Ogłoszenie z dnia 2025-03-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00664185/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-19
- 2024/BZP 00670675/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż sprzętu do projekcji kinowej oraz adaptacja pomieszczenia w budynku KDK na małą salę kinową.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kutnowski Dom Kultury
1.3.) Oddział zamawiającego: Kutnowski Dom Kultury
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000843750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żółkiewskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Kutno
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lukaszjedrzejczak@kdk.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kdk.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d759df80-215f-44ab-854c-d2c9899be2ba1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż sprzętu do projekcji kinowej oraz adaptacja pomieszczenia w budynku KDK na małą salę kinową.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d759df80-215f-44ab-854c-d2c9899be2ba
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00130720
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00216942/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa i montaż sprzętu do projekcji kinowej oraz adaptacja pomieszczenia w budynku Kutnowskiego Domu Kultury na małą salę kinową
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00664185
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KDK/ZP/3/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest Dostawa i montaż sprzętu do projekcji kinowej oraz adaptacja pomieszczenia w budynku KDK na małą salę kinową.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wynika z Załącznika nr 1 do SWZ, który stanowi również Załącznik do umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38652100-1 - Projektory
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48820000-2 - Serwery
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
38653400-1 - Ekrany projekcyjne
39111200-5 - Siedziska teatralne
44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 706696,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 706696,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 706696,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cine Project Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792142959
7.3.3) Ulica: ul. Kasztelańska 45a
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-316
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CINE PROJECT POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CINE PROJECT POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 706696,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- Doposażenie dla zawodu TPS oraz MPS w ramach realizacji projektu pn.: "Z kwalifikacjami w przyszłość".
- ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH
- USŁUGI SERWISOWE OKRESOWYCH PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH, KONSERWACJI I NAPRAWY APARATURY I SPRZĘTU MEDYCZNEGO
- SPRZĘT ARTROSKOPOWY I IMPLANTY ORAZ OSPRZĘT DO ZABIEGÓW ORTOPEDYCZNYCH
- Remont nawierzchni utwardzonej w miejscowości Leszno gm. Kutno
- Remont dachu i pomieszczeń budynku Starostwa Powiatowego w Kutnie przy ul. Królowej Jadwigi 7
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana instalacji elektrycznej i komputerowej oraz złącza pomiarowego z podziałem na etapy wykonania w budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego w Ozorkowie......" - etap II - III
- Wyposażenie multimedialne oraz meblowe Szkoły Podstawowej w Irządzach oraz budynku administracji publicznej
- Wykonanie remontu pomieszczeń szatni w piwnicy budynku szkoły.
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej szkoły podstawowej i przedszkola w Serocku
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym specjalistycznego sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" - część 1 - postępowanie 3
- "Zakup serwerów wraz z oprogramowaniem"
więcej: Sprzęt nagłaśniający »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.