Ogłoszenie z dnia 2022-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00111326/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-06
- 2022/BZP 00131597/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-22
- 2022/BZP 00130696/02 - Wynik z dnia 2022-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe usługi serwisowe endoskopów giętkich produkcji Pentax oraz ultrasonografów produkcji B&K.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr.L udwika Błażka w Inowrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092358780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poznańska 97
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 52 354 5626
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub3@szpitalino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pszozino.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe usługi serwisowe endoskopów giętkich produkcji Pentax oraz ultrasonografów produkcji B&K.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01c06628-b575-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00130696
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00062041/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Kompleksowe usługi serwisowe endoskopów giętkich produkcji Pentax oraz ultrasonografów produkcji B&K
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00111326/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: M-15/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 485000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Kompleksowe usługi serwisowe endoskopów giętkich produkcji Pentax oraz ultrasonografów produkcji B&K w Szpitalu Wielospecjalistycznym im dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu .
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 i 2a do SWZ.
3. Wspólny Słownik Zamówienia CPV: 50421000-2 – usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu
medycznego
4. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie napraw, konserwacji, działań serwisowych, aktualizacji oprogramowań, przeglądów, regulacji, kalibracji, wzorcowań, sprawdzeń i kontroli bezpieczeństwa wyrobów medycznych, których wykaz stanowi załącznik nr 2 do SWZ zgodnie z:
a) wymogami obowiązujących przepisów, w tym ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach
medycznych (Dz.U.z2020 r. poz.186) ,
b) wytycznymi producenta, dokumentacją techniczno-ruchową (sprzęt, aparatura), załączonymi do
wyrobu przez producenta instrukcjami, warunkami technicznymi, obowiązującymi normami oraz
z zachowaniem przepisów BHP i p.poż; jak również z procedurami obowiązującymi u
Zamawiającego, wynikającymi z obowiązującego Systemu Zarządzania Jakością.
5. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia gwarancji jakości na zamontowane części na okres
minimum 6 miesięcy.
6. Usługi naprawy bez części zamiennych maksymalnie 3 dni, czas naprawy z wymianą części
zamiennych maksymalnie 5 dni oraz czas reakcji nie dłuższy niż 48 godzin licząc od dnia zgłoszenia
przez Zamawiającego, przy czym zgłoszenie nastąpić może telefonicznie lub pocztą elektroniczną
przez całą dobę – 365 dni w roku.
7. Usługi objęte przedmiotem umowy będą wykonywane w siedzibie Zamawiającego, przy użyciu
aparatury kontrolno-pomiarowej, narzędzi i materiałów Wykonawcy, przy czym strony za zgodą
Zamawiającego dopuszczają możliwość wykonania usługi poza siedzibą Zamawiającego.
8. Wykonywanie usług odbywać się będzie na podstawie upoważnienia imiennego, wystawionego przez
Wykonawcę, który posiada uprawnienia do wykonywania usługi i zgłoszeniu się do Działu Naprawy
i Konserwacji Urządzeń Medycznych Zamawiającego – w dni robocze w godzinach pracy, a poza
tymi godzinami czas i miejsce wykonania usługi należy uzgodnić u bezpośredniego użytkownika
zgodnie ze zleceniem usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 468471,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 468471,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 468471,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Baxter Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 827-181-88-28
7.3.3) Ulica: Kruczkowskiego 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-380
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 468471,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-19INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Adaptacja budynku na potrzeby Centrum Usług Społecznych Gminy Inowrocław
- Obsługa oraz zarządzanie projektem "Zajęcia pozalekcyjne dla uczniów oraz poprawa dostępności i jakości warunków kształcenia w szkołach podstawowych"
- Budowa oświetlenia ulicy Henryka Górnego w Inowrocławiu
- Pomiar oraz wyrównanie wysokości punktów w ramach modernizacji szczegółowej osnowy wysokościowej na terenie powiatu inowrocławskiego, województwo kujawsko-pomorskie
- Przebudowa ulicy Adama Poszwińskiego (151438C) od km 0+0,00 do km 0+265,75 w Inowrocławiu
- "Ulepszenie dróg powiatowych poprzez remont oraz likwidacje przełomów"
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Serwis sprzętu medycznego w Szpitalu Powiatowym w Radomsku, procedura powtórzona.
- Usługi serwisowania i naprawy sprzętu medycznego w okresie 1 roku
- Przeglądy i naprawy aparatury do hemodializy i terapii nerkozastępczej - 41/TP/2025
- Obsługa serwisowa sprzętu patomorfologicznego
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.