Ogłoszenie z dnia 2025-03-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00678855/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-30
- 2025/BZP 00112802/01 - Wynik z dnia 2025-02-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie i konserwacja zieleni urządzonej na terenach parkowo – rekreacyjnych Gminy Wieliczka w 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELICZKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555364
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Warszawskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12 263 41 00
1.5.8.) Numer faksu: 12 278 68 60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magistrat@wieliczka.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wieliczka.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10422861.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie i konserwacja zieleni urządzonej na terenach parkowo – rekreacyjnych Gminy Wieliczka w 2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-913ab95f-19b1-4c84-90a6-722a28312abf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00130608
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046162/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Utrzymanie i konserwacja zieleni urządzonej na terenach parkowo- rekreacyjnych Gminy Wieliczka w 2025r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00678855
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.50.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 892000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 209000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zieleni urządzonej na terenach parkowo – rekreacyjnych Gminy Wieliczka w 2025 r.:2. Część 1 - Park Adama Mickiewicza, działki nr: 227/3 obr. 1 Wieliczka:
a) utrzymanie czystości wraz z usuwaniem ogłoszeń i napisów z miejsc do tego nie przeznaczonych - 60 912 m2; kosze na śmieci - 12 szt.
b) pielęgnacja trawników (koszenie, grabienie) - 54 586 m2
c) pielęgnacja krzewów oraz drzew - 54 586 m2
d) grabienie i wywóz liści - 60 912 m2
e) utrzymanie traktu pieszego, schodów - 6 326 m2
f) odśnieżanie traktu pieszego, schodów - 6 326 m2;
g) odśnieżanie ławek - 21 szt.
3. Wymogi dodatkowe:
- pilne prace interwencyjne winny być wykonywane niezwłocznie także w godzinach popołudniowych oraz w dniach wolnych od pracy,
- Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za wypadki zaistniałe na terenie przez niego utrzymywanym a wynikające z niedopełnienia obowiązków,
- Wykonawca zabezpiecza teren robót i zapewnia na własny koszt warunki bezpieczeństwa,
- Wykonawca w przypadku interwencji miejskich służb porządkowych (Policji, Straży Miejskiej) każdorazowo ponosi odpowiedzialność za nienależyte wykonanie zadania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77313000-7 - Usługi utrzymania parków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 93800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zieleni urządzonej na terenach parkowo – rekreacyjnych Gminy Wieliczka w 2025 r.:2. Część 2 - Stok pod Baranem, działki nr: 1246/17,1246/18, 1246/4, 1247 obr. 1 Wieliczka oraz Teren parkowy ul. św. Sebastiana – część działki nr 1333 obr. 1 Wieliczka:
2.1. Stok pod Baranem, działki nr: 1246/17, 1246/18, 1246/4, 1247 obr. 1 Wieliczka
a) utrzymanie czystości wraz z usuwaniem ogłoszeń i napisów z miejsc do tego nie przeznaczonych -
128 668 m2; kosze na śmieci - 52 szt.; kosz na psie odchody - 1 szt.;
b) pielęgnacja nasadzeń - 6 949 m2 (krzewów: 4 363 m2, bylin: 1 916 m2, traw ozdobnych: 142 m2, żywopłotów: 528 m2 ), drzew - 161 szt.
c) pielęgnacja trawników (koszenie, grabienie, wywóz) - 8 730 m2 ;
d) pielęgnacja boiska trawiastego, psiego wybiegu (koszenie, grabienie, wywóz) – 1400 m2 + 550 m2
e) grabienie i wywóz liści - 1 950 m2;
f) utrzymanie ciągów pieszych o różnych nawierzchniach - 7 761m2;
g) utrzymanie platformy widokowej – 100 m2;
h) utrzymanie miejsc postojowych – 620 m2;
i) utrzymanie koryt odwadniających -120 mb;
j) utrzymanie przepustów – 18 szt.;
k) odśnieżanie miejsc postojowych – 700 m2;
2.2. Teren parkowy ul. św. Sebastiana – część działki nr 1333 obr. 1 Wieliczka
a) utrzymanie czystości 1 875m2
b) pielęgnacja trawników (koszenie) 1 875 m2
3. Wymogi dodatkowe:
- pilne prace interwencyjne winny być wykonywane niezwłocznie także w godzinach popołudniowych oraz w dniach wolnych od pracy,
- Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za wypadki zaistniałe na terenie przez niego utrzymywanym a wynikające z niedopełnienia obowiązków,
- Wykonawca zabezpiecza teren robót i zapewnia na własny koszt warunki bezpieczeństwa,
- Wykonawca w przypadku interwencji miejskich służb porządkowych (Policji, Straży Miejskiej) każdorazowo ponosi odpowiedzialność za nienależyte wykonanie zadania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77313000-7 - Usługi utrzymania parków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 116200,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84942,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114991,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84942,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MGB Mateusz Gołda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 6832114680, Regon: 388852797
7.3.4) Miejscowość: Grajów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-020
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca MGB Mateusz Gołda, Grajów 168, 32-020 Wieliczka zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy Firma Produkcyjno – Handlowo – Usługowa Gama Jacek Gołda, NIP: 6831230763 w zakresie czynności:
- utrzymanie platformy widokowej,
- utrzymanie koryt odwadniających,
- pielęgnacja nasadzeń,
- pielęgnacja trawników – koszenie, grabienie, wywóz,
- pielęgnacja boiska trawiastego oraz psiego wybiegu – koszenie, grabienie, wywóz.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84942,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-03-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- Dostawa artykułów spożywczych do końca roku 2025 (Przedszkole Samorządowe nr 3 w Wieliczce)
- "Wykonanie powłok lakierniczych w ramach remontu spągów w kompleksie Uzdrowiska Kopalni Soli "Wieliczka" na poz. III"
- Zakup wraz z dostawą tabletów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wieliczce
- "Zabezpieczenie Komory Maria Teresa III"
- "Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na drogach powiatowych Powiatu Wielickiego w 2025r."
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg betonem asfaltowym na terenie miasta i gminy Wieliczka
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace związane z wycinką i usuwaniem drzew oraz frezowaniem pni a także z kompleksową pielęgnacyjną przycinką drzew, wskaz. przez Zamaw., na działkach gminnych będących w zarządzie ZMK w Białymstoku.
- "Letnie utrzymanie dróg wojewódzkich nr 933 i 780 na terenie Gminy Libiąż w 2025 roku."
- Wycinka i pielęgnacja drzew wraz z opracowaniem szacunku brakarskiego, wycinka samosiejek, usuwanie wiatrołomów, wykonanie nasadzeń zastępczych na terenie obsługiwanym przez 17 WOG Koszalin.
- Wykonanie nasadzeń kwiatów sezonowych i utrzymanie drzew, krzewów i rabat kwiatowych na terenie Olesna
- Utrzymanie czystości na terenie Centrum Komunikacyjnego wraz z terenami przyległymi oraz garaży wielopoziomowych: ul. Szwajcarska 6 i ul. Kościuszki 8 w Legionowie
- Mechaniczne zamiatanie ulic w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Ostrowie Wlkp.
więcej: Usługi pielęgnacji drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.