Ogłoszenie z dnia 2022-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00336889/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”
do Szkoły Podstawowej nr 25 im. Kornela Makuszyńskiego w Kielcach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kielce Szkoła Podstawowa nr 25 im. Kornela Makuszyńskiego w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000966234
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jurajska 7
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-640
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kancelariajiz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp25.kielce.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”do Szkoły Podstawowej nr 25 im. Kornela Makuszyńskiego w Kielcach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c194f3ff-68b0-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00130830
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00336889/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP25/1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 288292,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 - sprzęt komputerowy/audiowizualny z akcesoriami- Filamenty – 20 kg.
- Drukarka 3D wraz z akcesoriami – 1szt.
- Skaner kompatybilny z drukarką 3D – 1 szt.
- Mikrokontroler z czujnikami i akcesoriami (zestaw) – 15 szt.
- Lutownica / Stacja lutownicza z gorącym powietrzem – 1 szt.
- Kamera przenośna cyfrowa wraz z akcesoriami – 1 szt.
- Statyw z akcesoriami – 1 szt.
- Mikroport z akcesoriami – 1 szt.
- Oświetlenie do realizacji zdjęć oraz nagrań (zestaw) – 1 szt.
- Mikrofon kierunkowy z akcesoriami – 1 szt.
- Gimbal – 1 szt.
- Aparat fotograficzny z akcesoriami – 1 szt.
- Laptop – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232100-5 - Drukarki i plotery
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
38520000-6 - Skanery
38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
4.5.5.) Wartość części: 50894,31 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 – stanowiska do pracy narzędziowej/ technicznej z wyposażeniem-Stoły warsztatowe/ montażowe dla ucznia z taboretem i nadstawką z pojemnikami na akcesoria- 15 szt.
- Stół warsztatowy z krzesłem i nadstawką z pojemnikami na akcesoria dla nauczyciela -1 szt.
- Szafa narzędziowa- 2 szt.
- Stół pod drukarkę 3D – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.5.) Wartość części: 44227,64 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3 - narzędzia do obróbki drewna i metalu- Zestaw narzędzi do drewna w skrzynce – 15 szt.
- Zestaw narzędzi do metalu w skrzynce – 15 szt.
- Zestaw narzędzi lutowniczych – 2 szt.
- Akumulatorowa wiertarko - wkrętarka z akcesoriami – 4 szt.
- Zasilacz warsztatowy – 1 szt.
- Szlifierka stołowa – 1 szt.
- Piła ramowa kątowa- ukośnica- 1 szt.
- Stołowy zestaw montażowy z lupą – 4 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.5.) Wartość części: 30081,30 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4- pomoce edukacyjne- Biblioteka modeli 3D lub robotów online – 1 szt.
- Robot edukacyjny wraz z akcesoriami (zestaw) – 4 szt.
- Mikroskop cyfrowy wraz z akcesoriami – 3 szt.
- Wizualizer kompatybilny z mikroskopem – 2 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 78455,29 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 5- sprzęt gospodarstwa domowego- Maszyna do szycia z akcesoriami (igły, nici i inne) – 3 szt.
- Zestaw do robótek ręcznych – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42715000-1 - Maszyny do szycia
4.5.5.) Wartość części: 13995,94 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 6- części zamienne oraz wyposażenie drobne i materiały eksploatacyjne- Papier ścierny – 15 szt.
- klej – 15 szt.
- wkłady klejowe do pistoletu – 15 szt.
- pęseta – 15 szt.
- Zestaw -Śrubki, nakrętki – 15 szt.
- Zestaw -Rurki termokurczliwe – 15 szt.
- Zestaw -przewody elektryczne – 15 szt.
- Zestaw -gwoździe – 15 szt.
- Zestaw -wkręty zestaw – 15 szt.
- Zestaw - goldpiny – 20 szt.
- papier do rysunku technicznego – 15 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44531510-9 - Śruby i wkręty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 3955,29 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 7- sprzęt do nagrywania, rejestrowania i obróbki obrazu i dźwięku- Nagłośnienie - głośnik walizkowy mobilny – 2 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32340000-8 - Mikrofony i głośniki
4.5.5.) Wartość części: 4065,04 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 8- zestawy edukacyjne- Zestaw konstrukcyjny z akcesoriami dla dzieci klas I-III– 15 szt.
- Zestaw konstrukcyjny z akcesoriami -15 szt.
- Plansza z akcesoriami – zestaw – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 49918,70 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 9- zestawy/ instrukcje BHP- Zestaw BHP – rozmiar 152 – 30 szt.
- Zestaw BHP – rozmiar 164 – 30 szt.
- Apteczka – 1 szt.
- zmiotka z szufelką – 3 szt.
- Instrukcje BHP – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35113000-9 - Sprzęt bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 12699,19 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42004,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72622,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42004,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: X3D spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421781039
7.3.4) Miejscowość: Bytów
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42004,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27306,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62668,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27306,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: eSzydłowski Łukasz Szydłowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 897 167 98 95
7.3.4) Miejscowość: Zielęcice
7.3.5) Kod pocztowy: 49-353
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
eSzydłowski, Łukasz Szydłowski
jakie przetargi wygrała firma
eSzydłowski, Łukasz Szydłowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27306,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13860,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81389,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13860,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Majster Robert Tubielewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6731304953
7.3.4) Miejscowość: Szczecinek
7.3.5) Kod pocztowy: 78-400
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA " M A J S T E R " ROBERT TUBIELEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA " M A J S T E R " ROBERT TUBIELEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13860,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: APLY ANNA BORAWSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 526 236 37 81
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-965
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MaN Complex Grzywna Marek, Łapacz Norbert
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 657 21 61 552
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-417
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MAN COMPLEX" GRZYWNA MAREK, ŁAPACZ NORBERT
jakie przetargi wygrała firma
"MAN COMPLEX" GRZYWNA MAREK, ŁAPACZ NORBERT
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28123,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MaN Complex Grzywna Marek, Łapacz Norbert
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 657 21 61 552
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-417
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MAN COMPLEX" GRZYWNA MAREK, ŁAPACZ NORBERT
jakie przetargi wygrała firma
"MAN COMPLEX" GRZYWNA MAREK, ŁAPACZ NORBERT
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7355,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10067,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7355,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU BMS Sp. J. Z. Bielecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811172950
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7355,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58115,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58115,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MaN Complex Grzywna Marek, Łapacz Norbert
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 657 21 61 552
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-417
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MAN COMPLEX" GRZYWNA MAREK, ŁAPACZ NORBERT
jakie przetargi wygrała firma
"MAN COMPLEX" GRZYWNA MAREK, ŁAPACZ NORBERT
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17202,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17202,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU BMS Sp. J. Z. Bielecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811172950
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17202,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Rozwój ruchu rowerowego i pieszego na terenie miasta Kielce": Odcinek 3
- Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku w postaci pomp aktywnie wspomagających krążenie wraz z zakupem 2 kpl. jednostki sterującej pompy na potrzeby WSzZ w Kielcach
- Wykonanie robót remontowo-budowlanych w obiektach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
- Modernizacja placu zabaw przy ul. Różyckiego w Kielcach
- Usługi transportowe dla uczestników programu Erasmus+ ADP.2301.48.2025
- Dostawa przełączników sieciowych (switch) i skanerów A3 dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa wyposażenia diagnostycznego urządzeń elektronicznych - pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji kursów w ramach projektu "Rozwój CKZ w Nowym Sączu". Postępowanie 2.
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
- Dostawa sprzętu komputerowego do Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.