Ogłoszenie z dnia 2021-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00090399/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-22
- 2021/BZP 00097802/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-29
- 2021/BZP 00102873/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-02
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00130681 z dnia 2021-07-29 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Rozbudowa i modernizacja urządzeń infrastruktury teleinformatycznej z podziałem na zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050667863
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Elewatorska 6
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-620
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 856767130
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pzdw.wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzdw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami wojewódzkimi.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i modernizacja urządzeń infrastruktury teleinformatycznej z podziałem na zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f600fa9a-d322-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00130681
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001623/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Rozbudowa infrastruktury informatycznej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00090399/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.2517.9.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozbudowa i modernizacja urządzeń infrastruktury teleinformatycznej z podziałem na zadania w zakresie:Zadanie 1 Zakup pakietów oprogramowania biurowego
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 12607,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozbudowa i modernizacja urządzeń infrastruktury teleinformatycznej z podziałem na zadania w zakresie:Zadanie 2 Zakup sprzętu oraz podzespołów komputerowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
30236110-6 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM)
31440000-2 - Baterie
4.5.5.) Wartość części: 41518,23 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozbudowa i modernizacja urządzeń infrastruktury teleinformatycznej z podziałem na zadania w zakresie:Zadanie 3 Zakup kolorowych kserokopiarek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające
4.5.5.) Wartość części: 27062,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17426,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17426,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17426,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Informatyki „ZETO” Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420202807
7.3.3) Ulica: Skorupska 9
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-048
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM INFORMATYKI "ZETO" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM INFORMATYKI "ZETO" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17426,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną tj. 54 522,21 zł przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 51 067,42 zł.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54522,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54522,21 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26322 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30750 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26322 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowe „PROMIT” Lucjan Tymiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5421773707
7.3.3) Ulica: Jana Henryka Dąbrowskiego 28
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-872
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26322 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
2021-07-29 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Świadczenie usługi zarządzania projektem pn. Utworzenie i Wsparcie Funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności przy ZSTiOzOI im. St. Staszica w Białymstoku
- Naprawa drogi wojewódzkiej Nr 671 w km od 0 + 553 do 14 + 660.
- Dostawę artykułów promocyjnych i reklamowych na potrzeby Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.33.2025
- "Świadczenie specjalistycznej usługi pedagogicznej w ramach stanowiska Pedagoga"
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ BUDOWY BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO PRZY ULICY MARCZUKOWSKIEJ W BIAŁYMSTOKU WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU ORAZ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ
- "Remont budynku nr 13 na terenie JW w Białymstoku - etap I opracowanie dokumentacji"
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup licencji Microsoft
- Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Sejny
- Poprawa systemu cyberbezpieczeństwa Gminy Opoczno - dostawa i wdrożenie systemu do centralnego składowania zdarzeń sieciowych oraz dostawa licencji
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji projektu: CardioSense, w podziale na zadania (części).
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, drukarek i oprogramowania na potrzeby wyposażenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie robotyka w Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych(..)
- Dostawa i instalacja kompleksowego systemu informatycznego do obsługi badań patomorfologicznych.
więcej: Cyfrowe urządzenia powielające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.