eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SztumPrzebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Koniecwałd Gmina Sztum



Ogłoszenie z dnia 2021-07-29


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00130678 z dnia 2021-07-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Koniecwałd Gmina Sztum

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Sztum

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747773

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 39

1.5.2.) Miejscowość: Sztum

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-400

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 55-640-63-03

1.5.8.) Numer faksu: 55-640-63-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sztum@sztum.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sztum.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sztum

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Koniecwałd Gmina Sztum

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b2c7fb9-bf95-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00130678

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005234/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Koniecwałd Gmina Sztum

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Inwestycja jest dofinansowana z programu „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00067972/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKiB.271.13.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 555238,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Koniecwałd - dz. nr 214/8 i 215/5 obręb Koniecwałd.
2. W zakres prac wchodzi przebudowa drogi na odcinku 376 mb, która obejmuje wykonanie rozbiórki dotychczasowej nawierzchni z kostki betonowej i wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm ograniczoną krawężnikami. Szerokość drogi 5,50 m.
3. Stan projektowy:
1) Przyjęto kategorię ruchu KR3 i konstrukcję nawierzchni:
- kostka brukowa betonowa gr. 8cm – jezdnia – kolor antracyt,
- kostka brukowa betonowa gr. 8cm – zjazdy – kolor czerwony,
- podsypka cementowo-piaskowa gr 4 cm,
- kruszywo łamane stabilizowane mechaniczne 0-31,5 mm gr. 30 cm,
- warstwę mrozoodporna gr. 20 cm.
2) Przyjęto wymianę gruntu na pod całą szerokością drogi na kruszywo naturalne niespoiste grubości 60 cm lub dogęszczenie podłoża do wskaźnika zagęszczenia zgodnego wymaganiami normy.
4) Zakresem realizacji zadania jest również kanał technologiczny .
Budowa kanału technologicznego - zakres obejmuje następujący zakres robót:
- wykopy dla projektowanych tras kanalizacji kablowej,
- montaż studni kablowych,
- układanie rur kanalizacji kablowej,
- zasypanie kanalizacji kablowej i zagęszczenie gruntu.
4. Ponadto szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w projekcie budowlano-wykonawczym, SSTWiOR oraz przedmiarach, które stanowią załączniki nr 1 SWZ oraz
w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
5. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane materiały były wysokiej jakości i posiadały ważne aprobaty techniczne lub deklaracje zgodności, certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne.
6. Zamawiający dopuszcza przy realizacji przedmiotu umowy zastosowanie urządzeń
i materiałów równoważnych lub lepszych, co do jakości, parametrów technicznych i surowców użytych do ich wykonania, w stosunku do materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji projektowej.
7. UWAGA !!!: Na odcinku drogi objętym niniejszym zadaniem zlokalizowany jest zakład produkcyjny MAXIMUS TRADING Sp. z o.o. która prowadzi produkcję mebli czego następstwem jest duża częstotliwość dostawy materiałów jak i odbioru wytworzonych produktów. Niniejsza sytuacja powoduje konieczność dokonania ustaleń dotyczących zabezpieczenia płynności komunikacyjnej nie powodującej utrudnień w realizacji robót drogowych .
8. UWAGA !!!: Materiał rozbiórkowy w postaci kostki brukowej betonowej, Wykonawca spaletuje, załaduje i odtransportuje na składowisko wskazane przez Zamawiającego na odległość do 10 km.

9. Zamawiający zawarł umowę o przyznaniu pomocy Nr 00112-65151-UM1100255/20 z dnia 2312.2020 roku. Inwestycja jest dofinansowana z programu „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury w tym inwestycji
w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232332-8 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 664671,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 874140,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 664671,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe "Dewaco" Wojciech Hoffman

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5792220718

7.3.3) Ulica: os. Władysława Jagiełły 3a/6

7.3.4) Miejscowość: Dzierzgoń

7.3.5) Kod pocztowy: 82-440

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 664671,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-29 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.