Og³oszenie z dnia 2023-03-10
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00149712/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-24
- 2023/BZP 00168732/01 - Wynik z dnia 2023-04-07
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty budowlane polegaj±ce na adaptacji pomieszczenia w celu utworzenia sali operacyjnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Bia³ostockie Centrum Onkologii im. Marii Sk³odowskiej-Curie w Bia³ymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050657379
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 12
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-027
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 856646708
1.5.8.) Numer faksu: +48 857435913
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@onkologia.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.onkologia.bialystok.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane polegaj±ce na adaptacji pomieszczenia w celu utworzenia sali operacyjnej
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-eb875553-bcb9-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00130754
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00013653/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Adaptacja pomieszczenia w celu utworzenia sali operacyjnej w istniej±cym Bloku Operacyjnym
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eb875553-bcb9-11ed-9236-36fed59ea7dd3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy
u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl .
2. Strona internetowa s³u¿±ca do elektronicznego sk³adania ofert, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy i innych
o¶wiadczeñ lub dokumentów: https://ezamowienia.gov.pl .
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiaj±cy dopuszcza w szczególno¶ci nastêpuj±ce formaty danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt. O¶wiadczenie nale¿y do³±czyæ do oferty w polu „Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê”.
3. Pe³nomocnictwa: Osoba dzia³aj±ca w oparciu o pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w danej procedurze zamówienia publicznego, przed³o¿y wraz z ofert± jego orygina³ w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Bia³ostockie Centrum Onkologii im. Marii Sk³odowskiej-Curie w Bia³ymstoku, adres: ul. Ogrodowa 12, 15-027 Bia³ystok.
2. Kontakt z wyznaczonym przez Administratora Danych Osobowych – Inspektorem ochrony danych osobowych w Bia³ostockim Centrum Onkologii im. Marii Sk³odowskiej-Curie w Bia³ymstoku, mo¿liwy jest za po¶rednictwem poczty elektronicznej (adres: iodo@onkologia.bialystok.pl ).
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o
udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
Administrator przetwarza dane osobowe zebrane w postêpowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantuj±cy ich nienaruszalno¶æ.
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
8.1. Na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych. W przypadku korzystania z tego uprawnienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
8.2. Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz± z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania i jego za³±czników.
8.3. Na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
9. Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.261.5.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na adaptacji pomieszczenia w celu utworzenia sali operacyjnej w istniej±cym Bloku Operacyjnym w Bia³ostockim Centrum Onkologii w Bia³ymstoku. Przedmiot zamówienia zosta³ szczegó³owo opisany w Za³±cznikach nr 3 SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy (Za³±cznik nr 5 do SWZ).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp, polegaj±cych na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i stanowi±cych nie wiêcej ni¿ 20% warto¶ci zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1.1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
1.2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
1.4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
1.4.1. Zamawiaj±cy wymaga aby wykonawca, nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej jedn± robotê budowlan± o warto¶ci minimum 2.000.000,00 z³ brutto polegaj±c± na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie lub adaptacji ogólnobudowlanej budynku szpitala lub zak³adu opieki medycznej, która swoim zakresem obejmowa³a, certyfikowan± jako wyrób medyczny, instalacjê gazów medycznych.
Pod pojêciem „budynek szpitala lub zak³ad opieki medycznej” nale¿y rozumieæ obiekty budowlane sklasyfikowane w klasie 1264 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB).
1.4.2. Zamawiaj±cy wymaga aby wykonawca dysponowa³ osobami, które zamierza skierowaæ do realizacji zamówienia, tj.:
1.4.2.1 min. 1 osob±, która bêdzie pe³ni³a funkcjê Kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami ogólnobudowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadaj±ce im uprawnienia równowa¿ne, wpisan± na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego i posiadaj±c± aktualne za¶wiadczenie potwierdzone przez t± izbê.
1.4.2.2 min. 1 osob±, która bêdzie pe³ni³a funkcjê Kierownika robót, posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych, kanalizacyjnych lub odpowiadaj±ce im uprawnienia równowa¿ne, wpisan± na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego i posiadaj±c± aktualne za¶wiadczenie potwierdzone przez t± izbê.
1.4.2.3 min. 1 osob±, która bêdzie pe³ni³a funkcjê Kierownika robót, posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadaj±ce im uprawnienia równowa¿ne, wpisan± na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego i posiadaj±c± aktualne za¶wiadczenie potwierdzone przez t± izbê.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, wg Za³±cznika nr 6 do SWZ.
Uwaga:
1.1. Jedna robota budowlana to jedna robota zrealizowana w ramach jednej zawartej przez Wykonawcê umowy.
1.2. Wykonawca wykazuje robotê wykonan±, przy czym pod pojêciem roboty wykonanej nale¿y rozumieæ robotê zrealizowan± w okresie okre¶lonym w pkt 1. Zgodnie z § 9 ust. 2 pkt 1 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy, okres wyra¿ony w latach, o których mowa w pkt 1, liczy siê wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, wg Za³±cznika nr 7 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Odpowiednio do wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia stosuje siê przepisy dotycz±ce wykonawcy.
3. Do przygotowania i z³o¿enia pe³nomocnictwa stosuje siê zasady okre¶lone w pkt 14.23.2-14.23.5 SWZ.
4. Sk³adaj±c o¶wiadczenia jak równie¿ wype³niaj±c inne dokumenty, powo³uj±c siê na wykonawcê ubiegaj±cego siê wspólnie o udzielenie zamówienia, w miejscu np. „nazwa i adres wykonawcy” nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce wszystkich podmiotów wystêpuj±cych wspólnie, z zastrze¿eniem punktu 14.6.5 SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zapisy dotycz±ce dopuszczalno¶ci zmian umowy zawarte s± w projektowanych postanowieniach umowy (Za³±cznik nr 5 do SWZ) i Dziale VII Rozdziale 3 Pzp.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-27 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Z³ó¿ ofertê” system prezentuje okno sk³adania oferty umo¿liwiaj±ce przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajduj± siê dwa pola drag&drop („przeci±gnij” i „upu¶æ”) s³u¿±ce do dodawania plików.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-27 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-04-25
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:1. Je¿eli dotyczy: Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 i 4 Pzp – dotyczy wykonawców polegaj±cych na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.
2. Je¿eli dotyczy: O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (o¶wiadczenie sk³adane w interaktywnym Formularzu ofertowym – Za³±cznik nr 1 do SWZ).
3. Je¿eli dotyczy: Gwarancje lub porêczenia, je¿eli zamawiaj±cy okre¶li³ wymóg wniesienia wadium (dodatkowe informacje patrz pkt 12 SWZ).
4. Je¿eli dotyczy: Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy – w przypadku, gdy w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS/CEIDG/inny rejestr).
5. Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu wykonawców – dotyczy ofert sk³adanych przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6. Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru – w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia ww. dokumentów, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów. Zamawiaj±cy za dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów uznaje dane identyfikuj±ce wykonawcê np. dane adresowe, numer REGON, NIP, KRS itp.
Zamawiaj±cy, w pkt IV interaktywnego Formularza ofertowego (Za³±cznik nr 1 do SWZ), umo¿liwia podanie adresów bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz.U. z 2023 r. poz. 57, t.j. ze zm.), gdzie mo¿na uzyskaæ o¶wiadczenia lub inne dokumenty dotycz±ce wykonawcy.
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- ZK-DZP.262.105.2024 Zakup stanowisk dydaktycznych z platform± w postaci uniwersalnej p³ytki monta¿owej do Laboratorium Metrologicznego Wydzia³u Elektrycznego w ramach projektu "PB 5.0"
- Post. o udzielenie zam. publicznego na dostawê Testów alergologicznych IgE oraz testów Iga i IgG do diagnostyki schorzeñ autoimmunologicznych metod± immunoenzymatyczn± wraz z dzier¿aw± sprzêtu
- Postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawê ob³o¿eñ jednorazowego u¿ytku
- Dostawa materia³ów eksploatacyjnych do sterylizacji
- Wykonanie dokumentacji projektowej i pe³nienie nadzoru autorskiego dla zadania "Modernizacja Teatru Dramatycznego im. Aleksandra Wêgierki w Bia³ymstoku"
- Wykonanie us³ugi sta³ej ochrony fizycznej terenu, zewnêtrznej i wewnêtrznej budynków Uniwersytetu w Bia³ymstoku
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeñ na potrzeby realizacji projektu "Bli¿ej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin prze¿ywaj±cych problemy opiekuñczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastêpczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepe³nosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zje¿d¿alni± rurow±
- Modernizacja i przebudowa budynku obs³ugi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównowa¿ona mobilno¶æ miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku u¿ytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowi±zuj±cych przepisów przeciwpo¿arowych
- Budowa sk³adnicy drewna nr 1 w le¶nictwie Gaj
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikaj±cych z bie¿±cych kontroli celem prawid³owego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.