenie z dnia 2022-04-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup drobnego sprzętu medycznego na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Bydgoszczy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Bydgoszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001044962

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ks. R. Markwarta 7

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-015

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wspr.bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wspr.bydgoszcz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wspr.bydgoszcz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup drobnego sprzętu medycznego na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Bydgoszczy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b54e7b02-9e0f-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00130585

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044218/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa drobnego sprzętu medycznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00077661/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DOZP.240.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nosze płachtowe przeznaczone do transportu pacjenta; płachta o wymiarach min. 200 cm x 72 cm. Material PVC lub pokrywający obustronnie polichlorek winylu. Materiał przeznaczony do mycia i dezynfekcji. Kieszeń na nogi o głębokości min. 25 cm. Poprzeczne przeszycia pasów nośnych. Obciążenie minimalne 250 kg. Liczba uchwytów transportowych min. 8 szt. Gumowe rączki dające komfort trzymania i ułatwiające transport. Kolor: czerwony lub żółty.
Parametry dodatkowo oceniane:
1. powyżej 8 uchwytów transportowych - tak - 20 pkt, nie - 0 pkt;
2. szerokość powyżej 72 cm - tak - 10 pkt, nie - 0 pkt;
3. obciążenie powyżej 250 kg - tak- 10 pkt, nie - 0 pkt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33192160-1 - Nosze

4.5.5.) Wartość części: 17280 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ampularium dla zespołów ratownictwa medycznego. Układ gumek/uchwytów pozwalających na umieszczenie minimum 70 ampułek o różnej średnicy. Konstrukcja trwała i zapewniająca bezpieczeństwo leków. Przezroczysta kieszeń na listę leków. Rozmiar ampularium nieprzekraczający: 15 x 28 x 23 cm. Waga nieprzekraczająca 1 kg. Materiał pozwalający na łatwe czyszczenie i dezynfekcję. Materiał zewnętrzny Plan lub PVC. Ampularium wyposażone w zamki na suwak. Ampularium posiadające jeden uchwyt transportowy. Kolor ampularium: czerwony.
Parametry dodatkowo oceniane:
1. personalizacja – wyszyty na ampularium numer zespołu - tak - 10 pkt, nie - 0 pkt;
2. dodatkowe małe ampularium na minimum 9 ampułek - tak - 10 pkt, nie - 0 pkt;
3. gwarancja 36 miesięcy - tak - 20 pkt, nie - 0 pkt

4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 7380 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Termometr profesjonalny przeznaczony do obsługi przez medyków szpitala/zespołów ratownictwa medycznego. Pomiar temperatury głębokiej z błony bębenkowej (w uchu pacjenta). Konstrukcja trwała i odporna na uszkodzenia oraz upadek z wysokości min. 90 cm. Sonda podczerwieni i podgrzewana głowica/czujnik pomiarowy. Dokładany pomiar +/- 0,2 stopni C temperatury w zakresie 20 – 42 stopni Celsjusza. Pomiar temperatury w zakresie 20 – 42 stopni Celsjusza. Szybka i łatwa obsługa w środowisku pracy ZRM. Duży wyraźny podświetlany wyświetlacz. Termometr musi posiadać deklarację zgodności CE.
Kontrolka i sygnał dźwiękowy świadczący o dokonanym pomiarze temperatury. Automatycznie wyłączanie się urządzenia. Pamięć minimum ostatniego wykonanego pomiaru. Gwarancja 24 miesiące na całe urządzenie. Wymienne, jednorazowe kapturki douszne usuwane bezdotykowo. Automatyczne wykrywanie przez termometr osłonki dousznej. Zasilanie bateryjne lub/i akumulatorowe. Stacja bazowa do przechowywania lub/i pokrowiec. Zakres temperatury podczas pracy min. 10-40 stopni Celsjusza.
Parametry dodatkowo oceniane:
1. przeglądy okresowe w siedzibie Zamawiającego - tak - 10 pkt, nie - 0 pkt;
2. bezpłatne 3 przeglądy okresowe - tak - 10 pkt, nie - 0 pkt;
3. gwarancja 36 miesięcy - tak- 20 pkt, nie - 0 pkt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 23760 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ciśnieniomierz ręczny z mankietem dla osób dorosłych. System przewodów - jednoprzewodowy. Długość przewodu minimum 60 cm. Skala średnicy niemniej jak 48 mm. Odporność na wstrząsy i upadek z wysokości min 70 cm. Dokładność pomiaru: ±3 mmHg. Zakres pomiaru: 0-300 mmHg. Trwałość mankietu minimum 90 000 pomiarów.
Obrotowy zawór spustowy. Nie zawiera lateksu.
Dostępny wybór min. 3 wymiennych mankietów w innych rozmiarach. Łyżka wspomagająca pompowanie. Etui na ciśnieniomierz w zestawie.
Możliwość dezynfekcji dostępnymi preparatami.
Minimum 3 rozmiary dodatkowych mankietów.
Mankiet dziecięcy, przeznaczony dla obwodów ramienia od 15 do 21 cm. Mankiet szeroki przeznaczony dla obwodów ramienia od 32 do 43 cm. Dodatkowy mankiet dla dorosłych, przeznaczony dla obwodów ramienia od 25 do 34 cm. Mankiety bez szytych szwów podatnych na rozerwanie lub strzępienie.
Parametry dodatkowo oceniane:
1. ciśnieniomierz obsługujący różne rozmiary mankietów - tak - 10 pkt, nie - 0 pkt;
2. gwarancja 120 miesięcy na kalibrację - tak - 20 pkt, nie - 0 pkt;
3. gwarancja na szczelność 36 miesięcy - tak- 10 pkt, nie - 0 pkt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 3240 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pas dla cywilnych zespołów ratownictwa medycznego. Kontrola siły nacisku. Możliwość przesuwania pasa pod pacjentem. Materiał przenikliwy dla promieni X. Rozmiar uniwersalny.
Wyposażony w automatyczną klamrę. Materiał pozwalający na łatwe czyszczenie i dezynfekcję. Wielokrotne użycie urządzenia. Wytrzymały na działanie niskich i wysokich temperatur. Zachowanie dostępu do tętnic udowych i jamy brzusznej.
Parametry dodatkowo oceniane:
1. opakowanie na pas - tak - 20 pkt, nie - 0 pkt;
2. gwarancja 36 miesięcy - tak - 20 pkt, nie - 0 pkt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 7344 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15312,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15312,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15312,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paramedica Polska Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1070017638

7.3.3) Ulica: ul. Farbiarska 47

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-862

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15312,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu w części 2 wpłynęła jedna oferta, która podlega odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19224 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19224 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19224 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MDS Cardio Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512102903

7.3.3) Ulica: ul. Transportowców 11

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-858

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19224 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3067,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3067,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3067,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MDS Cardio Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512102903

7.3.3) Ulica: ul. Transportowców 11

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-858

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3067,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu w części 5 wpłynęła jedna oferta, która podlega odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.