eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GołdapProwadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach projektu pn.: "Kompleksowa modernizacja energetyczna trzech budynków oświatowych w Gminie Gołdap"



Ogłoszenie z dnia 2023-03-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach projektu pn.: "Kompleksowa modernizacja energetyczna trzech budynków oświatowych w Gminie Gołdap"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gołdap

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671231

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 14

1.5.2.) Miejscowość: Gołdap

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 87 615 60 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 87 615 08 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pom@goldap.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.goldap.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-390f683d-a239-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach projektu pn.: "Kompleksowa modernizacja energetyczna trzech budynków oświatowych w Gminie Gołdap"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-390f683d-a239-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00130794

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049960/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad kompleksową modernizacją energetyczną trzech budynków oświatowych w Gminie Gołdap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt dofinansowywany w ramach Osi priorytetowej 4 – „Efektywność energetyczna” Działania 4.3 – „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków” Poddziałania 4.3.1 – „Efektywność energetyczna w budynkach publicznych” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko- Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00087104

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-WIK.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 400698,79 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 38048,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres nadzorowanych prac obejmuje:
a) budynek przedszkola Szkoły Podstawowej nr 1 w Gołdapi:
- wykonanie nadbitek oraz wykonanie nasypu ocieplenia celulozą,
- wykonanie nowego pokrycia dachu wraz z obróbkami blacharskimi i orynnowaniem,
- wykonanie podokienników zewnętrznych,
- wymiana stolarki drzwiowej, okiennej,
- wykonanie ocieplenia ścian nadziemia wraz z wyprawą tynkarską i kolorystyką,
- osadzenie wywiewek wentylacyjnych,
-montaż zadaszeń nad wejściami do budynku z poliwęglanu komorowego na konstrukcji stalowej,
-oczyszczenie ścian fundamentowych wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej i termicznej,
-wykonanie opasek z betonu,
- wykonanie schodów zewnętrznych,
-wymiana opraw na energooszczędne,
-wymiana grzejników i podgrzewacza wody.
b) budynek Szkoły Podstawowej w msc. Pogorzel:
- ocieplanie ścian zewnętrznych budynku szkoły styropianem gr 14 cm,
- ocieplenie ścian zewnętrznych cokołu budynku styropianem wodoodpornym XPS gr. 10 cm,
- ocieplenie drewnianego stropu nad pierwszym piętrem -izolacja wełna mineralna gr. 14 cm,
- ocieplenie dachu budynku izolacja nakrokwiowa wykonana z płyt termoizolacyjnych gr 10 cm ,
- wykonaniem pokrycia dachu blachą dachówkopodobną,
- wymiana starej stolarki połaciowej z zachowaniem istniejącego układu okien w dachu budynku,
- wymiana wyłazu dachowego kominiarskiego,
- wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na drzwi aluminiowe,
- modernizacja instalacji wewnętrznej obejmująca wymianę zaworów przy grzejnikach na zawory z głowicą termostatyczną wzmocnioną antywandalową,
- wymiana podgrzewaczy cwu na nowoczesne baterie umywalkowe ze stali nierdzewnej z podgrzewaczem wody bez podtrzymywania temperatury i perlatorem.
c) salę gimnastyczną z zapleczem i łącznikiem Szkoły Podstawowej Nr 3 w Gołdapi.
- docieplenie ścian nadziemia wraz z wyprawą tynkarską i kolorystyką,
- wykonanie izolacji termicznej i przeciwwilgociowej (w części podpiwniczonej),
- odbudowa studzienek piwnicznych, odtworzenie nawierzchni,
- wykonanie opasek betonowych,
- osadzenie podokienników i nowych obróbek blacharskich,
- ułożenie pokrycia ze styropapy wraz z warstwą papy termozgrzewalnej na dachu łącznika i przybudówki,
- wykonanie pokrycia okapu od frontu sali,
- montaż rynien i rur spustowych, daszku nad wejściem do łącznika drabiny systemowej,
- wymurowanie ścianki wewnętrznej pomiędzy salą gimnastyczną, a korytarzem,
-osadzenie okien typu „fix” między korytarzem i salą,
- uzupełnienie tynków sali gimnastycznej i korytarza, szpachlowanie malowanie,
- wykonanie ocieplenia stropodachu od spodu z natrysku wełny mineralnej, uzyskując przy tym fakturę wykończeniową zbliżoną do baranka,
- malowanie dźwigarów oraz balustrady i drzwi prowadzących na antresolę,
- wykonanie nowych posadzek w sali gimnastycznej i przyległym korytarzu,
- montaż wyposażenia sportowego,
- wymiana opraw na energooszczędne w pomieszczeniu sali i korytarza,
- wymiana pojemnościowego podgrzewacza wody, na pojemnościowy pogrzewacz wody z pompą ciepła (system hybrydowy),
- montaż głowic termostatycznych wraz z regulacją instalacji, odmalowanie rur,
- udrożnienie kominów wentylacyjnych, montaż przepustnic sterowanych elektrycznie.

Szczegółowy opis zakresu robót budowlanych przedstawiony został w dokumentacji technicznej - dostępnej pod adresem strony internetowej:

https://bip.goldap.pl/pl/1227/6608/postepowanie-o-udzielenie-zamowienia-publicznego-w-przedmiocie-kompleksowej-modernizacji-energetycznej-trzech-budynkow-oswiatowych-w-gminie-goldap.html

Łączna wartość nadzorowanych robót to ok. 2,36 mln zł. Roboty budowlane będą prowadzone i rozliczne na podstawie 3 odrębnych umów - wzór postanowień umownych dostępny jest również pod ww. linkiem.

Do obowiązków inspektora nadzoru należeć będzie pełen zakres czynności, jaki dla inspektora nadzoru przewiduje aktualnie obowiązująca ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i ponadto:
a) Kontrola zgodności wykonania robót budowlanych pod względem technicznym, materiałowym, użytkowym i ekonomicznym, z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniami na budowę, z przepisami techniczno – budowlanymi, normami, a także z zasadami wiedzy technicznej;
b) Sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
c) Koordynacja robót poszczególnych branż;
d) Sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach instalacji, urządzeń technicznych, oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru robót budowlanych;
e) Gromadzenie dokumentacji zdjęciowej z postępu prac i udostępnianie Zamawiającemu na jego żądanie;
f) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad;
g) Sprawdzanie dokumentów przedkładanych przez Wykonawcę do odbiorów częściowych i odbioru końcowego;
h) Przeprowadzanie rozliczenia wykonanych i odebranych robót, zgodnie z umową zawartą przez Zamawiającego z Wykonawcą robót;
i) Potwierdzenie gotowości do odbioru, dokonanie odbioru w obecności Zamawiającego i Wykonawcy robót, sprawdzenie i weryfikacja obmiarów i kosztorysów;
j) Uczestniczenie w spotkaniach organizowanych przez Wykonawcę robót lub Zamawiającego oraz sporządzanie protokołów z narad;
k) Prowadzenie nadzoru inwestorskiego w przypadku wystąpienia robót dodatkowych na ww. zasadach (w ramach ustanowionego w umowie wynagrodzenia);
l) Dokonywanie przeglądów w okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót;
m) Doradztwo i opiniowanie, uzgadnianie dokumentów oraz wszelkie inne czynności mające na celu należytą realizację zadania – zgodnie z obowiązującym prawem oraz wytycznymi Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24790,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33323,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24790,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROENERGIA MIROSŁAW POLENS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441534574

7.3.3) Ulica: Konińska 2

7.3.4) Miejscowość: Suwałki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24790,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.