Ogłoszenie z dnia 2022-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00086935/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi w zakresie utrzymania czystości w obiektach administrowanych przez GDDKiA Oddział w Bydgoszczy z podziałem na 7 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017511575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fordońska 6
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-085
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_byd@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi w zakresie utrzymania czystości w obiektach administrowanych przez GDDKiA Oddział w Bydgoszczy z podziałem na 7 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bccc27a-a450-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00130713
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068122/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 usługi sprzatania pomieszczeń
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Plan działań sektora transportu na lata 2021-2023.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00086935/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GDDKIA.O.BY.D-3.2420.2.2022.21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 560261,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Oddział w Bydgoszczy, Laboratorium Drogowe i Wydział Mostówa) GDDKiA Oddział w Bydgoszczy, ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz,
b) GDDKiA Oddział w Bydgoszczy, Laboratorium Drogowe i Wydział Mostów, ul. Nowotoruńska 31, 85-839 Bydgoszcz
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
90612000-0 - Usługi zamiatania ulic
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.5.5.) Wartość części: 297827,45 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Rejon w Bydgoszczya) GDDKiA Rejon w Bydgoszczy, Osówiec 139, 86-014 Sicienko,
b) GDDKiA Obwód Utrzymania Drogi Wąsosz, ul. Letnia 11, 89-200 Szubin,
c) ZDW Baza Rejonu Dróg Wojewódzkich w Szubinie, ul. Dworcowa 5, 89-200 Szubin
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
90612000-0 - Usługi zamiatania ulic
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.5.5.) Wartość części: 50348,62 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Rejon w Inowrocławiua) GDDKiA Rejon w Inowrocławiu, Obwód Drogowy w Latkowie, Latkowo 11, 88-100 Latkowo,
b) GDDKiA Obwód Drogowy w Strzelnie, ul. Wyszyńskiego 9, 88-320 Strzelno,
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
90612000-0 - Usługi zamiatania ulic
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.5.5.) Wartość części: 47194,68 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Rejon w Nakle nad Noteciąa) GDDKiA Rejon w Nakle nad Notecią, ul. Młyńska 5, 89-100 Nakło nad Notecią,
b) GDDKiA Obwód Drogowy w Paterku, ul. Kcyńska 31A, 89-100 Paterek,
c) GDDKiA Obwód Drogowy w Koronowie, ul. Droga do Różanny 16, 86-010 Koronowo,
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
90612000-0 - Usługi zamiatania ulic
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.5.5.) Wartość części: 25612,55 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: Rejon w Świeciua) GDDKiA Rejon w Świeciu, , ul. Jesionowa 2A, 86-100 Świecie,
b) GDDKiA Obwód Drogowy nr 1 i nr 2 w Świeciu, ul. Łąkowa 1, 86-100 Świecie,
c) GDDKiA Obwód Drogowy w Warlubiu ul. Grudziądzka 10, 86-160 Warlubie,
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
90612000-0 - Usługi zamiatania ulic
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.5.5.) Wartość części: 27077,07 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6: Rejon w Toruniua) GDDKiA Rejon w Toruniu, ul. Polna 113, 87-100 Toruń,
b) GDDKiA Obwód Drogowy w Młyńcu, Młyniec II 38, 87-162 Młyniec,
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
90612000-0 - Usługi zamiatania ulic
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.5.5.) Wartość części: 38564,87 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7: Rejon we Włocławkua) GDDKiA Rejon we Włocławku, ul. Chopina 1, 87-800 Włocławek,
ZDW Rejon Dróg Wojewódzkich we Włocławku, ul. Chopina 1, 87-800 Włocławek
b) GDDKiA Obwód Drogowy w Odolionie, ul. Szosa Ciechocińska 22, 87-700 Odolion,
c) GDDKiA Obwód Drogowy w Kowalu, ul. Piwna 22, 87-820 Kowal,
d) GDDKiA Obwód Drogowy w Pikutkowie, Pikutkowo 47A, 87-880 Pikutkowo.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
90612000-0 - Usługi zamiatania ulic
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.5.5.) Wartość części: 73635,93 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 343205,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 353575,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 343205,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVITI Sp. z o.o., Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 341553611
7.3.3) Ulica: ul. Kraszewskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-240
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawstwo w zakresie części usług porządkowo-czystościowych
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INVITI SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
INVITI SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 343205,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61293,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61293,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61293,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Impel System Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Impel Facility Services Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 932075380
7.3.3) Ulica: ul. Ślężna 118
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-111
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawstwo w zakresie części usług porządkowo- czystościowych
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61293,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57406,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57406,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57406,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Impel System Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Impel Facility Services Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 932075380
7.3.3) Ulica: ul. Ślężna 118
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-111
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawstwo w zakresie części usług porządkowo-czystościowych
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57406,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50135,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50135,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50135,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Impel System Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Impel Facility Services Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 932075380
7.3.3) Ulica: ul. Ślężna 118
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-111
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawstwo w zakresie części usług porządkowo-czystościowych
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50135,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53269,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53269,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53269,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Konsorcjum Firm: Impel System Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Impel Facility Services Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 932075380
7.3.3) Ulica: ul. Ślężna 118
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-111
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawstwo w zakresie części usług porządkowo-czystościowych
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53269,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46703,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46703,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46703,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Impel System Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Impel Facility Services Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 932075380
7.3.3) Ulica: ul. Ślężna 118
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-111
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawstwo w zakresie części usług porządkowo-czystościowych.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46703,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90520,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90520,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90520,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Impel System Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Impel Facility Services Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 932075380
7.3.3) Ulica: ul. Ślężna 118
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-111
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawstwo w zakresie części usług porządkowo-czystościowych.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90520,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Rozbiórka budynku stodoły - owczarni, położonej na dz. nr 152/17 w miejscowości Kłódka Szlachecka, gmina Rogóźno, powiat grudziądzki.
- Dostawa i uruchomienie pompy wody zasilającej kotły
- WZPiFP-17-25 Przygotowanie i dostarczanie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w PDOZ w KMP w Toruniu, w KPP w Brodnicy, w KPP w Mogilnie, w KPP w Tucholi oraz w KPP w Sępólnie Krajeńskim
- Odnowa nawierzchni DW Nr 242 na odc. Runowo - granica woj. od km 2+550 do km 8+211 dł. 5,661 km
- Odnowa nawierzchni DW Nr 499 na odc. Ostaszewo - Sławkowo od km 0+000 do km 3+200 dł. 3,200 km
- Dostawy sukcesywne materiałów biurowych, urządzeń wielofunkcyjnych i papieru ksero
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie terenów zieleni miejskiej Miasta Gniezna
- Wykonanie zieleni z małą architekturą przy stawie znajdującym się na terenie działki nr ewidencyjny 364/9 obręb Głuchowo, gmina Komorniki
- Utrzymanie terenów zieleni w mieście Piła - zadanie 1 i 2
- Zakup wraz z dostawą materiału roślinnego
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Żyrardowie tj. przy Al. Partyzantów 3 oraz w Wydziale Ksiąg Wieczystych ul. Radziejowskiej 1/5
- SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ INTERNATU PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE ORAZ POMIESZCZEŃ BIUROWYCH ZARZĄDU ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH MSWiA PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.